معرفی و دانلود کتاب شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس

عکس جلد کتاب شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس

دبی فورد از نویسندگان پرفروش و سرشناس آمریکایی در کتاب شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس به همه‌ی زنان کمک می‌کند تا با پرورش شهامت و اعتمادبه‌نفس‌شان، بر ترس‌های محدودکننده‌‌ی خود غلبه کنند، به قلمرو عظمت و بزرگی‌شان قدم بگذارند و از عشق و سلامت و شادی و فراوانیِ نعمتبرخوردار شوند.

درباره کتاب شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس

ما زنان هر روز با صدها انتخاب مواجه هستیم که یا باعث می‌شوند احساس اطمینان، اقتدار و لیاقت کنیم، یا ما را از هر آنچه بیش از همه خواهانش هستیم، محروم می‌کنند. ترس‌های فلج‌کننده، اعتمادبه‌نفس سرکوب‌شده، و شهامت به‌کارگرفته نشده، موانعی هستند که ما را از تصمیم‌گیری‌ها و انتخاب‌های مؤثر و مفیدی بازمی‌دارند؛ انتخاب‌هایی که بیشترین منافع را به دنبال دارند و با آرزوهای قلبی‌مان همنوا هستند. احساس بی‌لیاقتی و ناشایستگی بر بسیاری از تصمیمات ما در ارتباط با مسائل مالی و خانوادگی‌مان، بدنمان، وزنمان، یا خودپنداره‌مان سایه می‌افکند.

وقتی فاقد اعتمادبه‌نفس باشیم، احساس می‌کنیم استحقاق رسیدن به خواسته‌هایمان، ابراز وجود، و ایجاد تغییری اساسی برای دگرگون کردن بنیادین آینده‌مان را نداریم. وقتی احساس ضعف و بیچارگی و ناتوانی کنیم، فاقد قدرت لازم برای دفع افکار مخرب و منفی‌گرایی و ترسی می‌شویم که اجازه نمی‌دهند مطابق میل خودمان زندگی کنیم. وقتی از قدرت شخصی‌مان دست بشوییم و ظرفیت و توانایی‌مان را انکار کنیم، تسلیم عادت‌ها، ترس‌ها، انگیزه‌های آنی خطرناک و الگوهای برگرفته از گذشته‌مان می‌شویم و به‌گونه‌ای عمل می‌کنیم که انگار به‌راستی ضعیف و غیرقابل اطمینان هستیم، و حتی چنین باوری هم داریم.

حالا باید چه کنیم تا اعتمادبه‌نفس داشته باشیم، با تمام نیرو ایستادگی کنیم و احساسی خوب درباره‌ی خودمان داشته باشیم؟ باید یاد بگیریم خود را به‌همین صورتی که هستیم، دوست بداریم و پیشینه‌مان، عیب و نقص‌هایمان، بی‌اعتمادی و نگرانی‌هایمان، نقطه ضعف‌ها و ترس‌هایمان را بپذیریم. حتی بیشتر از اینکه یاد بگیریم خودمان را دوست بداریم، باید عشق را هدف و غایت در نظر بیاوریم. باید سرباز عشق شویم. باید برای خاطر خودمان بجنگیم و پای آنچه هستیم و آنچه می‌خواهیم بشویم، بایستیم. باید به‌جای قربانی، جنگجو باشیم و به‌جای دنباله‌رو، مبارز.

در کتاب شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس (Courage: overcoming fear and igniting self-confidence) یاد می‌گیرید که چه عواملی شما را درمانده نگه می‌دارد و احساس ضعف و درماندگی شاید صرفاً در ضمیر ناخودآگاه‌تان نقش بسته است. می‌فهمید که آنچه تاکنون با آن مواجه شده‌اید نه‌تنها مسبب ناتوانی یا کمبود اعتمادبه‌نفس شما نبوده، بلکه فرصتی در اختیارتان گذاشته است تا قوی‌تر، شجاع‌تر، و با خود برتر یا واقعیت وجودی‌تان هم‌سوتر شوید. پی خواهید برد موانع و مشکلاتی که متحمل شده‌اید درواقع فرصت‌هایی بود تا با غلبه بر آن‌ها رشد کنید و تکامل یابید.

دبی فورد (Debbie Ford) به شما اطمینان می‌دهد همه‌ی آن افکار منفی و حرف‌هایی که به خودتان می‌زنید، دروغ است. هیچ اشکالی ندارد که خودتان باشید. شما تنها کسی در این دنیا نیستید که احساس ترس، تنهایی، حماقت یا نامقبول بودن می‌کنید. فقط شما نیستید که گاهی با احساس بی‌لیاقتی، خوب نبودن، ناامیدی، افسردگی یا گرفتاری از خواب بیدار می‌شوید. فقط شما نیستید که احساس خشم، رنجش، یا دلخوری می‌کنید. این‌ها همه احساساتی همگانی و معمول است و فرصت‌هایی فراهم می‌کند تا یاد بگیریم چگونه موجودی معنوی باشیم.

کتاب شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس دست شما را در طول فرآیند این تغییر و تحول می‌گیرد. این اثر در زندگی هزاران نفر کارآیی داشته است. شهامت کتابی متحول‌کننده است و دیدگاه شما را نسبت به خودتان، به دیگران و به دنیا، به‌کل تغییر خواهد داد.

نکوداشت‌های کتاب شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس

- دبی فورد یک مربی پویای زندگی است. (پیپل - هفته‌نامه آمریکایی)

- شفافیتی که در حرف‌های دبی فورد وجود دارد، برای من الهام‌بخش و آرامش‌بخش است و به من انگیزه می‌دهد تا به رشد خود ادامه دهم و خود را باهدف زندگی‌ام هماهنگ کنم. (آلانیس نادین موریست - خواننده، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده و بازیگر آمریکایی - کانادایی)

- دبی فورد ما را از الگوهای خودتنبیهی که اغلب ما را محدود کرده، آگاه می‌کند. ایده‌های او فوق‌العاده قانع کننده هستند. (ماریان ویلیامسون)

- دبی فورد به ما می‌آموزد که همه جنبه‌های خود را بشناسیم، بپذیریم و در نهایت دوست داشته باشیم. (دین مایکل اورنیش - پزشک و محقق آمریکایی)

کتاب شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید بر ترس خود غلبه کنید و با اعتمادبه‌نفس بالا باقی روزهای زندگی‌تان را بگذرانید، خواندن کتاب شهامت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعه فردی و خودسازی نیز از خواندن این اثر لذت خواهند برد.

با دبی فورد بیشتر آشنا شویم

دبی فورد در سال 1955 به دنیا آمد. آثار این نویسنده، مربی و معلم شناخته‌شدهٔ آمریکایی تا به امروز به 26 زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند و در دانشگاه‌های سراسر جهان تدریس می‌شوند. شهرت اصلی او بیشتر به دلیل نوشتن کتاب «نیمه تاریک جویندگان نور» است که به افراد زیادی کمک کرد که بر سایه خود غلبه کنند. این کتاب در سال انتشار خود در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های سال قرار گرفت. از دیگر کتاب‌های مشهور فورد می‌توان به «جدایی معنوی»، «چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند»، «پاک‌سازی آگاهی: برنامه‌ای در بیست و یک روز برای ارتباط با مقصود جان» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس

- واقعیت این است که ما هم به ایمان و اطمینان نیاز داریم و هم به اعتمادبه‌نفس. اینها دو روی یک سکه‌اند.

- دوستى با ترس، اتحادى ارزشمند است که شما را به پیشروى در حیطه‌هایى از زندگى‌تان ترغیب مى‌کند که از آنها ناراضى یا دچار درگیرى عاطفى هستید.

- همه‌ی تجربه‌ها، مثبت و منفی، می‌توانند به ما کمک کنند با واقعیت وجودی‌مان مرتبط شویم و به‌یاد بیاوریم کیستیم و چرا به این سیاره‌ی زیبا و آسیب‌پذیر آمده‌ایم.

- ما همگی با بخشی از وجودمان متولد شده‌ایم که مصمم و ستیزه‌جو است - نیرویی درونی که هروقت لازم است برای فرزندانمان بجنگیم و از خانواده‌مان حمایت کنیم، آن را فرامی‌خوانیم.

در بخشی از کتاب شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس می‌خوانیم

به شما قول می‌دهم که وقتی از مقاومت دست بکشید و آنچه را دودستی به آن چسبیده‌اید رها کنید، افرادی جدید و الهام‌بخش وارد زندگی‌تان می‌شوند که بزرگی و شکوه شما را می‌بینند. در این حالت آرامش‌بخش و صمیمانه‌ی تسلیم و توکل است که می‌توانید به همه‌ی خواسته‌هایتان برسید، بدانید که می‌توانید صدایتان را به گوش همه برسانید و حق شماست که به‌جای چسبیدن به گذشته‌ای که هرگز تغییر نمی‌کند، در آرامش به‌سمت جلو پیش بروید. وقتی یاد بگیرید که می‌توانید به خدا اعتماد کنید، زندگی گنجینه‌ای ورای تصورتان به شما تحویل می‌دهد. به شهامت و ایمان و اطمینانی دست پیدا می‌کنید که تا آخر عمر با شما می‌ماند.

درست همان‌طور که به اصل رهنمود الهی نیاز داریم تا احساس کنیم همیشه خدا همراهمان است، اصل تسلیم به ما اجازه می‌دهد با خیال راحت نفس بکشیم و خودمان را ماورای شناختی ببینیم که از خود داریم. یکی از چندین‌وچند صدای تسلیم می‌گوید: «اعتماد کن. خیالت راحت باشد. مطمئن باش که به‌طور کامل طراحی شده‌ای و هر تجربه‌ای که از سر گذرانده‌ای، تو را به جایی رسانده که بتوانی به بیشترین اقتدار درونی‌ات دست پیدا کنی.»

وقتی تسلیم شویم و رها کنیم، باید از مدیرکلیِ کائنات هم استعفا کنیم. باید سرمان به کار خودمان باشد. باید از این باور که کنترل همه‌چیز در دست ماست، دست بکشیم. باید همه‌ی توان و نیرومان را در جایی به‌کار گیریم که واقعاً وجود دارد، که آن هم فقط و فقط زمان حال است، و خودمان را به‌دست مسیر بسپاریم حتی اگر ندانیم ما را به کجا می‌برد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
طرز کار تغییر و تحول
بخش اول: الگویی جدید
مقصر
ایمان و اطمینان الهى
شهامت شیفته‌ی جنگجوست
بخش دوم: تغییر مکان از سر به قلب
قوانین جنگجوی شجاع
اصل رهنمود الهی
اصل تسلیم
اصل آزادی احساسی
اصل همدلی خالصانه
اصل قلب مهربان
اصل رؤیای شوق‌برانگیز
اصل زیبایی برتر
اختیارات جنگجوی شجاع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس
نویسنده
مترجمحمیده رستمی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات216
زبانفارسی
شابک978-600-5138-83-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس

فرزاد
۱۴۰۲/۱/۱۵
کتاب پایانی دبی فورد به نوعی جمع بندی و وصیت نامه‌ای از همه کارهای این نویسنده قدرتمند میباشد که در سال پایانی عمر و در سرایط سخت جسمی نگاشته شده که خود نشانه شهامت اوست باشد که روحش در آرامش باشد
میترا
۱۴۰۲/۴/۳۰
میتونم بگم یکی از بهترین کتاب در باب اعتماد به نفس هستش
و واقعا به شما در زمینه افزایش اعتماد به نفس کمک می‌کنه
محبوبه پودینه
۱۴۰۲/۵/۱۷
مطالبش بد نیست ولی اون چیزی نبود که من انتظارش رو داشتم
لیلا احمدی
۱۴۰۳/۱/۱۴
واقعا عالی بود برای من
افروز شریفی
۱۴۰۱/۷/۱۷
بسیار آموزنده و عالی
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس

برای دریافت کتاب شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.