معرفی و دانلود کتاب خرید شگفت انگیز

عکس جلد کتاب خرید شگفت انگیز
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خرید شگفت انگیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خرید شگفت انگیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خرید شگفت انگیز

آرتمیس دادرس در کتاب خرید شگفت انگیز، ماجرای هانا و دنا، دو دوست صمیمی را به تصویر می‌کشد که در این داستان با بابونه، دایناسور سبز آشنا می‌شوند. آن‌ها از مغازه‌ی بابونه، دانه‌هایی اسرارآمیز و جادویی می‌خرند و از نیروهای تک‌شاخ‌ها برای مبارزه با پلیدی‌ها استفاده می‌کنند. این داستان، چهارمین کتاب از مجموعه‌ی پنج جلدی داستان‌های هانا و دنا است.

موضوع کتاب خرید شگفت انگیز چیست؟

روزی هانا و دنا روی تخت‌هایشان دراز کشیده بودند که صدای شگفت انگیزی این دو دوست را به فروشگاهی جالب دعوت کرد. در فروشگاه همه‌ی لوازم یخی برای قصر هانا و همه‌ی لوازم آتشی برای قصر دنا وجود داشت. آن‌ها هر کدام دانه‌هایی جادویی خریدند که به جای آب، به یخ و آتش نیاز داشت. به نظر شما اگر این دانه‌ها رشد کنند به چه چیزی تبدیل می‌شوند؟ برای دانستن پاسخ این سوال، با داستان خرید شگفت انگیز همراه باشید.

درباره‌ی مجموعه‌ی داستان‌های هانا و دنا:

آرتمیس دادرس، نویسنده و تصویرگر نوجوان و خوش ذوق در این مجموعه، داستان‌هایی تخیلی و کودکانه را به تصویر کشیده است. در این داستان‌ها با هانا و دنا دو دوست صمیمی آشنا می‌شویم که طی سفری که در تعطیلات مدرسه دارند، وارد دنیایی رویایی با موجوداتی عجیب و غریب می‌شوند. آن‌ها سعی می‌کنند تا با موجودات شیطانی مبارزه کنند و سرزمین رویایی را نجات دهند.

نویسنده از آنجا که با روحیات همسالانش آشناست سعی کرده با استفاده از تخیل خود و در عین حال تحریک حس همزاد پنداری کودکان، آن‌ها را به تعقیب داستان و رسیدن به نتیجه نهایی تشویق کند. از نقاط قوت این نویسنده نوجوان، قلم روان و ساده و همچنین تصویرسازی داستان‌ها با روش و سبک و سیاق شخصی خودش است.

کتاب خرید شگفت انگیز برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان جالب برای کودکان 7 تا 9 سال سرگرم کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب خرید شگفت انگیز می‌خوانیم:

بابونه ادامه داد : هر روز به جای آب به آن یخ بده و منتظر باش تا گل بدهد، سپس آن گل‌ها به بلور برف جادویی تبدیل می‌شوند. تو می‌توانی آن‌ها را در کمد یخی که اینجا است نگه داری! دنا کمد برگ گل هم درست مثل مال هانا است با این تفاوت که به جای یخ درون آن هیزم بیاندازی و نگذاری شعله آن خاموش شود و همیشه در محلی قرار بدهی که نور خورشید به آن بتابد!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خرید شگفت انگیز
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پندار نیک پارسی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-7036-20-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خرید شگفت انگیز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خرید شگفت انگیز

برای دریافت کتاب خرید شگفت انگیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.