معرفی و دانلود کتاب شاهزاده سیاه پوش 5: بازی محرمانه

عکس جلد کتاب شاهزاده سیاه پوش 5: بازی محرمانه
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شاهزاده سیاه پوش 5: بازی محرمانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شاهزاده سیاه پوش 5: بازی محرمانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شاهزاده سیاه پوش 5: بازی محرمانه

کتاب شاهزاده سیاه پوش 5: بازی محرمانه نوشته‌ی شانون هیل و دین هیل به ادامه‌ی ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز شاهزاده مگنولیا می‌پردازد. او این بار به دنبال پیدا کردن هیولایی است که می‌خواهد بچه گربه‌ای را بخورد. به نظر شما می‌تواند بچه گربه را نجات دهد؟

موضوع کتاب شاهزاده سیاه پوش 5: بازی محرمانه چیست؟

در داستان شاهزاده سیاه پوش 5: بازی محرمانه (The Princess in Black and the Mysterious Playdate) ماگنولیا برنامه‌هایی مرموز‌ با شاهزاده خانم گل عطسه دارد. آن‌ها یک قرار بازی شاهزاده‌ای دارند به همین خاطر لباس‌های بازی خود را می‌پوشند، شعر می‌خوانند و کلی خوشگذرانی می‌کنند ولی ناگهان صدای جیغی از بیرون به گوششان می‌رسد. یک هیولا که قصد دارد بچه گربه‌ای را بخورد. شاهزاده ماگنولیا زود دست به کار می‌شود تا هیولا را شکست دهد اما وقتی به آنجا می‌رسد می‌بیند هیولایی در کار نیست...

درباره‌ی مجموعه شاهزاده سیاه پوش:

این مجموعه کتاب پرفروش که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد، داستان‌های یک شاهزاده خانم متفاوت را به تصویر می‌کشد که بر خلاف بقیه‌ی شاهزاده‌ها لباس مشکی می‌پوشد. او علاوه بر اینکه شاهزاده خانمی زیباست یک ابر قهرمان شجاع هم هست. هر جا که به کمک شاهزاده نیاز باشد او پیراهن‌ و کفش‌های شیشه‌ای خود را با یک لباس و نقاب مشکی عوض می‌کند و سوار بر اسبش به کمک بقیه می‌رود. مجموعه شاهزاده سیاهپوش (The Princess in Black) ماجراجویی‌هایی مهیج و ابر قهرمانی به همراه تصاویری جذاب است که کودکان را به خوبی سرگرم کرده و لحظات دلنشینی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

کتاب شاهزاده سیاه پوش 5: بازی محرمانه مناسب چه کسانی است؟

شانون هیل (Shannon Hale) و دین هیل (Dean Hale) این داستان‌ طنزآمیز و تخیلی را برای کودکان سنین 3 تا 7 سال نوشته‌اند.

در بخشی از کتاب شاهزاده سیاه پوش 5: بازی محرمانه می‌خوانیم:

شاهزاده ماگنولیا در ورودی قصر را زد. گفت: «شاهزاده گل عطسه آمده‌ام با هم بازی کنیم!» ولی کسی در را باز نکرد. شاهزاده مانگولیا داد زد: «شاهزاده گل عطسه؟ کسی خانه نیست؟» شاهزاده گل عطسه گلویش را صاف کرد و گفت: «من همین‌جا کنارت هستم.» شاهزاده ماگنولیا گفت: «وای! شما را ندیدم. درست مثل گل‌ها شده بودید.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شاهزاده سیاه پوش 5: بازی محرمانه
نویسنده،
مترجمشیدا رنجبر
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-600-462-329-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب شاهزاده سیاه پوش 5: بازی محرمانه

برای دریافت کتاب شاهزاده سیاه پوش 5: بازی محرمانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.