معرفی و دانلود کتاب من و لاک پشتم، لاکی لاکی

عکس جلد کتاب من و لاک پشتم، لاکی لاکی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من و لاک پشتم، لاکی لاکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من و لاک پشتم، لاکی لاکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من و لاک پشتم، لاکی لاکی

کتاب من و لاک پشتم، لاکی لاکی داستانی زیبا و آکنده از اشتیاق کودکانه است. احساساتی که بین یک دختر بچه‌ و لاک‌پشتش در این داستان توسط آرتمیس دادرس روایت می‌شود، بسیار دلنشین و خواندنی‌ست. دخترک با عشق و علاقه برای حیوان جدید خانگی‌اش لانه می‌سازد و از او نگهداری می‌کند تا اینکه با ورود لاک‌پشت دوم، حال و هوای خانه عوض می‌شود و دختر کوچولو ماجراهای جدیدی را تجربه می کند.

درباره‌ی کتاب من و لاک پشتم، لاکی لاکی

ماجرایی که آرتمیس دادرس در داستان من و لاک پشتم، لاکی لاکی روایت می‌کند، قصه‌ی دخترکی‌ست که به تازگی یک لاک‌پشت خریده و از او مراقبت می‌کند. لاک پشت کوچولو در خانه جدیدش خیلی خوشحال است تا اینکه یک لاک‌پشت دیگر به خانه او قدم می‌گذارد.

دخترک داستان که منتظر است ببیند این دو چطور با هم آشنا می‌شوند، اجازه می‌دهد که با هم بازی کنند. بعد از این آشنایی جالب، اتفاقات جذابی رخ می‌دهد که دختر بچه را شگفت‌زده می‌کند.

آن‌ها در کنار هم زندگی می‌کنند تا سرانجام خبر یک مسابقه برای حیوانات باهوش به گوش دخترک می‌رسد؛ پس تصمیم می‌گیرد که لاکی نیز در این بازی شرکت کند. با قلم این نویسنده‌ی نوجوان همراه شوید تا ببینید لاکی چطور در این رقابت هیجان‌انگیز حاضر می‌گردد.

کتاب من و لاک پشتم، لاکی لاکی مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 9 سال از این قصه لذت می‌برند و اوقات سرگرم‌کننده‌ای را با این داستان سپری می‌کنند.

در بخشی از کتاب من و لاک پشتم، لاکی لاکی می‌خوانیم

او یک لاک‌ پشت مینیاتوری بود. به محض دیدنش عاشقش شدم و از پدر و مادرم خواستم که او را به عنوان هدیه تولد برای من خریداری کنند. آن‌ها لاک پشت را به همراه یک کتاب راهنمای نگهداری از آن، برایم خریداری نمودند. در راه بازگشت من او را در جیب لباسم گذاشتم و او با چشمان زیبایش به همه جا نگاه می‌کرد...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من و لاک پشتم، لاکی لاکی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پندار نیک پارسی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-7036-22-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من و لاک پشتم، لاکی لاکی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من و لاک پشتم، لاکی لاکی

برای دریافت کتاب من و لاک پشتم، لاکی لاکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.