معرفی و دانلود کتاب شاهزاده سیاه پوش 6: هیولای ژله‌ای

عکس جلد کتاب شاهزاده سیاه پوش 6: هیولای ژله‌ای
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شاهزاده سیاه پوش 6: هیولای ژله‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شاهزاده سیاه پوش 6: هیولای ژله‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شاهزاده سیاه پوش 6: هیولای ژله‌ای

کتاب شاهزاده سیاه پوش 6: هیولای ژله‌ای نوشته‌ی شانون هیل و دین هیل، ماجرای مهیج شاهزاده خانم مگنولیا را به تصویر می‌کشد که این بار در یک نمایشگاه علمی باید به یک ماموریت غیرقابل پیش‌بینی دیگر برود. به نظر شما شاهزاده نقابدار قصه‌ی ما، این بار هم مثل گذشته می‌تواند موفق شود؟

موضوع کتاب شاهزاده سیاه پوش 6: هیولای ژله‌ای چیست؟

روزی در سرزمین شاهزاده‌ها نمایشگاه علومی برگزار می‌شود، شاهزاده ماگنولیا که تا آن موقع در یک نمایشگاه علمی شرکت نکرده بود بسیار خوشحال و هیجان زده بود. پروژه‌ی او برای نمایشگاه، پوستری بود که رشد دانه‌ها و تبدیل شدنشان به گیاه را نشان می‌داد. او پوسترش را برداشت و با قطاری شلوغ خودش را به نمایشگاه رساند. در آنجا دید که شاهزاده‌های مختلف هر کدام پروژه‌هایی جالب دارند و رقابت سختی برای اول شدن وجود دارد. اما یک پروژه از همه عجیب‌تر بود، یک آتشفشان که می‌توانست حرف بزند... به نظر شما خطرناک است؟ برای دانستن این موضوع با داستان شاهزاده سیاه پوش 6: هیولای ژله‌ای (The Princess in Black and the Science Fair Scare) همراه شوید.

درباره‌ی مجموعه شاهزاده سیاه پوش:

این مجموعه کتاب پرفروش که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد، داستان‌های یک شاهزاده خانم متفاوت را به تصویر می‌کشد که بر خلاف بقیه‌ی شاهزاده‌ها لباس مشکی می‌پوشد. او علاوه بر اینکه شاهزاده خانمی زیباست یک ابر قهرمان شجاع هم هست. هر جا که به کمک شاهزاده نیاز باشد او پیراهن‌ و کفش‌های شیشه‌ای خود را با یک لباس و نقاب مشکی عوض می‌کند و سوار بر اسبش به کمک بقیه می‌رود. مجموعه شاهزاده سیاهپوش (The Princess in Black) ماجراجویی‌هایی مهیج و ابر قهرمانی به همراه تصاویری جذاب است که کودکان را به خوبی سرگرم کرده و لحظات دلنشینی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

کتاب شاهزاده سیاه پوش 6: هیولای ژله‌ای مناسب چه کسانی است؟

شانون هیل (Shannon Hale) و دین هیل (Dean Hale) این داستان‌ جذاب و دوست داشتنی را برای کودکان سنین 3 تا 7 سال نوشته‌اند.

در بخشی از کتاب شاهزاده سیاه پوش 6: هیولای ژله‌ای می‌خوانیم:

تامی گفت: «آهای، از توی پروژهی علوم من بیا بیرون!»
موجود ژله‌ای گفت: «نه!»
تامی سعی کرد بکشدش بیرون، ولی مثل آدامس چسبیده بود سر جایش.
شاهزاده ماگنولیا گفت:
«ای وای. تامی برای پروژهی علومش آتشفشان نساخته. هیولا ساخته!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شاهزاده سیاه پوش 6: هیولای ژله‌ای
نویسنده،
مترجمشیدا رنجبر
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-600-462-513-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شاهزاده سیاه پوش 6: هیولای ژله‌ای

ملینا فلاحت
۱۴۰۰/۷/۱۷
قشنگ بود داستانش رو دوست داشتم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب شاهزاده سیاه پوش 6: هیولای ژله‌ای

برای دریافت کتاب شاهزاده سیاه پوش 6: هیولای ژله‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.