معرفی و دانلود کتاب شیوه گرگ: فروش مستقیم خطی

عکس جلد کتاب شیوه گرگ: فروش مستقیم خطی
قیمت:
۲۳,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شیوه گرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شیوه گرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شیوه گرگ: فروش مستقیم خطی

کتاب شیوه گرگ، شرحی از تجربیات جردن بلفورت، نویسنده‌ی کتاب، در عرصه‌ی کارآفرینی، فروش، مذاکره و دستیابی به ثروت است. این کتاب با معرفی و آموزش سیستم فروش مستقیم خطی، هر آن‌چه را که یک فروشنده برای موفقیت و پیشرفت نیاز دارد، در اختیارش قرار می‌دهد و با تقویت مهارت‌های متقاعد‌سازی و مذاکره، شکست را برای همیشه از زندگی کنار می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب شیوه‌ی گرگ

جردن بلفورت (Jordan Belfort)، در کتاب شیوه‌ی گرگ (Way of the Wolf)، ترفندهایی را که طی سال‌ها منجر به موفقیت خودش شده، فاش می‌کند و آن‌ها را در اختیار عموم می‌گذارد. این کتاب، همان‌طور که از عنوان آن پیداست، به سیستم فروش خطی اختصاص دارد و با آموزش گام‌به‌گام، تمام نکات لازم را ذکر می‌کند. نویسنده وعده می‌دهد که دستاورد مطالعه‌ی کتاب پیش رو، بهترین‌شدن در عرصه‌ی فروشندگی و ارائه‌ی محصول و درنهایت کسب ثروتی هنگفت است.

فروش مستقیم خطی، سیستم انحصاری جردن بلفورت است که نه‌تنها خودش همواره به آن پایبند است، بلکه به تمامی تیم‌های فروش هم توصیه می‌کند که از اصول این سیستم پیروی کنند. او باور دارد که متقاعد کردن دیگران، مهارت ارزشمندی است که به‌خصوص در حوزه‌ی فروش کاربرد بسیاری دارد و می‌تواند ثروت هنگفتی به‌همراه بیاورد. به همین خاطر هم در کتاب پیش رو، ضمن معرفی راهکارهایی برای تقویت مهارت متقاعدسازی، مسیری را به خواننده نشان می‌دهد که کاملاً نقطه‌ی مقابل شکست است.

او معتقد است که از موهبتی خدادادی برخوردار است که موفقیت او را در زمینه‌ی فروش رقم زده و این موهبت چیزی نیست جز توانایی جدا کردن انسان‌ها از ویژگی‌های شخصیتی‌شان و تبدیل آن‌ها به نهایی‌کننده‌های معامله! او به همه‌چیز و همه‌کس از این زاویه نگاه می‌کند و درنهایت هم نه‌تنها هر محصولی را به فروش می‌رساند، بلکه هر خواسته‌ای را هم محقق می‌سازد.

نویسنده در فرآیند نگارش این کتاب، ترفندهای شخصی، لحن صحبت و آهنگ صدای خود را هم به ثبت رسانده تا ثابت کند که چگونه می‌توان از مسیر متقاعد کردن، به تمامی خواسته‌ها و اهداف دست یافت. در مجموع، مطالعه‌ی کتاب شیوه‌ی گرگ، هر خواننده‌ای را به فروشنده‌ای قدر و مذاکره‌کننده‌ای برنده تبدیل خواهد کرد. این کتاب نخستین‌بار در سال 2017 وارد بازار شد. نشر شادن پژواک هم نسخه‌ی فارسی‌زبان آن را با ترجمه‌ی صادق زمانی در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب شیوه‌ی گرگ

  • جردن بلفورت، یکی از جذاب‌ترین و با انگیزه‌ترین سخنرانان امروز دنیاست. آموزش‌های او درباره‌ی فروش مستقیم خطی، در سطح جهانی بهترین است. اگر می‌خواهید برترین فروشنده باشید، این کتاب را از دست ندهید. (کریگ اسکوگی، مدیرعامل شرکت NextDC)

  • پیام جردن بلفورت نه‌تنها سرشار از انگیزه و الهام‌بخش است، بلکه ابزارهای توانمندسازی را جهت رسیدن موفقیت فراهم می‌کند. من همه را تشویق می‌کنم که جردن بلفورت را بشناسند. یادگیری استراتژی‌های او برای صعود به قله، باید به ضرورتی برای همگان تبدیل شود. (برد تامسن، کارگزار مدیریت در مرکز املاک و مستغلات CENTURY 21)

  • در مارس 2011، جردن بلفورت یک روز کامل را صرف آموزش سیستم مستقیم خطی به کارمندان بخش فروش Amcom کرد و نتایج آن باورنکردنی بود. فروش ماه بعد، 26% افزایش یافت و از آن زمان تاکنون به سیر صعودی خود ادامه داده. تغییرات، فوری و در عین حال ماندگار بودند و روحیه‌ی کار جمعی در میان کارمندان این بخش از شرکت، هرگز تا این اندازه قوی‌تر نبوده است. هیچ آموزش فروش دیگری که هم‌سطح آن باشد، وجود ندارد. (تونی گریست، رئیس شرکت Amcom)

کتاب شیوه‌ی گرگ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمام افرادی که در حوزه‌ی فروش فعال‌اند، توصیه می‌شود. اگر می‌خواهید مسیر موفقیت شغلی را به‌خوبی طی کنید و در زمینه‌ی بازاریابی و فروش به بهترین نسخه خودتان تبدیل شوید، این کتاب را بخوانید.

با جردن بلفورت بیشتر آشنا شویم

جردن بلفورت، کارآفرین، سخنران، فعال اقتصادی و نویسنده‌ی آمریکایی متولد سال 1962 است. او تاکنون در بیش از 50 شرکت، به‌عنوان مشاوره‌ی کسب‌وکار فعالیت کرده و تقریباً تمامی روزنامه‌ها و نشریات مطرح دنیا نظیر نیویورک‌تایمز، وال‌استریت‌ژورنال و تایمز، درباره‌ی او نوشته‌اند.

او در دهه‌ی 80 میلادی، یک شرکت سرمایه‌گذاری تأسیس کرد که به یکی از مهم‌ترین شرکت‌های وال‌استریت بدل شد. اما پلیس آمریکا او را به جرم تخلفات مالی متعدد دستگیر کرد. درنهایت جردن بلفورت شروع کرد به نوشتن خاطرات، تجربیات و درس‌هایی که از تمام این اتفاقات گرفته.

مشهور‌ترین کتاب‌های جردن بلفورت، «گرگ وال‌استریت» (The Wolf of Wall street) و «گرفتن گرگ وال‌استریت» (Catching the Wolf of Wall Street) نام دارد که هر دو شرحی از زندگی و فعالیت‌های خودش است. این دو کتاب، در شمار پرفروش‌ترین آثار بین‌المللی جا دارند که به 18 زبان ترجمه شده و در بیش از 40 کشور منتشر شده است.

در بخشی از کتاب شیوه گرگ: فروش مستقیم خطی می‌خوانیم

هستند افرادی که فروختن به‌شان خیلی سخت است؛ و دیگرانی که فروختن به آن‌ها آسان است؛ و کسانی هم درست در میانه قرار دارند، که فروختن به آن‌ها نه سخت است و نه آسان. اگر زیر سطح را بکاوید، مشخص می‌شود که آنچه همه‌ی این خریداران احتمالی را از یکدیگر جدا می‌کند مجموع باورهای منحصربه‌فردی است که آن‌ها درباره‌ی خرید کردن، تصمیم‌گیری به طور کلی و اعتماد کردن به آدم‌ها، به ویژه آن‌هایی که تلاش می‌کنند چیزی به آن‌ها بفروشند، دارند.

روی‌هم‌رفته، مجموع همه‌ی این باورها، و تجربه‌هایی که در شکل‌گیری این باورها نقش داشته‌اند، «آستانه‌ی اطیمنان» تعریف شده‌ای خلق می‌کند که پیش از آنکه مشتری برای خرید کردن به اندازه‌ی کافی احساس راحتی کند باید از آن آستانه بگذرد.

این سطح از اطمینان را آستانه‌ی عمل شخص می‌نامیم و از چهار عنصر اصلی سیستم خط مستقیم تشکیل می‌شود. بر اساس تعریف، آدم‌هایی که فروختن به‌شان آسان است آستانه‌ی عمل پایین، و آن‌هایی که فروختن به‌شان سخت و دشوار است آستانه‌ی عمل بالا دارند.

حالا، همه چیز خوب و عالی است، اما آنچه این مفهوم را برای موفقیت فروشنده حیاتی می‌سازد کشف قابل توجهی است که من کردم و ثابت شد مهمترین استراتژی است که به آدم‌هایی با توانایی ذاتی بسیار پایین در فروش کمک می‌کند تا در سطحی مشابه با فروشنده‌های مادرزاد معامله را تمام کنند، یعنی: آستانه‌ی عمل مشتری به آسانی قابل کنترل و تغییر است؛ آستانه‌ی عمل از سنگ ساخته نشده است و غیرقابل تغییر نیست.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
تولد سیستم فروش
فصل اول: رمزگشایی فروش و ترغیب کردن
فصل دوم: اختراع خط مستقیم
فصل سوم: چهار ثانیه‌ی نخست
فصل چهارم: لحن [یا رنگ صدا] و زبان بدن
فصل پنجم: مدیریت وضعیت
فصل ششم: فرمولی مطمئن برای مدیریت وضعیت‌تان
فصل هفتم: لحن پیشرفته
فصل هشتم: زبان بدن پیشرفته
فصل نهم: هنر مشتری‌یابی
فصل دهم: ده قانون مشتری‌یابی خط مستقیم
فصل یازدهم: هنر و علم انجام ارائه‌های فروش در سطح جهانی
فصل دوازدهم: هنر و علم حلقه زدن
سخن پایانی
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شیوه گرگ: فروش مستقیم خطی
نویسنده
مترجمصادق زمانی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات257
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شیوه گرگ

فرهاد بیگدلی
۱۴۰۲/۵/۷
ترجمه بسیار ضعیف و ناتوان در انتقال صحیحِ مفاهیم گفته‌های نویسنده و متن کتاب
وحید خانپور
۱۴۰۲/۱۲/۲
کتاب بسیار عالیه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب شیوه گرگ

برای دریافت کتاب شیوه گرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.