معرفی و دانلود کتاب شاهزاده سیاه پوش 3: خرگوش‌های بزخور

عکس جلد کتاب شاهزاده سیاه پوش 3: خرگوش‌های بزخور
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شاهزاده سیاه پوش 3: خرگوش‌های بزخور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شاهزاده سیاه پوش 3: خرگوش‌های بزخور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شاهزاده سیاه پوش 3: خرگوش‌های بزخور

کتاب شاهزاده سیاه پوش 3: خرگوش‌های بزخور نوشته‌ی شانون هیل و دین هیل، داستانی دیگر از شاهزاده خانم ماگنولیا است که این بار باید یک چراگاه را از دست خرگوش‌های گرسنه که به نظر هیولا هستند، نجات دهد.

موضوع کتاب شاهزاده سیاه پوش 3: خرگوش‌های بزخور چیست؟

شاهزاده ماگنولیا می‌خواست برای صبحانه پیش شاهزاده گل عطسه برود اما زمانی که بوی نان تازه پخته شده به مشامش رسید، ناگهان انگشتر نگین‌دارش زنگ زد. زنگ خطر هیولا! او به سمت چراگاهی که مورد حمله قرار گرفته بود، راهی شد ولی وقتی آنجا رسید فقط با دسته‌ای خرگوش ملوس روبه‌رو شد، ولی بعد از گذشت مدتی متوجه شد که این خرگوش‌ها معمولی نیستند... به نظر شما ممکن است خرگوش‌ها هیولا باشند؟ برای فهمیدن ادامه‌ی ماجرا، داستان شاهزاده سیاه پوش 3: خرگوش‌های بزخور (The Princess in Black and the Hungry Bunny Horde) را دنبال کنید.

درباره‌ی مجموعه شاهزاده سیاه پوش:

این مجموعه کتاب پرفروش که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد، داستان‌های یک شاهزاده خانم متفاوت به نام مگنولیا را به تصویر می‌کشد که بر خلاف بقیه‌ی شاهزاده‌ها لباس مشکی می‌پوشد. او علاوه بر اینکه شاهزاده خانمی زیباست یک ابر قهرمان شجاع هم هست. هر جا که به کمک شاهزاده نیاز باشد او پیراهن‌ و کفش‌های شیشه‌ای خود را با یک لباس و نقاب مشکی عوض می‌کند و سوار بر اسبش به کمک بقیه می‌رود. مجموعه شاهزاده سیاهپوش (The Princess in Black) ماجراجویی‌هایی مهیج و ابر قهرمانی به همراه تصاویری جذاب است که کودکان را به خوبی سرگرم کرده و لحظات دلنشینی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

کتاب شاهزاده سیاه پوش 3: خرگوش‌های بزخور مناسب چه کسانی است؟

شانون هیل (Shannon Hale) و دین هیل (Dean Hale) این کتاب طنز و مهیج را برای کودکان سنین 3 تا 7 سال نوشته‌اند.

در بخشی از کتاب شاهزاده سیاه پوش 3: خرگوش‌های بزخور می‌خوانیم:

شاهزاده و اسبش وارد چراگاه بزها شدند. شاهزاده سیاه پوش از روی زین پایین پرید. شاهزاده سیاه پوش مشت‌هایش را به حالت مبارزه گرفت. ولی یکدفعه، نیش شاهزاده سیاه پوش باز شد. خرگوش؟!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شاهزاده سیاه پوش 3: خرگوش‌های بزخور
نویسنده،
مترجمشیدا رنجبر
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-600-462-044-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شاهزاده سیاه پوش 3: خرگوش‌های بزخور

پرنسس سوفیا خواجه دادیان
۱۴۰۰/۱/۱۱
من از همه‌ی کتاب‌هایی که اینجا خوندم رازیم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب شاهزاده سیاه پوش 3: خرگوش‌های بزخور

برای دریافت کتاب شاهزاده سیاه پوش 3: خرگوش‌های بزخور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.