معرفی و دانلود کتاب جونی بی جونز 10: مشکل شاخدار

عکس جلد کتاب جونی بی جونز 10: مشکل شاخدار
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جونی بی جونز 10: مشکل شاخدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جونی بی جونز 10: مشکل شاخدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جونی بی جونز 10: مشکل شاخدار

جونی بی جونز دوباره دسته‌گل به آب داده! او در کتاب جونی بی جونز 10: مشکل شاخدار، سراغ یکی از علایق بزرگ خود، یعنی آرایشگری رفته، با اینکه از سختی‌های این شغل اصلاً خبر ندارد. باربارا پارک، نویسنده‌ی محبوب این مجموعه برایمان تعریف خواهد کرد که جونی بی، این بچه‌ی باهوش و بازیگوش، چطور قرار است از پس مشکل شاخدار جدیدش بربیاید! این کتاب در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار دارد.

درباره‌‌ی کتاب جونی بی جونز 10: مشکل شاخدار

شما دوست دارید وقتی بزرگ شدید، چه کاره شوید؟ یک نقاش؟ معلم؟ یا حتی بازیگر؟ جونی بی، شغل آرایشگری را بیش از هر چیزی در این دنیا دوست دارد. باربارا پارک (Barbara Park) در کتاب جونی بی جونز 10: مشکل شاخدار (Jones Is a Beauty Shop Guy)، ماجرای کامل را برایمان خواهد گفت.

جونی بی تازگی‌ها به شغل آرایشگری علاقه‌مند شده. این علاقه درست از روزی شروع شد که پدرش باید برای کوتاه کردن موهایش به آرایشگاه رفت و جونی بی را نیز به‌اجبار همراه خود برد. چرا که مادر جونی بی همراه برادر کوچکش منتظر وقت دکتر بودند. حالا جونی بی، هر روز به شغل مورد‌علاقه‌ی خود یعنی آرایش‌گری فکر می‌کند. او روزشماری می‌کند تا زودتر بزرگ شود و به شغل محبوب خود برسد. اما جونی بی زیادی در این ماجرا عجول است. او برای تجربه‌ی آرایشگری صبر و تحمل چندانی ندارد و می‌خواهد از همین حالا کارش را شروع کند. چه کسی حاضر است مشتری تمرینی این آرایشگر کوچک و تازه‌کار شود؟ البته که هیچ‌کس. جز دمپایی خرگوشی‌اش و البته خود او! اما آیا جونی بی می‌تواند به همین زودی‌ها از پس یادگیری این مهارت بربیاید؟ یا ممکن است خودش را به دردسر بیاندازد؟

همه‌ی ما ممکن است عاشق یک شغل یا حرفه باشیم، درست مثل جونی بی که می‌خواهد روزی آرایشگاه خود را افتتاح کند. باربارا پارک در کتاب جونی بی جونز 10: مشکل شاخدار، از علایق آدم‌ها می‌گوید و این نکته را نیز یادآوری می‌کند که باید برای رفتن سراغ آرزو‌ها راه و روش درستی را پیش بگیریم تا مثل جونی بی به دردسر نیافتیم.

این کتاب نخستین بار در سال 1998 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن به همت نشر افق و با ترجمه‌ی مژگان کلهر در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های جونی بی جونز

«جونی بی جونز» (Junie B. Jones) یک مجموعه‌ی 28‌جلدی جذاب و بامزه در دسته‌ی ادبیات کودکان است که به قلم نویسنده‌ی آمریکایی، باربارا پارک نوشته شده و داستان دختری شش‌ساله به نام جونی بی جونز را روایت می‌کند. این کودک بازیگوش در هر جلد از این مجموعه با ماجراجویی‌ها و تجربه‌های جدیدی رو‌به‌رو می‌شود. مجموعه‌ کتاب‌های جونی بی جونز از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین مجموعه‌‌های داستانی کودکان به شمار می‌آید.

نکوداشت‌های کتاب جونی بی جونز 10: مشکل شاخدار

  • باربارا پارک واقعاً یک نویسنده‌ی بامزه است. اگرچه جونی بی یک بچه‌ی دبستانی‌ست، اما مطمئناً دانش‌آموزان بزرگ‌تر هم با خواندن داستان‌های او سرگرم می‌شوند. (مجله‌ی اسکول لایبرری)

  • باربارا پارک، یکی از بامزه‌ترین نویسنده‌هاست! او طنز زنده‌ی خود را به کتاب‌های کودکانه وارد می‌کند. (بوک‌لیست)

کتاب جونی بی جونز 10: مشکل شاخدار برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب جونی بی، برای مطالعه‌ی کودکان 6 تا 9 سال توصیه می‌شود. این کتاب جذاب و آموزنده را به کودکان اهل ماجراجویی و علاقه‌مندان به داستان‌های دنباله‌دار پیشنهاد می‌کنیم.

با باربارا پارک بیشتر آشنا شویم

باربارا پارک متولد 1947 و از محبوب‌ترین نویسندگان جهان ادبیات کودکان است. او بیش از همه بابت مجموعه‌ی محبوب «جونی بی جونز» شناخته می‌شود و در کنار آن آثار مشهور دیگری چون «میک هارته اینجا بود» و «از من نخواهید لبخند بزنم» را نیز در کارنامه‌ی هنری خود دارد. او در سال‌های آخر عمر خود با بیماری سرطان دست‌به‌گریبان شد و در همان حال بود که شروع به فعالیت خیریه برای کمک به زنان مبتلا به سرطان تخمدان کرد.

باربارا پارک که همراه با همسر و دو فرزندش زندگی می‌کرد، پس از سال‌ها داستان‌نویسی، در سال 2013 درگذشت.

در بخشی از کتاب جونی بی جونز 10: مشکل شاخدار می‌خوانیم

نمی‌دانستم باید چه کار کنم. چه جوری باید می‌رفتم مدرسه؟ واسه این‌که همه موهای سیخ سیخیام را می‌دیدند و هی بهم می‌خندیدند و می‌خندیدند.
این جوری شد که نتوانستم جلوی گریه‌ام را بگیرم.

یک هو، معجزه شد کلاهم را پیدا کردم که شاخ‌های شیطونی داشت. درست روی میزم بود مامان گذاشته بودش آن‌جا. فکر خوبی به کله‌ام زد.
تندی آن را برداشتم و کشیدم به سرم و اگر گفتی چی؟ موهای سیخ‌سیخی‌ام را قایم کرد! کیف کردم. گفتم: «هی! اگه این‌رو توی مدرسه سرم بذارم، کسی موهام رو می‌بینه!»

فقط بعد، یک کوچولو اخم کردم.

فهرست مطالب کتاب

1: اسم عجیب و جدید من
2: آشنا شدن با ماکسین
3: تمرین کردن
4: قیچی کن، قیچی کن، قیچی کن
5: تدی و تیکل
6: دردسرِ تیکل
7: دردسرِ بزرگ
8: کلاه
9: یک درس بزرگ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جونی بی جونز 10: مشکل شاخدار
نویسنده
مترجممژگان کلهر
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات56
زبانفارسی
شابک978-600-353-345-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جونی بی جونز 10: مشکل شاخدار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جونی بی جونز 10: مشکل شاخدار

برای دریافت کتاب جونی بی جونز 10: مشکل شاخدار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.