معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 41: غول

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 41: غول
قیمت:
۲۷۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 41: غول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 41: غول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 41: غول

کتاب خودم می‌خوانم 41: غول بر آموزش حرف «غ» به نوآموزان الفبای فارسی و کودکان اول دبستانی تمرکز دارد. شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور با طراحی بخش‌هایی متنوع اعم‌ از بازی، شعرخوانی و قصه‌خوانی، روند یادگیری مهارت خواندن را برای بچه‌ها آسان می‌کنند. این کتاب چهل‌ویکمین جلد از مجموعه‌ کتاب‌های «خودم می‌خوانم» محسوب می‌شود.

درباره‌ی کتاب خودم می‌خوانم 41: غول

توانایی خواندن و نوشتن برای بچه‌های کلاس اول دبستان همواره با اضطراب ناشناخته‌ای همراه است که یادگیری را برای آن‌ها سخت می‌کند. کتاب خودم می‌خوانم 41: غول نوشته‌ی شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور به وعده‌ی خود برای سهل کردن روند یادگیری و به خاطر سپردن شکل، آوا و کاربرد حرف «غ» در واژه‌ها و جملات عمل می‌کند.

در زمانی که بچه‌ها تازه به مدرسه ورود کرده‌اند و یادگیری مسائل تازه و گاه پیچیده جای بازی را گرفته است، اگر یادگیری با بازی و سرگرمی هم‌نشین شود، می‌تواند آثار مثبتی بر جا بگذارد. این شیوه‌ای است که نویسندگان کتاب خودم می‌خوانم 41: غول در پیش گرفته‌اند تا کودک را با خود همراه و آموزش‌های لازم را پیرامون حرف «غ» به او منتقل کنند.

این کتاب ضمن آموزشِ مستقیم، شامل بخش‌های متنوعی همچون شعرخوانی، قصه‌خوانی و متن‌خوانی است که کودک با دنبال کردن آن‌ها بارها با حرف «غ» در قالب جملات مختلف آشنا می‌شود. او از آن پس می‌تواند به‌راحتی شکل و آوای این حرف را به خاطر بسپارد و مهارت‌های خود را در درک مطلب، روخوانی و دریافت معنا و مفهوم واژه‌ها تقویت کند. همچنین تصویرگری‌های خوب سحر حقگو حافظه‌ی تصویری کودکان را پرورش می‌دهد.

کتاب خودم می‌خوانم 41: غول را نشر افق چاپ و عرضه کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های خودم می‌خوانم

نشر افق مجموعه کتاب خودم می‌خوانم، حاوی چهل‌ودو جلد کتاب آموزشی را به هدف آموزش مهارت خواندن و افزایش لذت مطالعه به چاپ رسانده است. کلاس‌اولی‌ها از طریق کتاب‌های این مجموعه با شکل و صدای حروف آشنا می‌شوند، آن‌ها را در کلمات و جملات مختلف تشخیص می‌دهند و در نهایت، متون غیردرسی را نیز بدون کمک دیگران روخوانی می‌کنندد. از دیگر جلد‌های این مجموعه می‌توان به کتاب‌های «قوری»، «موز»، «طوطی» و «صندلی» اشاره کرد.

کتاب خودم می‌خوانم 41: غول برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کودکان مقطع اول دبستان که در حال یادگیری الفبای فارسی هستند، کمک می‌کند تا در تشخیص و خواندن حروف موفق عمل کنند.

در بخشی از کتاب خودم می‌خوانم 41: غول می‌خوانیم

ارغوان و غزل دو خواهرند. ارغوان کلاس اول است. غزل هنوز به مدرسه نمی‌رود. دیروز مادر آن‌ها می‌خواست به مطب دکتر برود. او به ارغوان گفت: «دخترم، مراقب غزل باش تا من برگردم.» مادر رفت و ارغوان مشغول انجام تکالیفش شد. غزل کمی بازی کرد. بعد هم سراغ مادرش را گرفت. ارغوان یک ورقِ کاغذ با چند مدادرنگی به او داد و گفت: «بیا نقاشی کن. تا نقاشی‌ات تمام شود، مامان می‌آید.»

غزل نقاشی‌اش را تمام کرد. مادر هنوز نیامده بود. غزل جیغ زد و گفت: «دروغ گفتی! مامان نیامد.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 41: غول
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-089-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۷۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 41: غول

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 41: غول

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 41: غول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.