معرفی و دانلود کتاب راهنمای جامع پرسوناها در بازاریابی درون‌گرا

عکس جلد کتاب راهنمای جامع پرسوناها در بازاریابی درون‌گرا
قیمت:
۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع پرسوناها در بازاریابی درون‌گرا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع پرسوناها در بازاریابی درون‌گرا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای جامع پرسوناها در بازاریابی درون‌گرا

کتابی کاربردی و قابل اتکا در زمینه‌ی شناخت مخاطب و مشتری در بازاریابی مدرن؛ کتاب راهنمای جامع پرسوناها در بازاریابی درون‌گرا که توسط آژانس بازاریابی اسمارت باگ تدوین و منتشر شده به شما کمک می‌کند تا تصویر روشن‌تری از مشتریان خود در کسب‌وکارتان داشته باشید. گفتنی‌ست ان اثر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون در حوزه‌ی وب‌مارکتینگ به‌شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب راهنمای جامع پرسوناها در بازاریابی درون‌گرا

پرسوناهای خریدار اصطلاح رایجی است که در سال‌های اخیر در بازاریابی و کسب‌وکار کاربردهای بسیاری پیدا کرده است. در واقع پرسونا یک تصویر کلی از رفتار و شخصیت مشتریان تا بازاریابی محتوا، دیجیتال مارکتینگ، ارتباط با مشتریان و مدل کسب‌وکار را در بر می‌گیرد و در نهایت موجب می‌شود تصویر مشخصی از مشتری هدف خود داشته باشید و محصول و خدمات خود را بر اساس آن تعریف کنید و توسعه دهید.

کتاب راهنمای جامع پرسوناها در بازاریابی درون‌گرا (The ultimate guide to inbound marketing personas) که توسط آژانس بازاریابی اسمارت باگ (Smart Bug) تألیف و منتشر شده است به عنوان یک راهنما به شما کمک می‌کند تا بتوانید پرسوناهای خریدار را در کسب‌وکار خود ایجاد کنید و با به‌کارگیری صحیح آن از کمپین‌های بازاریابی به ویژه در بازاریابی درون‌گرا بیشترین بهره را ببرید.

در این کتاب در درجه‌ی اول با مفهوم پرسونا آشنا خواهید شد و تعریف صحیح پرسونا را خواهید دانست؛ همچنین با اهمیت پرسونا در زمینه‌ی بازاریابی و فروش آشنا خواهید شد بنابراین با این مفهوم روبه‌رو می‌شوید که توسعه‌ی پرسونا صرف نظر از اندازه‌ی محصول، خدمات و به طور کلی کسب‌وکار شما تا چه اندازه در موفقیت اهداف تعریف شده در برنامه‌های بازاریابی درون‌گرا اهمیت دارند.

در کتاب راهنمای جامع پرسوناها در بازاریابی درون‌گرا تألیف آژانس بازاریابی اسمارت باگ و ترجمه‌ی مهدی مبشری، تأکید شده که به دلیل استفاده‌ی وسیع پرسوناها در بازاریابی، این ایده باید در کل یک سازمان به عنوان راهکاری اساسی پذیرفته شود تا بتواند در تخصیص منابع به تیم‌های بازاریابی و فروش کمک کند و سازمان را به این نتیجه برساند که چه عواملی باعث می‌شود مردم (مشتری) از سازمان خرید کند.

همچنین این کتاب مدیران ارشد و میانی را راهنمایی می‌کند که چگونه حداکثر استفاده را از تعریف پرسوناها داشته باشند؛ با توجه به اینکه هر سازمان علاقه دارد تا با کمترین میزان بودجه بیشترین بهره‌برداری را از کمپین‌های بازاریابی درون‌گرای خود کند، هیچ چیز به اندازه‌ی تحقیق و به دست آوردن سرنخ‌های لازم برای پرسونای خریدار قادر نخواهد بود این هدف را در سازمان برآورده سازد.

کتاب راهنمای جامع پرسوناها در بازاریابی درون‌گرا همچنین ارتباط میان بازاریابی درون‌گرا و پرسوناها را با زبانی ساده و ملموس تعریف کرده و استفاده از محتوای آنلاین را به عنوان نخستین جزء ضروری در این ارتباط مطرح می‌کند؛ چرا که این روش می‌تواند آسان‌ترین، کم‌هزینه‌ترین و به‌صرفه‌ترین راهکار برای جذب مشتری بالقوه باشد.

یکی از نکات قابل توجه در این کتاب تأکید بر این نکته است که پرسوناها تعریف مشخص و توصیف کاملی از مشتریان به دست دهند، بلکه هدف از پرسوناها در بازاریابی درون‌گرا این است که رفتار، سلیقه و شیوه‌ی تصمیم‌گیری مشتریان به پرسوناها نزدیک شود. بنابراین نسبی بودن نتایج پرسوناها یکی از مسائلی است که در اغلب تحقیقات بازاریابی باید در نظر گرفته شود.

کتاب راهنمای جامع پرسوناها در بازاریابی درون‌گرا برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کارآفرینان، مدیران و فعالان اقتصادی مناسب است اما به صورت ویژه دست‌اندرکاران بازاریابی، فروش و دیجیتال مارکتینگ می‌توانند از آن نکات بسیاری بیاموزند.

در بخشی از کتاب راهنمای جامع پرسوناها در بازاریابی درون‌گرا می‌خوانیم

درحالی‌که بخش‌بندی جمعیت‌شناختی از اطلاعات پایه‌ای درباره‌ی هر فرد استفاده می‌کند، پرسوناها عمیق‌تر وارد موضوع می‌شوند و بینشی درباره‌ی شخصیت خریدار ارائه می‌دهند؛ مثلاً عبارات شاغل، شهری، سفیدپوست، مؤنث، مجرد و بین 25 تا 35 سال، تصویری مبهم از جوانی شاغل ارائه می‌دهند. این برای بهبود فرایندهای فروش و بازاریابی به شما کمکی نمی‌کند. آنچه اهمیت دارد این است که دامنه‌ی خود را محدود کنید. پرسوناها بر ایجاد این چشم‌انداز تمرکز دارند که خریدارانتان چه‌کسانی هستند و چه‌چیزی آنان را به‌سوی کسب‌وکارتان جذب می‌کند.

عناوین و طبقه‌بندی‌های شغلی با پرسوناها تفاوت دارند؛ چراکه عناوین شغلی بیشتر به یک محصول یا صنعت یا سازمان وابسته‌اند. به‌سادگی می‌توان دو مدیرعامل یا مدیرمالی را در نظر گرفت که با وجود این طبقه‌بندی شغلی، اساساً با هم تفاوت دارند. اگر شما فروشنده‌ی نرم‌افزار مالی باشید، این عنوان مرتبط است؛ در حالی که اگر ارائه‌کننده‌ی خدمات هستید که خریدارتان یک تیم منابع انسانی است و مدیران اجرایی بودجه را کنترل می‌کنند، این عنوان نامرتبط است.

پرسوناهای مبتنی بر عناوین شغلی، بالقوه اشتباه خطرناکی هستند. بسیاری از تخصص‌ها و شغل‌ها، اهداف یا عادات یا شخصیت‌های مشابهی دارند که توسط آن‌ها یک پرسونا برای سازمانی خاص ساخته می‌شود، نه یک پرسونای چندگانه برای چند سازمان. برای تشریح این موضوع، بیایید وضعیت اشاره‌شده در بالا را مرور کنیم. مدیر می‌تواند حامیِ ‌مالی باشد و در عین حال، بیشتر مدیران راهبردها و اهداف و چشم‌اندازهای مشابهی دارند؛ بنابراین، منطقی است همۀ این نقش‌ها را در قالب پرسونای گمراه‌کننده‌ی «مدیر» تجمیع کنیم...

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: پرسونای خریدار چیست؟
فصل دوم: چگونه پرسونا بسازیم؟
فصل سوم: چگونه از پرسوناها استفاده کنیم؟
فصل چهارم: توسعه‌ی پیشرفته‌ی پرسونا
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای جامع پرسوناها در بازاریابی درون‌گرا
نویسنده
مترجممهدی مبشری
ناشر چاپیانتشارات برآیند
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات46
زبانفارسی
شابک978-600-6466-41-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای جامع پرسوناها در بازاریابی درون‌گرا

برای دریافت کتاب راهنمای جامع پرسوناها در بازاریابی درون‌گرا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.