معرفی و دانلود کتاب قوانین و مقررات بین المللی کشتی آلیش سال 2021

عکس جلد کتاب قوانین و مقررات بین المللی کشتی آلیش سال 2021
قیمت:
۵۵۰۰۰ ۲۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قوانین و مقررات بین المللی کشتی آلیش سال 2021 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قوانین و مقررات بین المللی کشتی آلیش سال 2021 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قوانین و مقررات بین المللی کشتی آلیش سال 2021

کتاب قوانین و مقررات بین المللی کشتی آلیش سال 2021 اثری‌ست که توسط دو مترجم ایرانی اندیشه رهنما و محمد سرلک به زبان فارسی ترجمه شده است. این کتاب، همان‌طور که از عنوان آن برمی‌آید، قرار است به شما از به‌روزترین و جدیدترین قوانین به تثبیت رسیده در حیطه کشتی آلیش بگوید. این اثر ورزشی با تحقیقات و پژوهش‌های گسترده‌ی دو مترجم به دست آمده و به شما چشم‌انداز دقیقی از قوانین این ورزش می‌بخشد.

درباره‌ی کتاب قوانین و مقررات بین‌المللی کشتی آلیش سال 2021

کتاب قوانین و مقررات بین‌المللی کشتی آلیش سال 2021 ترجمه‌ی اندیشه رهنما و محمد سرلک در زمینه‌ی کتاب‌های ورزشی است. این کتاب علاوه بر آنکه به توضیح و تبیین قوانین جدید و به‌روزشده‌ی این ورزش محبوب در ایران می‌پردازد، تعاریف کلی و تفاوت‌هایی که فرمت‌های گوناگون آن با هم دارند را شرح می‌دهد. کتاب ابتدا با مقدمه‌ای از ورزش کشتی شروع می‌شود. دو مترجم کتاب در مطالبی که گردآوری و گزینش کرده‌اند، سعی دارند مبانی آکادمیک و دانشگاهی این ورزش را پیش روی شما قرار دهند. ازاین‌رو، در بخش‌های اولیه‌ی کتاب با تعاریف کلی این ورزش مواجه هستید. دو مترجم کتاب قوانین و مقررات بین‌المللی کشتی آلیش سال 2021، اندیشه رهنما و محمد سرلک، مبانی‌ای که فرمت کلاسیک این کشتی را با آزاد متمایز می‌کند شرح می‌دهند و سپس قوانین کلی این ورزش را به شما ارائه می‌دهند.

در فصل اول این کتاب با «ساختار تجهیزات» در این ورزش مواجه‌ایم و مطالبی دقیق در باب آن می‌خوانید. در این بخش اساساً با دانش‌نامه‌ای از ورزش کشتی طرف هستید. اینکه به طور کلی شماتیک و ساختارهای ورزش کشتی چیست و چگونه عمل می‌کند. در ابتدا از وجه ساختاری درون زمین گفته می‌شود. این مسئله که تشک در کشتی چه تعریفی دارد، چه قوانین و تفاسیری در باب آن تعیین شده و کشتی‌گیر باید به چه شکلی در آن حضور پیدا کند. به همین روی، با کتابی طرف هستید که سعی دارد مبانی و مطالب دانشگاهی و علمی از این ورزش را به دست دهد و از این نظر اثر ارزشمندی برای ورزشکاران، مربیان و علاقه‌مندان به کشتی محسوب می‌شود.

فصل دوم کتاب در باب قوانین و فرم ساختاری مسابقات است. اینکه برنامه‌های ورزشی کشتی در طول سال به چه شکل است و سبک مسابقاتی که برگزار می‌شود به چه منوال خواهد بود. آنچه در این بخش می‌خوانید شامل چنین مباحثی می‌شود: شکل حذف شدن در مسابقات حذفی چگونه شرح داده می‌شود، معیارهای گروه‌بندی در مسابقات کشتی به چه شکل اجرا می‌شود و معیارهای رتبه‌بندی برای مسابقات نوردیک چگونه صورت می‌گیرد. در فصل سوم کتاب در باب روند رقابت خواهید خواند. این واقعیت که ورزش کشتی اساساً وابسته به وزن ورزشکار است. اندیشه رهنما و محمد سرلک در این بخش برای شما مطالبی در باب نوع گروه‌بندی بر اساس وزن و همچنین قرعه‌کشی مسابقات گزینش کرده‌اند و اطلاعات دقیقی ارائه می‌دهند. همچنین در این بخش در باب جفت شدن حریفان خواهید خواند. در فصل پایانی نیز شاهد مبانی و قوانین این ورزش در مورد تیم داوری هستید، اینکه واجد چه وظایف عمومی هستند و چگونه مسابقات را قضاوت می‌کنند.

کتاب قوانین و مقررات بین‌المللی کشتی آلیش سال 2021 توسط انتشارات نرسی منتشر شده است.

کتاب قوانین و مقررات بین‌المللی کشتی آلیش سال 2021 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به دوست‌داران ورزش کشتی، مربیان و کشتی‌گیران پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب قوانین و مقررات بین المللی کشتی آلیش سال 2021 می‌خوانیم

تصمیم‌گیری و رأی

داور باید تصمیم خود را با بالا بردن دستش نشان دهد و به وضوح امتیازها را با انگشتان خود نشان دهد. اگر رئیس تشک و قاضی موافق باشند، این تصمیم اعلام می‌شود. درصورتی که داور و قاضی به توافق برسند، رئیس تشک حق نفوذ یا تغییر تصمیم را ندارد مگر درصورتی که از او درخواست مشاوره کنند. درصورتی که رأی‌گیری انجام شود، قاضی و رئیس تشک باید آرای خود را با استفاده از تخته یا صفحۀ امتیاز الکترونیک نشان دهند. تحت هیچ شرایطی قاضی از رأی دادن خودداری نمی‌کند. او باید تصمیم خود را به طور واضح بیان کند و جایی برای ابهام باقی نگذارد.در صورت بروز اختلاف، رئیس تشک این تصمیم را اتخاذ می‌کند. این تصمیم که در آن وی باید بین نظرات مخالف داور و قاضی تصمیم‌گیری کند، رئیس تشک را مجبور می‌کند که در همه‌ی موارد، صرفاً به یک دیدگاه رأی دهد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: ساختار تجهیزات
فصل 2: رقابت‌ها و برنامه‌ها
فصل 3: روند رقابت
فصل 4: تیم داوری
فصل 5: مسابقه
فصل 6: امتیازات مربوط به حرکات و فن‌ها
فصل 7: امتیازات دسته‌بندی اعطا شده پس از مسابقه
فصل 8: کشتی منفی
فصل 9: ممنوعیت‌ها و فن‌های غیرمجاز
فصل 10: اعتراض
فصل 11: پزشکی
فصل 12: کاربرد قوانین کشتی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قوانین و مقررات بین المللی کشتی آلیش سال 2021
نویسنده
مترجمانیسه رهنما، محمد سرلک
ناشر چاپیانتشارات نرسی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات89
زبانفارسی
شابک978-600-5028-89-8
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۵۰۰۰ ۲۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قوانین و مقررات بین المللی کشتی آلیش سال 2021

برای دریافت کتاب قوانین و مقررات بین المللی کشتی آلیش سال 2021 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.