معرفی و دانلود کتاب شاهزاده و قورباغه

عکس جلد کتاب شاهزاده و قورباغه
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شاهزاده و قورباغه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شاهزاده و قورباغه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شاهزاده و قورباغه

کتاب شاهزاده و قورباغه به قلم مونی لیم درباره پرنسسی است که به همراه پدر و مادرش زندگی می‌کند اما یک روز که مشغول بازی است توپ طلایی‌اش داخل برکه می‌افتد. در همین هنگام یک قورباغه باهوش که آن اطراف است، به سخن در می‌آید و با پرنسس صحبت می‌کند.

درباره کتاب شاهزاده و قورباغه:

از این داستان معروف تاکنون انیمیشن موفقی توسط شرکت والت دیزنی ساخته شده است. اما اکنون مونی لیم (Moni Lim) سعی دارد تا با بازنویسی این افسانه ماندگار روایتی تازه را از داستان جذاب شاهزاده و قورباغه (The Frog Prince) در اختیار کودکان قرار دهد.

در این داستان شاهزاده خانم به همراه ندیمه‌هایش با توپ طلایی‌اش در کنار برکه بازی می‌کند اما ناگهان توپش به داخل برکه می‌افتد. قورباغه‌ی سخنگوی داخل برکه به شاهزاده خانم قول می‌دهد که توپ او را پس بدهد اما در عوض شاهزاده هم باید قول بدهد کارهایی برای قورباغه انجام دهد. به نظر شما شاهزاده خانم می‌تواند خواسته‌های قورباغه را برآورده کند؟

کتاب شاهزاده و قورباغه برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب برای کودکان سنین 6 تا 10 سال که به داستان‌های خیال‌انگیز علاقه دارند، جذاب و مناسب خواهد بود.

در بخشی از کتاب شاهزاده و قورباغه می‌خوانیم:

شاهزاده خانم با ناراحتی گریه کرد و داد زد: «کمک! توپ طلایی من توی برکه افتاد. کسی می‌تواند برود و توپم را از برکه بیرون بیاورد و به من بدهد؟»

هیچ کس جرئت نداشت توی برکه برود، زیرا برکه خیلی عمیق بود. شاهزاده خانم خیلی غمگین شد.

ناگهان یک صدای آرام گفت: «شاهزاده خانم عزیز، لطفا گریه نکنید. من توپ طلاییتان را به شما بر می‌گردانم». شاهزاده خانم اطرافش را نگاه کرد و قورباغه‌ای را دید که روی برگی در وسط برکه نشسته بود. بعد قورباغه گفت: «من به شما کمک خواهم کرد، اما باید اجازه بدهی از بشقابتان غذا بخورم و در رختخوابتان بخوابم و مرا ببوسید» شاهزاده خانم فکر کرد این قورباغه چه درخواست‌های عجیبی دارد. شاهزاده خانم می‌خواست توپ طلایی‌اش برگردد، پس درخواست‌ها‌ی قورباغه را پذیرفت. بعد قورباغه توی برکه شیرجه زد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شاهزاده و قورباغه
نویسنده
مترجممجید مجیدی
ناشر چاپیانتشارات فرشته
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-622-6428-97-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شاهزاده و قورباغه

مونا توسلیان
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
کتاب خوبیه، دخترم داستانش رو دوست داشت و با تصاویر کتاب ارتباط خوبی گرفته و بعد از خواندن هر صفحه کلی ذوق می‌کرد
سهیلا کمالی
۱۴۰۱/۷/۵
دخترم خوشش اومد خوب بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب شاهزاده و قورباغه

برای دریافت کتاب شاهزاده و قورباغه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.