معرفی و دانلود کتاب نیروهای متضاد

عکس جلد کتاب نیروهای متضاد
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نیروهای متضاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نیروهای متضاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نیروهای متضاد

کتاب نیروهای متضاد نوشته‌ی آرتمیس دادرس، ادامه ماجراجویی‌های هانا و دنا است که در این داستان آن‌ها با نیروهای جدیدشان آشنا شده و با استفاده از آن به مقابله با جادوگر بدجنس می پردازند. این داستان، سومین کتاب از مجموعه‌ی پنج جلدی داستان‌های هانا و دنا است.

موضوع کتاب نیروهای متضاد چیست؟

یک روز صبح آرتمیس و بهترین دوستش مشغول بازی در کنار دریا بودند که ناگهان گرداب عمیقی بوجود آمد و آن دو را به درون خود کشید، جایی که پری دریایی‌های زیبا در آن زندگی می‌کردند. این بار هانا به یک پری دریایی و دنا به یک دلفین تبدیل شده بود، به زودی آن‌ها با سه پری دریایی آشنا شدند که نامشان ترانه، بهاره و لاله بود. آن‌ها می‌گفتند که دریا رنگ آبی زیبای خود را از دست داده است و اینجا تنها قسمتی از دریا بود که هنوز نابود نشده بود، آن‌ها می‌خواستند به کمک هانا و دنا، جادوگر بدجنس را شکست دهند... به نظر شما آن‌ها موفق می‌شوند؟

درباره‌ی مجموعه داستان‌های هانا و دنا:

آرتمیس دادرس، نویسنده و تصویرگر نوجوان و خوش ذوق در این مجموعه، داستان‌هایی تخیلی و کودکانه را به تصویر کشیده است. در این داستان‌ها با هانا و دنا دو دوست صمیمی آشنا می‌شویم که طی سفری که در تعطیلات مدرسه دارند، وارد دنیایی رویایی با موجوداتی عجیب و غریب می‌شوند. آن‌ها سعی می‌کنند تا با موجودات شیطانی مبارزه کنند و سرزمین رویایی را نجات دهند.

نویسنده از آنجا که با روحیات همسالانش آشناست سعی کرده با استفاده از تخیل خود و در عین حال تحریک حس همزاد پنداری کودکان، آن‌ها را به تعقیب داستان و رسیدن به نتیجه نهایی تشویق کند. از نقاط قوت این نویسنده نوجوان، قلم روان و ساده و همچنین تصویرسازی داستان‌ها با روش و سبک و سیاق شخصی خودش است.

کتاب نیروهای متضاد مناسب چه کسانی است؟

این داستان سرگرم کننده برای کودکان 7 تا 9 سال جالب خواهد بود.

در بخشی از کتاب نیروهای متضاد می‌خوانیم:

هنگامی که از آب بیرون پریدند دوباره به حالت اولیه برگشته بودند و رفتند تا به استاتیرا سری بزنند. اما ناگهان هوا تاریک شد و هانا و دنا به داخل دره‌ای که با مه غلیظ پوشیده شده بود سقوط کردند. در حالی که فریاد می‌زدند، هانا به یک پری تبدیل شد، در حالی که دنا به یک موجود عجیب نیمه انسان و حشره تبدیل شده بود! آن‌ها شروع به بال زدن کردند و همین باعث شد که به زمین برخورد نکنند، دود سیاهی به سرعت برق از میان آن‌ها رد شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نیروهای متضاد
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پندار نیک پارسی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-7036-19-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نیروهای متضاد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نیروهای متضاد

برای دریافت کتاب نیروهای متضاد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.