معرفی و دانلود کتاب جرج کنجکاو به ایستگاه قطار می‌رود

عکس جلد کتاب جرج کنجکاو به ایستگاه قطار می‌رود
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جرج کنجکاو به ایستگاه قطار می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جرج کنجکاو به ایستگاه قطار می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جرج کنجکاو به ایستگاه قطار می‌رود

مارگرت ری در کتاب جرج کنجکاو به ایستگاه قطار می‌رود، ماجرای میمون بازیگوش و بامزه‌ای را به تصویر می‌کشد که یک روز با دوستش "تد" و همکارش تصمیم می‌گیرند تا به وسیله‌ی قطار سفر بروند، اما اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد.

درباره‌ی کتاب جرج کنجکاو به ایستگاه قطار می‌رود:

اگر می‌خواهید با خواندن شیطنت‌ها و ماجراهای یک میمون بامزه، بخندید و لذت ببرید، مجموعه داستان‌های جرج کنجکاو را مطالعه کنید. در کتاب جرج کنجکاو به ایستگاه قطار می‌رود (Curious George Takes A Train) میمون دوست داشتنی که مدام به دنبال یافتن چیزهای جدید است، با دوستانش می‌خواهند به سفر بروند و از شهری دیگر دیدن کنند.

آن‌ها وارد ایستگاه قطار می‌شوند و جرج که تحت تأثیر شلوغی آنجا قرار گرفته بود با دیدن تابلوی برنامه حرکت قطار به فکر کمک به مسئول اطلاع رسانی می‌افتد و در فرصتی به تغییرات روی تابلو و جابجایی اعداد و حروف می پردازد. این کار او ماجراهای جالبی را به وجود می‌آورد.

کتاب جرج کنجکاو به ایستگاه قطار می‌رود برای چه کسانی مناسب است؟

مارگرت ری (Margret Rey) این کتاب را برای کودکان سنین 4 تا 7 سال که به خواندن داستان‌های تخیلی علاقه‌ دارند، نوشته است.

در بخشی از کتاب جرج کنجکاو به ایستگاه قطار می‌رود می‌خوانیم:

جرج بلافاصله بالا رفت و شروع کرد به جا به جا کردن حروف و اعداد روی تابلو. او یک عدد 9 را برداشت و کنار عدد 2 گذاشت و به همین ترتیب خیلی از حروف را جابجا کرد و از اینکه توانسته کمکی کند، خوشحال بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جرج کنجکاو به ایستگاه قطار می‌رود
نویسنده
مترجممنیره تهنیت
ناشر چاپیانتشارات پندار نیک پارسی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-93509-4-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب جرج کنجکاو به ایستگاه قطار می‌رود

برای دریافت کتاب جرج کنجکاو به ایستگاه قطار می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.