معرفی و دانلود کتاب یک روز خوب دیگر

عکس جلد کتاب یک روز خوب دیگر
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یک روز خوب دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یک روز خوب دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یک روز خوب دیگر

آرتمیس دادرس در کتاب یک روز خوب دیگر، روزهای پایانی سفر هانا و دنا را به تصویر می‌کشد که تصمیم می‌گیرند با دوستان جدیدشان ارتباط خود را از طریق یک گذرگاه مخفی در مدرسه ادامه دهند. این داستان، پنجمین کتاب از مجموعه‌ی پنج جلدی داستان‌های هانا و دنا است.

موضوع کتاب یک روز خوب دیگر چیست؟

آخرین روزی که هانا و دنا در ساحل بودند، از اینکه نمی‌توانستند با دوستان خود در شهر رویاها ارتباط برقرار کنند، ناراحت و غمگین بودند. آن‌ها نزد استاتیرا رفتند، همه جا تاریک بود و ناگهان از میان تاریکی استاتیرا و هزاران جادوگر بیرون آمدند و در حالی که هورا می‌کشیدند، به آن‌ها تبریک گفتند. هانا پرسید: «اینجا چه خبره؟!!» استاتیرا گفت: «به لطف شما در مدرسه‌ای که بعد از برگشتن در آن ثبت نام کردید، چاهی به وجود آمده که پل ارتباطی ما خواهد بود.» هانا و دنا به یکدیگر خیره شدند و ناگهان جیغ بلندی کشیدند...

درباره‌ی مجموعه داستان‌های هانا و دنا:

آرتمیس دادرس، نویسنده و تصویرگر نوجوان و خوش ذوق در این مجموعه، داستان‌هایی تخیلی و کودکانه را به تصویر کشیده است. در این داستان‌ها با هانا و دنا دو دوست صمیمی آشنا می‌شویم که طی سفری که در تعطیلات مدرسه دارند، وارد دنیایی رویایی با موجوداتی عجیب و غریب می‌شوند. آن‌ها سعی می‌کنند تا با موجودات شیطانی مبارزه کنند و سرزمین رویایی را نجات دهند.

نویسنده از آنجا که با روحیات همسالانش آشناست سعی کرده با استفاده از تخیل خود و در عین حال تحریک حس همزاد پنداری کودکان، آن‌ها را به تعقیب داستان و رسیدن به نتیجه نهایی تشویق کند. از نقاط قوت این نویسنده نوجوان، قلم روان و ساده و همچنین تصویرسازی داستان‌ها با روش و سبک و سیاق شخصی خودش است.

کتاب یک روز خوب دیگر برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان جالب برای کودکان 7 تا 9 سال سرگرم کننده و دوست داشتنی خواهد بود.

در بخشی از کتاب یک روز خوب دیگر می‌خوانیم:

مزه کیک رنگین کمانی فوق‌العاده بود و همینطور غذاها و شیرینی‌هایی که در رنگین کمان بود. آن‌ها آدم را به جنب و جوش وا می‌داشت. در این میان دو تکشاخ، دو گربه ناز نازی، دو عنکبوت و دو اژدهای آتشین جلب توجه می‌کردند، استاتیرا رو به هانا و دنا کرد و گفت: ((این‌ها هدیه ما به شما هستند!)) هانا و دنا دوباره به هم خیره شدند و این بار از شدت هیجان غش کردند و نقش زمین شدند!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یک روز خوب دیگر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پندار نیک پارسی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-7036-21-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یک روز خوب دیگر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب یک روز خوب دیگر

برای دریافت کتاب یک روز خوب دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.