معرفی و دانلود کتاب شاهزاده سیاه پوش 1: مهمان فضول

عکس جلد کتاب شاهزاده سیاه پوش 1: مهمان فضول
قیمت:
48000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شاهزاده سیاه پوش 1: مهمان فضول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شاهزاده سیاه پوش 1: مهمان فضول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شاهزاده سیاه پوش 1: مهمان فضول

کتاب شاهزاده سیاه پوش 1: مهمان فضول نوشته‌ی شانون هیل و دین هیل، داستان مهمان فضولی است که به قصر شاهزاده ماگنولیا می‌آید تا از راز او سر در بیاورد. این اثر نامزد جایزه منتخب خوانندگان جوان پنسیلوانیا در سال 2016 شده بود.

موضوع کتاب شاهزاده سیاه پوش 1: مهمان فضول (The Princess in Black) چیست؟

مهمان فضولی به قصر شاهزاده قدم می‌گذارد تا راز او را کشف کند. در همین حال زنگ شاهزاده ماگنولیا به صدا در می‌آید تا به کمک پسر چوپان برود و گوسفندان او را از چنگ هیولا نجات دهد. آیا شاهزاده خانم می‌تواند دزدکی حرکت کند، لباس‌های سیاه خود را بپوشد و بدون اینکه مهمان فضول سر از کار او در بیاورد، هیولا را شکست دهد؟

درباره‌ی مجموعه شاهزاده سیاه پوش:

این مجموعه کتاب پرفروش که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد، داستان‌های یک شاهزاده خانمی متفاوت را به تصویر می‌کشد که بر خلاف بقیه‌ی شاهزاده‌ها لباس مشکی می‌پوشد. او علاوه بر اینکه شاهزاده خانمی زیباست یک ابر قهرمان شجاع هم هست. هر جا که به کمک شاهزاده نیاز باشد او پیراهن‌ و کفش‌های شیشه‌ای خود را با یک لباس و نقاب مشکی عوض می‌کند و سوار بر اسبش به کمک بقیه می‌رود. مجموعه شاهزاده سیاهپوش (The Princess in Black) ماجراجویی‌هایی مهیج و ابر قهرمانی به همراه تصاویری جذاب است که کودکان را به خوبی سرگرم کرده و لحظات دلنشینی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

کتاب شاهزاده سیاه پوش 1: مهمان فضول مناسب چه کسانی است؟

شانون هیل (Shannon Hale) و دین هیل (Dean Hale) این داستان‌ طنز و دوست داشتنی را برای کودکان سنین 3 تا 7 سال نوشته‌اند.

در بخشی از کتاب شاهزاده سیاه پوش 1: مهمان فضول می‌خوانیم:

درست همان موقع، شاهزاده خانم سیاهپوش از بالای دیوار قصر پرید و پشت مشکی فرود آمد. شاهزاده خانم گفت: «پرواز کن، مشکی، پرواز کن! تا آن جا که می‌توانی با سرعت به طرف چراگاه بزها برو. یک دوشس فضول توی قصر است.» آن‌ها از میان جنگل مثل باد گذشتند. پرنده هاپر زدند و از سر راهشان کنار رفتند. پرنده‌ها جیک جیک کردند و جیغ کشیدند. صدایشان اصلا شبیه زنگ خطر انگشتر نبود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شاهزاده سیاه پوش 1: مهمان فضول
نویسنده،
مترجمشیدا رنجبر
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-600-462-043-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
48000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شاهزاده سیاه پوش 1: مهمان فضول

پرنسس سوفیا خواجه دادیان
۱۴۰۰/۱/۱۲
😍😍😍کتاب بهترین دوست انسان هاست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب شاهزاده سیاه پوش 1: مهمان فضول

برای دریافت کتاب شاهزاده سیاه پوش 1: مهمان فضول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.