معرفی و دانلود کتاب زیرک و زبل شو!

عکس جلد کتاب زیرک و زبل شو!
قیمت:
۱۰۰۰۰۰ 50000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زیرک و زبل شو! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زیرک و زبل شو! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زیرک و زبل شو!

برایان تریسی نویسنده‌ی آثار پرفروش در زمینه‌ی توسعه فردی و موفقیت، در کتاب زیرک و زبل شو! به شما ‌می‌آموزد در زندگی هوشمندانه فکر و عمل کنید و از فرصت‌هایی که در اختیارتان است، حداکثر استفاده را ‌ببرید.

موفقیت و شکست یک اتفاق نیست. شما همین جایی هستید که قرار دارید، کسی هستید که همیشه بوده‌اید و این به دلیل تفکر و رفتار شخص خودتان است. اگر می‌خواهید آینده شما در هر حوزه و جنبه‌ای بهتر شود، باید در ابتدا تفکرتان را در امتداد سطرهای این کتاب تغییر دهید و اصلاح کنید. باید انتخاب‌های جدید و تصمیمات بهتری داشته باشید.

خوشبختانه، همین چیزی که امروز هستید در نتیجه ورودی‌ها و عمل‌کردهایی است که از ابتدای کودکی فرا گرفته‌اید. در هر زمانی، می‌توانید تصمیم بگیرید و ایده‌های جدیدی یاد بگیرید، رفتارهای جدیدی داشته باشید و نتایج متفاوتی به دست‌ آورید.

در کتاب زیرک و زبل شو! (Get Smart) مجموعه‌ای از شیوه‌های آسان، عملی و اثبات‌ شده را فرا خواهید گرفت تا بتوانید استعدادها، قابلیت‌ها و شایستگی‌های تفکر طبیعی خود را از درونتان استخراج کنید. نیازی نیست که چیزی بیشتر از خود باشید یا این‌که فرد متفاوتی بشوید. فقط باید همان چیزی باشید که قبلاً بوده‌اید و صرفاً مقدار نیروی بیشتری از ذهن خود آزاد کنید.

جملات برگزیده کتاب زیرک و زبل شو!

- قانون علت‌ و معلول، قانون بزرگ جهان، می‌گوید که اگر شما مانند اشخاص ثروتمند فکر و عمل کنید، به زودی یکی از آن‌ها خواهید شد.
- تفکر دراز مدت سبب می‌شود که دیدگاه شما شدّت و حدّت پیدا کند و کیفیت تصمیم‌گیری کوتاه ‌مدت شما به‌ طرز قابل ‌ملاحظه‌ای بهبود یابد.
- هنگامی‌که برای آینده هدف و جهت‌گیری روشنی دارید برای شما بسیار آسان‌تر است که با وضوح بیشتری فکر کنید و همین امروز تصمیماتی را اتخاذ نمائید که شما را قادر می‌سازند تا به اهداف دراز مدت خود نائل شوید.
- تمرین کنید که از هر نظر خویشتن‌دار باشید. همواره به دنبال این باشید که بهای چیزی را همان موقع بپردازید تا پاداش آن را خیلی زود دریافت نمایید.
- هر یک دقیقه‌ای که در برنامه‌ریزی صرف می‌کنید؛ در اجرا، در ده دقیقه از وقت شما صرفه‌جویی می‌نماید.
- بزرگ‌ترین اشتباهاتی که ما مرتکب می‌شویم در جایی است ‌که زمان، پول و منابع را اختصاص بدهیم بدون آنکه کار مقدماتی کافی انجام داده ‌باشیم.

با برایان تریسی، نویسنده کتاب زیرک و زبل شو! بیشتر آشنا شویم:

برایان تریسی (Brian Tracy) در سال 1944 در خانواده‌ای فقیر ساکن کانادا متولد شد؛ در دوران جوانی زادگاهش را ترک و به دور دنیا سفر کرد. او هزینه زندگی‌اش را از راه کارهای کم درآمدی مانند کارگری و فروشندگی تامین می‌کرد تا اینکه تصمیم گرفت تمام تجربه‌ها و دانسته‌هایی را که در مسیر سفرهایش، شغل‌های متنوع و مطالعاتش به دست آورده بود، جمع‌آوری کند و در مسیر جدی‌تری قدم بگذارد.

او از مطرح‌ترین نویسندگان کتاب‌ها با موضوع موفقیت و خودباوری است. هم‌چنین سمینارها و نشست‌های بسیاری در زمینه فروش، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، و رهبری برگزار می‌کند. علاوه بر این او مدیرعامل یک شرکت بزرگ در کانادا است که در زمینه خدمات مشاوره به مدیران، کار آفرینان، سرمایه‌گذاران و کسب و کارهای مختلف فعالیت می‌کند.

در بخشی از کتاب زیرک و زبل شو! ‌می‌خوانیم:

«مسئولیت، کنترل و عواطف مثبت»

بین مقدار مسئولیتی که شما می‌پذیرید و مقدار کنترلی که در زندگی خودتان احساس می‌کنید رابطه مستقیمی وجود دارد. از آنجا که تقریباً تمام تنش‌ها و عواطف منفی به نحوی از نداشتن کنترل از سوی شما نشئت می‌گیرند به محض اینکه مسئولیت را بپذیرید کنترل بر روی خودتان و کنترل بر روی تمام اتفاقاتی را که برایتان رخ می‌دهد در دست خواهید گرفت.
بین پذیرش مسئولیت، داشتن کنترل و عواطف روحی مثبت رابطه مستقیمی وجود دارد. هر چقدر که شما مسئولیت بیشتری بپذیرید و خود را بیشتر در کنترل زندگی خود احساس کنید احساس مثبت‌تری نسبت به خود و دنیای خود خواهیدداشت. بالاخره بین عواطف مثبت و شادی، رابطه مستقیمی وجود دارد. این را بدانید که حق انتخاب کاملاً به دست خودتان است.

«کنترل داشته ‌باشید»

هنگامی که شما فرد دیگری را به خاطر هر چیزی سرزنش می‌کنید کنترل عواطف خود را از دست می‌دهید. شما در چنین مواقعی کنترل عواطف خود را به کسی می‌دهید که دارید او را سرزنش می‌کنید حال او چه این را بداند چه نداند. شما با سرزنش ‌کردن شخص دیگری بخاطر یک چیزی، به آن شخص این قدرت را می‌دهید که در درازمدت عواطف شما را تغییر دهد و کنترل نماید. شما در واقع او را نمی‌بخشید و به او اجازه نمی‌دهید که برود و به زندگیش برسد و بدین‌ترتیب قدرت تغییردادن و کنترل شادی خودتان را به او می‌دهید. در اغلب موارد او حتی نمی‌داند که کنترلش بر روی شادی و سلامت شما چقدر است.

با شکایت از دیگران و انتقاد از آنان، شما در واقع خود را «قربانی» می‌کنید. با سرزنش‌کردن سایرین، احساس کوچکی، ضعف، عصبانیت و زیردست ‌بودن به شما دست می‌دهد. شما به جای اینکه خودتان را کاملاً مسئول و متکی به خود تلقی نمایید به دیگران اختیار می‌دهید که شما را کنترل کنند بدون آنکه مسئولیت زندگی و عواطف خود را بپذیرید. وقتی که دیگران را سرزنش کنید منفی، عصبی، مشکوک، ناسازگار و ضعیف خواهید شد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: این زندانی باشکوه را آزاد کنید
فصل 1: دورنمای درازمدت در برابر دورنمای کوتاه‌مدت
فصل 2: تفکر کند در برابر تفکر سریع
فصل 3: تفکر آگاهانه در برابر تفکر ناآگاهانه
فصل 4: تفکر هدف‌گرا در برابر تفکر واکنش‌گرا
فصل 5: تفکر نتیجه‌گرا در برابر تفکر عمل‌گرا
فصل 6: تفکر مثبت در برابر تفکر منفی
فصل 7: تفکر انعطاف‌پذیر در برابر تفکر صلب
فصل 8: تفکر خلّاق در برابر تفکر مکانیکی
فصل 9: تفکر کارآفرین در برابر تفکر اشتراکی
فصل 10: تفکر غنی در برابر تفکر ضعیف

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زیرک و زبل شو!
نویسنده
مترجمفریدون تازه زاده
ناشر چاپیانتشارات چشمه آفرینش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات228
زبانفارسی
شابک978-622-969315-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰۰ 50000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زیرک و زبل شو!

Parsa
۱۴۰۰/۷/۱
کتاب‌های برایان خیلی خوبه، طرز بیان شمارو تغییر میده
سمیرا عرب
۱۴۰۰/۶/۲۹
بالای ۵ بار بخونش. عااالیه
Shamisa Keyvanlou
۱۳۹۹/۸/۱۴
خیلی زیبا بود👏👏👌👌
امیرعلی کریمی
۱۳۹۹/۹/۱۳
عالی پیشنهاد میکنم بخونید
فاطمه شکیبا
۱۳۹۹/۸/۱۵
کاش زودتر صوتیش بیاد
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب زیرک و زبل شو!

برای دریافت کتاب زیرک و زبل شو! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.