معرفی و دانلود کتاب سرزمین مقدس: سفری به فلسطین

عکس جلد کتاب سرزمین مقدس: سفری به فلسطین
قیمت:
۳۳,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرزمین مقدس: سفری به فلسطین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرزمین مقدس: سفری به فلسطین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرزمین مقدس: سفری به فلسطین

کتاب سرزمین مقدس: سفری به فلسطین، سفرنامه‌ای مصور از گی دولیل، کارتونیست مشهور کانادایی است. دولیل در این کتاب خواندنی که جایزه‌ی «جشنواره‌ی بین‌المللی داستان های مصور آنگولم» را برایش به ارمغان آورده، مشاهداتش از سرزمین فلسطین را شرح داده است.

درباره کتاب سرزمین مقدس: سفری به فلسطین

فلسطین... سرزمین جنگ و زیتون؛ سرزمین مقاومت و تعدی؛ سرزمین مقدسِ پیروان ادیان ابراهیمی؛ سرزمین رسولان و پیامبران؛ سرزمین همیشه حاضر در دنیای رسانه‌ها؛ سرزمین بمباران و تیرباران؛ سرزمین هفت‌رنگ؛ سرزمین باستانی؛ گاهواره‌ی تمدن... به راستی با چه صفتی می‌توان این سرزمین را توصیف کرد؟ کدام ویژگی فلسطین، نشانِ اصلی آن به شمار می‌رود؟ قدمت آن؟ به خون آلوده بودن آن؟ و یا تکثر نژادی و مذهبی آن؟ درباره‌ی این سرزمین، جز آنچه معمولاً در اخبار و جراید گفته می‌شود، چه می‌دانیم؟ درباره‌ی مردمان آن، و نحوه‌ی همزیستی‌شان در کنار یکدیگر؟ درباره‌ی غنای تاریخی آن، و بناهای مذهبی شگرفش؟ و درباره‌ی بسا چیزهای دیگر...

با خواندن کتاب سرزمین مقدس: سفری به فلسطین (Jerusalem: Chronicles from the Holy City) بناست عازم کشور فلسطین شوید. در این سفر، گی دولیل، کارتونیست و سفرنامه‌نویس مشهور اهل کانادا، راهنمای شما خواهد بود. دولیل این کتاب را طی اقامت یک‌ساله‌ی خود در فلسطین به نگارش درآورده است. اقامتی که برای او آبستن تجاربی منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی بوده. او در اثر پیش رو، عزم خود را جزم کرده تا تصویری تا حد امکان جامع از حیات ساکنان فلسطین به دست دهد. در این راستا، او علاوه بر توصیف مناظر شهری و بازگویی برهه‌های حساس تاریخیِ سرزمین فلسطین، به زندگی اجتماعی مردمان این سرزمین - از اعراب مسلمان گرفته تا یهودیان اسرائیلی - نیز توجه نشان داده است. حاصل، سفرنامه‌ای‌ست درخشان که مطالعه‌ی آن، تجربه‌ای لذتبخش را برای خواننده به ارمغان می‌آورد.

کتاب سرزمین مقدس: سفری به فلسطین توسط عاطفه احمدی به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی نشر اطراف روانه‌ی بازار گشته است. اگر از دوست‌داران کتاب‌های مصور، و یا طرفداران ژانر سفرنامه هستید، به هیچ عنوان فرصت مطالعه‌ی کتاب پیش رو را از دست ندهید.

نکوداشت‌های کتاب سرزمین مقدس: سفری به فلسطین

  • گی دولیل، کارتونسیت مشهور کانادایی، مهارتی شگرف در فضاسازی دارد. کتاب سرزمین مقدس: سفری به فلسطینِ او، مملو از اطلاعات جذاب در باب زیارتگاه‌ها و اماکن مذهبی، زمین‌های بازی، فروشگاه‌ها و پست‌های بازرسی واقع در سرزمین فلسطین است. در این اثر همچنین، به اطلاعات جالبی در باب نحوه‌ی همزیستی اعراب و اسرائیلی‌ها در کشور فلسطین برمی‌خوریم. (Douglas Wolk, The New York Times)

  • کتابی معجزه‌وار... مختصر و بسیار خاص. (Rachel Cooke, The Guardian)

  • لحن گی دولیل در کتاب سرزمین مقدس: سفری به فلسطین، آرام، مسحورکننده، و البته، کمابیش طنزآمیز است. (Financial Times)

  • گی دولیل به عنوان نویسنده‌ای که نه عرب، و نه اهل اسرائیل است، به خوبی جزئیات شهر اورشلیم را پیش چشم خواننده تصویر می‌کند. (Haaretz)

  • اثری درگیرکننده، که به روشنی زندگی پیچیده‌ی اهالی فلسطین و اسرائیل را شرح می‌دهد. (Publishers Weekly Starred Review)

کتاب سرزمین مقدس: سفری به فلسطین مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار ژانر سفرنامه، بی‌گمان از مطالعه‌ی کتاب سرزمین مقدس: سفری به فلسطین، نوشته‌ی گی دولیل، محظوظ خواهند شد.

با گی دولیل بیشتر آشنا شویم

گی دولیل (Guy Delisle) فیلمساز و کارتونیست مشهور اهل کاناداست که این روزها به همراه خانواده‌ی خویش، در شهر مون‌پلیه‌ی فرانسه اقامت دارد. وی به سال 1966 به دنیا آمده و در دانشگاه شریدان (واقع در اوک‌ویل)، در رشته‌ی انیمیشن تحصیل کرده است. عمده‌ی شهرت گی دولیل مرهون سفرنامه‌های مصورِ جذابِ اوست. این آثار که از میان آن‌ها می‌توان به عناوینی چون «یانگون: سفری به برمه»، «شنژن: سفری به چین»، «پیونگ یانگ: سفری به کره‌ی شمالی» و «سرزمین مقدس: سفری به فلسطین» اشاره نمود، تاکنون مورد توجه طیف وسیعی از مخاطبین عام و خاص قرار گرفته، و افتخاراتی چند را نیز برای خالق خود به ارمغان آورده‌اند.

در بخشی از کتاب سرزمین مقدس؛ سفری به فلسطین می‌خوانیم

امروز صبح می‌روم رام‌الله تا گروهی از کرافیست‌ها را ببینم که در سخنرانی ماه پیش باهاشان آشنا شدم.
آتلیه‌ی پر جنب‌و‌جوشی دارند. هم کار پوستر انجام می‌دهند و هم انیمیشن. حتی کار کمیک هم می‌کنند.

- کار کمیک می‌کنین؟

- آره، نگاه کن...

در فلسطین کاریکاتور‌های روزنامه‌ای زیاد است اما قبل از آن هیچ کمیک محلی‌ای ندیده بودم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرزمین مقدس: سفری به فلسطین
نویسنده
مترجمعاطفه احمدی
ناشر چاپینشر اطراف
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات346
زبانفارسی
شابک978-622-6194-36-5
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور، کتاب‌های سفرنامه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سرزمین مقدس: سفری به فلسطین

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سرزمین مقدس: سفری به فلسطین

برای دریافت کتاب سرزمین مقدس: سفری به فلسطین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.