معرفی و دانلود کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها

عکس جلد کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها
قیمت:
۸۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها

کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها، نوشته‌ی گیلیان برن، نکات کلیدی تقویت انرژی را مرور کرده و به خواننده کمک می‌کند با تعادل برقرار کردن بین کار و زندگی، سلامتش را حفظ کند. این خودآموز مختصر و مفید، می‌کوشد نقش غذا و همین‌طور عوامل محیطی مثل نور، صدا و رنگ را در افزایش توان کارمندان پرمشغله بررسی نماید.

درباره‌ی کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها

آیا از نظر بدنی خسته‌اید؟ احساس می‌کنید ذهن‌تان درست کار نمی‌کند و خطای کاریتان زیاد شده؟ اگر جواب این پرسش‌ها مثبت است، احتمالاً سطح انرژی شما کاهش پیدا کرده. انرژی کم، یعنی خمودگی، کم‌رمق بودن و بن‌بست ذهنی. یکی از دلایل مهم و اصلی این اتفاق، کار زیاد و پراسترس است. تحقیقات نشان داده کارمندان و مدیرانی که در محیط‌های کاری پرفشار فعالیت دارند، همواره در معرض از دست دادن سلامتشان هستند. از سوی دیگر، مشغله‌ی زیاد باعث می‌شود که آن‌ها کمتر فرصت ورزش، استراحت و بازیابی انرژی را پیدا کنند و در نتیجه، در یک چرخه‌ی معیوب قرار بگیرند. یکی از کتاب‌هایی که سعی می‌کند به این مسئله بپردازد و شیوه‌هایی کاربردی برای حل آن ارائه دهد، کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها (Energy and Well-Being Pocketbook)، نوشته‌ی گیلیان برن (Gillian Burn) است. برن در این راهنمای کاربردی به فاکتورهای مهم تقویت انرژی می‌پردازد و نشان می‌دهد که چطور با ورزش کردن و بهبود چند عامل ساده در محیط کار می‌توان به تعادل رسید.

کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها بر روی دو مفهوم سلامت و انرژی تأکید دارد. این دو موضوع به هم پیوسته‌اند و در کنار هم کمک می‌کنند تا فرد حال بهتری پیدا کند. گیلیان برن در کتابش انرژی و سلامت را تعریف کرده و از دو عامل مؤثر بر آن‌ها نام می‌برد: تغذیه و عناصر محیطی محل کار. برن توضیح می‌دهد که غذاها چطور بر روی فعالیت‌های ذهنی تأثیر می‌گذارند و باعث تقویت انرژی ما می‌شوند. بر این اساس، با تغذیه‌ی سالم می‌توانیم تا حد زیادی انرژی ازدست‌رفته را بازگردانیم. نکته‌ی مهم دیگری که معمولاً در محیط‌های کاری مغفول می‌ماند، دیزاین مکان و بهینه‌سازی آنجاست. برن به این نکته اشاره دارد که با اصلاح نور، کنترل صداها، استفاده از گل و گیاه، رعایت ارگونومی و مسائلی از این‌‌دست، می‌توان سطح انرژی محل را بالاتر برد. به عبارت دیگر، محیط کار انرژی‌زا می‌شود و ما به دفعات کمتری احساس خستگی خواهیم داشت. نویسنده در ادامه از ورزش و تأثیر آن هم صحبت می‌کند و نقش انکارناپذیر آن را تشریح می‌نماید. در نهایت، او چندین پیشنهاد برای افزایش انرژی و سلامت شاغلین ارائه می‌دهد.

با رعایت اصولی که کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها عرضه کرده، می‌توان بین کار و زندگی تعادل برقرار کرد و به زندگی بهتر و سالم‌تری دست یافت. این کتاب کوچک و کاربردی را فرشید عبدی و میلاد حاجی عبد المجید ترجمه و انتشارات پویش مدام چاپ نموده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کتاب‌های کوچک مدیریت

«کتاب‌های کوچک مدیریت» انتشارات پویش مدام، مجموعه‌ای است که به شکلی مختصر و مفید به مهارت‌های کاری و مدیریتی می‌پردازد. تاکنون هفده کتاب از این سری منتشر شده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به راهنمای «مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)»، «بازاریابی کاربردی» و «مدیریت مقاومت در برابر تغییر» اشاره نمود.

نکوداشت‌های کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها

  • این اثر توصیه‌هایی کاربردی و قابل‌فهم ارائه می‌دهد و با چند دقیقه مطالعه‌ی آن، از ملاقات با پزشک در آینده بی‌نیاز خواهید بود. (استیو بورمن، مشاور پزشکی)

  • این کتاب پر از پیشنهادهای کاربردی است برای همه‌ی آن‌هایی که می‌خواهند انرژی و احساسی عالی داشته باشند. (کلایو لوئیس، مدیر)

کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب حاضر به مدیران، کارمندان و همه‌ی افراد شاغل و پرمشغله توصیه می‌شود.

با گیلیان برن بیشتر آشنا شویم

گیلیان برن، مربی، مشاور سلامت و نویسنده‌ی انگلیسی است. او از دانشگاه بریستول در رشته‌ی علوم سلامت فارغ‌التحصیل شده و برای چندین سال پرستار بیمارستان و مراقب سلامت بوده. برن متخصص برنامه‌نویسی عصبی زبانی (NLP) و زمان درمانی است و بیش از بیست سال به آموزش شیوه‌های مراقبت، کنترل اضطراب و توسعه‌ی فردی مشغول بوده. او کتاب‌های زیادی در این زمینه تألیف کرده که از میان آن‌ها می‌توان به «سلامت در کار»، «نقشه‌ی ذهن» و «انگیزه» اشاره نمود.

در بخشی از کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها می‌خوانیم

پیلاتس با هدف قرار دادن عضلات تعیین‌کننده وضعیت بدن و ایجاد قدرت درونی، پایداری بدن را به صورت کامل افزایش می‌دهد. همچنین باعث تقویت عضلات در سراسر بدن می‌شود و به تقویت ماهیچه‌های ضعیف، افزایش طول ماهیچه‌های کوتاه و افزایش تحرک مفاصل کمک می‌کند. پیلاتس همچنین بر تراز بدنی تمرکز می‌کند، به‌طوری‌که تمام اندام‌های حیاتی شما به‌درستی پشتیبانی می‌شوند و آن‌ها را قادر می‌سازد تا به نحوی موثر عمل کنند.

پیلاتس تاثیر مثبتی بر سلامتی عمومی دارد و با تمرکز بر تنفس، تحریک سیستم گردش خون، اکسیژن‌رسانی به خون، کمک به تخلیه لنفاوی و ترشح اندروفین (هورمون‌های شادی) کمک می‌کند تا احساس خوبی داشته باشید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
مقدمه
فصل اول: عامل انرژی
فصل دوم: تمرینات ورزشی برای افزایش انرژی
فصل سوم: تامین سوخت برای کسب انرژی (تغذیه)
فصل چهارم: ایجاد یک محیط انرژی‌زا
فصل پنجم: اختصاص زمانی برای خود
فصل ششم: برنامه اقدام برای افزایش انرژی شما

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها
نویسنده
مترجمفرشید عبدی، میلاد حاجی عبد المجید
ناشر چاپیانتشارات پویش مدام
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات140
زبانفارسی
شابک978-622-94627-0-6
موضوع کتابکتاب‌های سلامتی و بهداشت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها

برای دریافت کتاب راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.