معرفی و دانلود کتاب دختری از ویدوهیلز

عکس جلد کتاب دختری از ویدوهیلز
قیمت:
۱۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دختری از ویدوهیلز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دختری از ویدوهیلز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دختری از ویدوهیلز

کتاب دختری از ویدوهیلز، نوشته‌ی مگان میرندا، ماجرای زندگی دختری‌ به نام آردن است که در شش‌سالگی به‌شکل معجزه‌آسایی از طوفان نجات پیدا کرده است. او حالا می‌خواهد با فراموش کردن گذشته، زندگی جدیدی را آغاز کند، اما درست در بیستمین سالگرد نجاتش، هنگام راه رفتن در خواب با جسد مردی برخورد می‌کند...

درباره‌ی کتاب دختری از ویدوهیلز

آردن مینر که در زندگی تازه‌اش خود را «الیویا مایر» نامیده، گذشته‌ای دارد که ورد زبان دیگران است و دوست دارد آن را از یاد ببرد. در کتاب دختری از ویدوهیلز (The girl from widow hills)، نوشته‌ی مگان میرندا (Megan Miranda)، روایت زندگی آردن را پس از نجات از یک مرگ حتمی می‌خوانید. ماجراهایی که نشان می‌دهند زندگی این شخصیت دستخوش رویدادی تازه است.

ماجرا به یک حادثه‌ی شوم در دو دهه‌ی قبل برمی‌گردد. یعنی درست وقتی که آردن تنها شش سال داشت و در شهر زادگاهش در میان یک طوفان شدید در حال خوابگردی گیر افتاد. آردن سه روز از چشم دیگران مفقود شد، تا آنکه علی‌رغم تصور، اهالی شهر او را زنده پیدا کردند. از آن زمان به بعد این دختر شش ساله به دختر ویدوهیلز معروف شد و حتی مادرش درباره‌ی ماجرای او کتابی نوشت که درنهایت به شهرت بیشتر آردن انجامید. اما آردن پس از سال‌ها از این‌همه در معرض توجه بودن خسته شده است.

او سرانجام نام خود را تغییر می‌دهد و چند سال از توجهات دیگران به دور می‌ماند. تا آنکه درست در سالگرد بیست‌سالگی حادثه‌ی ویدوهیلز، آردن دوباره در معرض توجه قرار گرفته و خوابگردی‌هایش شروع شده است. او بالاخره یک شب در کنار جسد مردی که می‌شناسد از خواب بیدار می‌شود.

نکوداشت‌های کتاب دختری از ویدوهیلز

  • این رمان رازی تامل‌برانگیز را درباره‌ی قدرت دروغ‌های خطرناکی که به خودمان می‌گوییم، برملا می‌کند. (Kimberly McCreight)
  • اینکه خواب هستید، اما مانند مردگان زنده در شب راه می‌روید، وحشتناک است. زمانی که رمان را شروع کردم، نمی‌دانستم چه ترسی در انتظارم است. (R. L. Stine)
  • مگان میرندا با استعداد هیچکاکی‌اش، به بررسی زیرکانه مردمی می‌پردازد که در مرکز اخبار نادر و هیجان‌انگیزی قرار دارند. (Chandler Baker)
  • مگان میرندا استعداد قابل توجه خود را در پیچ و‌تاب‌های شگفت‌انگیز و در عین حال باورپذیر به رخ می‌کشد. این بهترین کتاب او تا به امروز است. (KIRKUS REVIEWS)
  • مگان میرندا با پیچش‌های داستانی شگفت‌انگیز، تعلیق ایجاد کرده و این کارش منجر به یک اوج خیره‌کننده شده است. (Booklist)

با مگان میرندا بیشتر آشنا شویم

مگان میرندا نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز برای کتاب‌ دختری از ویدوهیلز و کتاب‌هایی چون «همۀ دختران گمشده»، «Missing Girls» و... است. او ازجمله منتخبان باشگاه کتاب ریس ویترسپون بوده و چندین تالیف نیز برای نوجوانان دارد. میرندا بزرگ‌شده‌ی نیوجرسی‌ست و از دانشگاه MIT (موسسه‌ی فناوری ماساچوست) فارغ‌التحصیل شده است.

در بخشی از کتاب دختری از ویدوهیلز می‌خوانیم

آنچه به او گفته بودم حقیقت داشت. بله، وحشت‌های طولانی مدت شبانه - به خصوص در حوالی سالگرد آن اتفاق وقتی همه‌ چیز فوق‌العاده واضح می‌شد. هر بار که درِ خانه‌ام زده می‌شد و فردی ناشناس با من تماس می‌گرفت، قلبم می‌ریخت. اما راه رفتن در خواب، نه، دیگر این اتفاق برایم نمی‌افتاد. از کودکی تا کنون دیگر برایم پیش نیامده بود. وقتی بچه بودم دارو مصرف می‌کردم تا اینکه مصرفش را قطع کردم - یک دوزش را فراموش کردم، بعد یک دوز دیگر را و بعد از آن نسخه‌ای را که هرگز تجدید نشد کنار گذاشتم. دیگر بزرگ شده بودم و آن ماجراها تمام شده بود. مسئله‌ای بود که در گذشته برایم اتفاق می‌افتاد. مسئله‌ای که مثل خیلی چیزهای دیگر، آن را در زندگی گذشته‌ام پشت سر گذاشتم. مسئله‌ای که گویی برای دختری دیگر اتفاق می‌افتاد.

ریک که کنارم در ایوان ایستاده بود، گفت: «خب، به نظر می‌رسه داره دوباره شروع می‌شه، عزیزم.» چراغ ایوان سایه‌های درازی روی حیاط انداخته بود.

دستش را روی دستگیره در گذاشت اما دستگیره نچرخید. یک بار دیگر دستگیره را تکان داد. سپس آهی کشید و گفت: «با این یکی می‌خوای چیکار کنی؟» طوری به دست‌های خالی‌ام نگاه کرد انگار کلید را در مشتم گرفته بودم. بعد، چشمانش را تیز کرد و گل‌ولای زیر ناخن‌هایم را دید و بعد از آن نگاهش به خون انگشتان پایم افتاد.

می‌خواستم درباره کارهایی که ضمیر ناخودآگاهم قادر به انجامش بود چیزی به او بگویم. درباره قدرت بقا و غریزه. اما سرمای آن شب، نشان از تندباد سرد و بازگشت ناگهانی غازها داشت. شب‌های تابستانی کارولینای شمالی. در ارتفاعات هنوز همین‌طور بود. ریک به خودش لرزید و به دوردست نگاه کرد گویی می‌توانست آمدن سرما را ببیند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دختری از ویدوهیلز
نویسنده
مترجمفاطمه حسین بیگ
ناشر چاپیانتشارات افرا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات386
زبانفارسی
شابک978-622-97886-1-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دختری از ویدوهیلز

زهرا بهرامی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
داستان معماییه و ذهن رو درگیر می‌کنه ولی نقاط مبهمی داره که برام قابل هضم نیست مثلا امضای گزارش تخلف توسط یکی از شخصیتا که نامردی بود ولی لیو بهش بها نداد یا رفتار منفعل پلیس آخر داستان و داستانی که قرار شد تعریف بشه که همه چی رو توجیه کنه
لیلا شیرازی
۱۴۰۲/۱/۷
تا اواسط داستان، اطلاعات زیادی نمیده ولی از آن به بعد داستان پر از اطلاعات و هیجان میشه.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب دختری از ویدوهیلز

برای دریافت کتاب دختری از ویدوهیلز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.