معرفی و دانلود کتاب در بازی بمان: هیچ مصیبتی برای تو آنقدر بزرگ نیست که تسلیم شوی

عکس جلد کتاب در بازی بمان: هیچ مصیبتی برای تو آنقدر بزرگ نیست که تسلیم شوی
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب در بازی بمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب در بازی بمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب در بازی بمان: هیچ مصیبتی برای تو آنقدر بزرگ نیست که تسلیم شوی

رنگین‌کمان سهم کسانی خواهد شد که تا آخرین قطره، زیر باران می‌مانند! چقدر به این جمله ایمان دارید؟ جول اوستین نویسنده کتاب در بازی بمان به شما کمک می‌کند که با ایجاد یک دیدگاه تازه در خود به جنگیدن در شرایط سخت و دشوار زندگی ادامه دهید و درنهایت به آن پیروزی‌ای که انتظارش را دارید دست یابید.

درباره‌ی کتاب در بازی بمان

زندگی شبیه به راه رفتن در یک رودخانه با قلوه‌سنگ‌های درشت و تیز است که امکان دارد هر لحظه پاهایتان را زخمی کند و در نهایت شما را از ادامه راه باز دارد! به‌هرحال شما می‌بایست یا زخمی شوید و از رودخانه عبور کنید و یا راه دیگری را برای رد شدن از آن بیابید که البته لازمه هر دوی این‌ها ماندن در مسیر است!

درواقع آنچه همیشه در زندگی، کار، روابط و ... باید به آن توجه کنید، این است که داشتن یک نگرش خوب و دنبال کردن رویاها تا زمانی که دقیقا طبق خواسته شما پیش می‌رود، آسان است و نیاز به ایمان قوی ندارد! اما به‌دست گرفتن کنترل اوضاع در زمان سختی، بیماری، یا موقعیت‌هایی که کارهایتان به طرز عجیبی به یکدیگر گره می‌خورند بسیار دشوار می‌شود. در این شرایط اغلب افراد یک نوع یاس و یا ترحم را نسبت به خودشان احساس می‌کنند و گاهی به دلسردی و رخوت روی می‌آورند! درحالی‌که رسیدن به سعادت واقعی و موفقیت، پس از عبور از مسیرهای دشوار اتفاق می‌افتد.

جول اوستین (Joel Osteen) در کتاب در بازی بمان (Stay in the game no adversity is too great for you) این موضوع را با تعریف یک داستان حقیقی زیبا به‌تصویر می‌کشد و مسیر خوشبختی و تاب‌آوری را به شما نشان می‌دهد. با خواندن این کتاب و عمل به رهنمود‌های آن می‌آموزید که چگونه باید در برابر مشکلات دوام بیاورید و به آن غایت عالی و زندگی آسانی که خداوند وعده داده است دست یابید. این اثر راهنمای بسیار خوبی برای بیرون آمدن از رخوت، احساس ناتوانی و دور کردن افکار منفی از ذهن است.

کتاب در بازی بمان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای همه کسانی که قصد دارند مسیر متفاوتی را برای خوشبختی بیابند و با رهایی از افکار منفی، تغییر و تحولات مثبت درونی را برای خود به‌وجود آورند مناسب است.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم

یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز که کتاب‌ها و سخنرانی‌های او در ایالات متحده میلیون‌ها خواننده و شنونده دارند، جول اوستین است. او که به‌عنوان نویسنده،‌ سخنران و کشیش ارشد کلیسای لیک وود فعالیت می‌کند،‌ بیش از 200 میلیون نفر مخاطب دارد و بیشتر آثار او در صدر لیست آثار پرفروش نیویورک تایمز جای می‌گیرند.

این نویسنده در سال 2006 به‌عنوان یکی از ده انسان تاثیرگذار در جهان معرفی شد که توانسته الهام‌بخش بسیاری از افراد باشد. از دیگر کتاب‌های اوستین باید به «روزت را مدیریت کن»، «قدرت خداوند فراتر از حد انتظار»، «رهایی از افکار منفی» و ... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب در بازی بمان می‌خوانیم

همه ما با چالش‌هایی روبرو هستیم، اما اندازه مشکل مهم نیست. این برداشت ما از آن مشکل است که اهمیت دارد. بستگی دارد چقدر آن را در ذهن خود بزرگ یا کوچک می‌کنیم.

وقتی موسی دوازده مرد را برای جاسوسی به سرزمین موعود فرستاد، ده نفر برگشتند و گفتند: «ما هرگز بر ساکنان آن پیروز نخواهیم شد. غول‌هایی در این سرزمین وجود دارند. آن‌ها در شهرهای مستحکم زندگی می‌کنند.» اما دو جاسوس دیگر، یوشع و کالِب، با گزارشی متفاوت بازگشتند. گفتند: «بله، مردمش بزرگ‌اند، اما خدای ما بزرگتر است. ما به خوبی می‌توانیم این سرزمین را بگیریم. بیایید وارد شویم.»

هر دو گروه غول‌های یکسان و وضعیت مشابهی را دیدند. تنها تفاوت دیدگاه آنها بود. یک گروه بر بزرگی خدای خود تمرکز کردند. گروه دیگر بر اندازه دشمنشان تمرکز کردند. از بین دو میلیون نفری که در مجاورت سرزمین موعود اردو زده بودند، تنها دو نفر، یوشع و کالِب، وارد آن شدند.

آیا ممکن است دیدگاهتان شما را از سرزمین موعود خود دور نگه دارد؟ اگر چالش‌های خود را غیرممکن می‌بینید و به خود می‌گویید: "من هرگز از بدهی رها نمی‌شوم، و هرگز بر این بیماری غلبه نمی‌کنم، و هرگز رؤیاهایم را محقق نمی‌کنم"، پس درست مثل آنها، دیدگاه اشتباه می‌تواند شما را از تبدیل شدن به آن چیزی که خداوند در وجودتان نهاده، باز دارد.

روی هر چیزی که تمرکز کنید، آن را بزرگ می‌کنید. اگر روی مشکل خود یا چیزهایی که ندارید متمرکز بمانید و فکر کنید هرگز به نتیجه نمی‌رسید، تمام کاری که انجام می‌دهید این است که آن را بزرگتر از چیزی که هست تصور خواهید کرد. وقتی چیزی را بزرگ‌نمایی می‌کنید، اندازه‌اش را تغییر نمی‌دهید. فقط درک خود را از آن تغییر می‌دهید. به همین دلیل بود که داوود گفت: «خداوند مرا بزرگ می‌کند.» در واقع یعنی اگر می‌خواهید چیزی را بزرگ‌تر کنید، پس مشکلاتتان را بزرگ‌تر نکنید، گزارش پزشکی را بزرگ‌تر نکنید، مخالفان را بزرگ‌تر نکنید. در عوض یاد بگیرید که خدا را بزرگتر کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1: در بازی بمان
2: دیدگاه درستی داشته باش
3: تو از پسش برمیای
4: جانِ تازه در راه است
5: فضل تمام‌کننده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب در بازی بمان: هیچ مصیبتی برای تو آنقدر بزرگ نیست که تسلیم شوی
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات90
زبانفارسی
شابک978-964-233-440-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب در بازی بمان

Z
۱۴۰۱/۸/۱۳
با اینکه سخنرانیشو گوش داده بودم بازم موقع خوندن کتابش با اینکه تکراری بود جملاتش برام تازگی داشت و نتونستم کتاب و تا آخرش نخونم.
ستوده ولایتی
۱۴۰۲/۲/۲۷
خوب واقعا جای تعریف دارند اقای جول اوستین
زهرا کردی
۱۴۰۱/۸/۱۷
کتابای جوئل اوستین خواندنی و مفید هستن
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب در بازی بمان

برای دریافت کتاب در بازی بمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.