معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چرا شهروندان عادی بعد از خاتمه‌ی جنگ رنج و سختی بیشتری متحمل می‌شوند؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چرا شهروندان عادی بعد از خاتمه‌ی جنگ رنج و سختی بیشتری متحمل می‌شوند؟
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چرا شهروندان عادی بعد از خاتمه‌ی جنگ رنج و سختی بیشتری متحمل می‌شوند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چرا شهروندان عادی بعد از خاتمه‌ی جنگ رنج و سختی بیشتری متحمل می‌شوند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چرا شهروندان عادی بعد از خاتمه‌ی جنگ رنج و سختی بیشتری متحمل می‌شوند؟

خلاصه کتاب صوتی چرا شهروندان عادی بعد از خاتمه‌ی جنگ رنج و سختی بیشتری متحمل می‌شوند؟ یک سخنرانی تد از مارگارت بوردو است که در آن به موضوع صدمات روانی و جسمانیِ ناشی از جنگ پرداخته شده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی چرا شهروندان عادی بعد از خاتمه‌ی جنگ رنج و سختی بیشتری متحمل می‌شوند:

بخش زیادی از مرگ و میر و آسیب‌ها و صدمات ناشی از جنگ، نه حین نبرد، بلکه پس از خاتمه‌ی آن اتفاق می‌افتد. به قولی، پس از امضای توافق‌نامه‌های صلح و بالا رفتن پرچم‌های سفید! چرا؟ پاسخ ساده است: به این دلیل که جنگْ نهادهای عمومی از جمله نظام درمانی را به کل ویران می‌کند. بنابراین، پس از پایان جنگ، زمانی که خیل عظیمی از مصدومان جسمی و آسیب‌دیدگان روحی به وطن بازمی‌گردند و محتاج امدادهای فوری‌اند، دقیقاً در همین زمان حساس، خدمات درمانی تقریباً ملغی شده است!

مسئله‌ی فوق دغدغه‌ی خاطر مارگارت بوردو (Margaret Bourdeaux) در خلاصه کتاب صوتی چرا شهروندان عادی بعد از خاتمه‌ی جنگ رنج و سختی بیشتری متحمل می‌شوند؟ (Why civilians suffer more once a war is over) بوده است. او در این اثر که در واقع نسخه‌ی ترجمه‌شده‌ی یک سخنرانی تد (TED) می‌باشد، راهکارهایی برای ارتقای خدمات بهداشتی در زمان وقوع بحران‌های بزرگ، از جمله جنگ ارائه داده است. در این مسیر، او علاوه بر داده‌های علمی و آماری، از سال‌ها تجربه‌ی خود به عنوان یک مددرسان جنگی نیز یاری گرفته است.

خلاصه کتاب صوتی چرا شهروندان عادی بعد از خاتمه‌ی جنگ رنج و سختی بیشتری متحمل می‌شوند مناسب چه کسانی است؟

مخاطب این اثر عموم مردمند؛ با این حال مددرسانان اجتماعی بیش از سایرین مطالب مطرح‌شده در آن را آموزنده خواهند یافت.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چرا شهروندان عادی بعد از خاتمه‌ی جنگ رنج و سختی بیشتری متحمل می‌شوند می‌شنویم:

چیزی که مشخصه اینه که توضیح این ویژگی و درکش برای کسایی که تو این شرایط نیستن خیلی مشکله. وقتی کوزوو رو ترک کردم اینو متوجه شدم. برگشتم به بوستون. به عنوان پزشک مشغول شدم. راجع به سیاست سلامت عمومی جهانی تحقیق کردم. به دانشکده‌ی پزشکی هاروارد و بخش سلامت جهانی بیمارستان بریگام و زنان ملحق شدم.

به عنوان یه محقق واقعاً می‌خواستم که بریم سراغ این مشکلات. دنبال این بودم که چطور میزان آسیب‌پذیری خردکننده‌ی کسایی که تو این اوضاع شکننده زندگی می‌کنن رو کم کنیم. آیا راهی وجود نداره که بتونیم نهادهایی مثل نظام درمانی که برای جون سالم به در بردن حیاتی هستن رو حفاظت و احیا کنیم؟ باید بهتون بگم که همکارهای درجه یکی داشتم. اما چیزی که راجع بهشون جالب بود، این بود که این مدل سوالا براشون غیرعادی بود...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
قسمت اول
6 دقیقه
قسمت دوم
7 دقیقه
قسمت سوم
5 دقیقه
قسمت چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چرا شهروندان عادی بعد از خاتمه‌ی جنگ رنج و سختی بیشتری متحمل می‌شوند؟
نویسنده
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چرا شهروندان عادی بعد از خاتمه‌ی جنگ رنج و سختی بیشتری متحمل می‌شوند؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چرا شهروندان عادی بعد از خاتمه‌ی جنگ رنج و سختی بیشتری متحمل می‌شوند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.