معرفی و دانلود کتاب صوتی استراتژی اقیانوس آبی

عکس جلد کتاب صوتی استراتژی اقیانوس آبی
قیمت:
۷۰۲۰۰ 49140 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی استراتژی اقیانوس آبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی استراتژی اقیانوس آبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی استراتژی اقیانوس آبی

چگونه می‌توان در این دنیای رقابتی کسب‌وکاری موفق راه‌اندازی کرد؟ دبلیو چان کیم و رنه ای. مابورنی در کتاب صوتی استراتژی اقیانوس آبی، از طریق معرفی و شرح مفاهیمی تمثیلی، پاسخ این سؤال را به شما می‌دهند. کتاب حاضر که یکی از پرفروش‌های وال‌استریت ژورنال است، به شما می‌آموزد تا در دنیای تجارت بدون نگرانی بابت وجود رقبا، رشد و پیشرفت کنید.

درباره کتاب صوتی استراتژی اقیانوس آبی:

فرض کنید قرار است کسب‌وکاری راه‌اندازی کنید که در بازار زیاد است و رقبای فراوانی دارید. در این صورت چه می‌کنید؟ استراتژی شما برای موفقیت و جلو زدن از رقیبان چیست؟ اگر نمی‌دانید چه کنید، کتاب استراتژی اقیانوس آبی (Blue Ocean Strategy) مناسب شما است. با شنیدن این کتاب خواهید آموخت که چگونه در فضایی شروع به کار کنید که تا به حال کسب‌وکاری در آن وارد نشده است.

دبلیو چان کیم و رنه ای. مابورنی در این کتاب به شما یاد می‌دهند که فضای کسب‌وکار مثل اقیانوس است. آن هم یک اقیانوس سرخ؛ چرا که این فضا دارای اتمسفری پر از تنش و خسته‌کننده است که رقبا در آن دائم در حال جنگیدن با یکدیگر هستند. اما خبر خوب برای شما این است که قسمت‌هایی از این اقیانوس هنوز ناشناخته باقی‌مانده که شما می‌توانید به آن جا رفته و با خاطری آسود بازار کار خود را شروع کنید.

اشتباهی که اکثر صاحبان کسب‌وکار در آغاز کار خود آن را مرتکب می‌شوند، این است که بیشترین تمرکز خود را روی رقبایشان می‌گذارند و با این کار از اهداف خود غافل می‌شوند. با شناخت اقیانوس آبی می‌توانید ارزش‌های جدیدی را بشناسید و بدون توجه به رقیبان مشتریان خود را به دست آورید.

نویسندگان این کتاب عقیده دارند تنها اینکه محصول یا خدماتی جدید برای ارائه داشته باشید، کافی نیست. همچنین برای موفقیت لازم نیست حتماً در رقابت سختی قرار بگیرید و در آن پیروز شوید. حرکات استراتژیکی که در این کتاب ارائه می‌شوند به شما کمک می‌کنند تا برای همیشه در قسمت آبی اقیانوس تجارت بمانید و هیچ‌گاه شکست نخورید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی استراتژی اقیانوس آبی:

- یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تجاری قرن. (Financial Times)
- استراتژی اقیانوس آبی موفق‌ترین کتاب در زمینه برنامه‌ریزی برای کسب‌وکارهاست. (The Economist)
- یک مطالعه عالی و مفید برای رهبرانی که می‌خواهند در دنیای تجارت و رقابت موفق شوند. (Qantas The Australian Way)

جوایز و افتخارات کتاب صوتی استراتژی اقیانوس آبی:

- کتابی پرفروش در پنج قاره جهان
- ترجمه به چهل و شش زبان زنده دنیا
- فروش بیش از چهار میلیون نسخه در سراسر کشورها
- برنده جایزه Carl S. Sloane برای ایجاد رشد و تعالی در علم مدیریت
- برنده جایزه مدیرت و استراتژی Thinkers50 برای بهترین کتاب تجاری دهه اخیر
- کتاب پرفروش The Wall Street Journal، BusinessWeek و Fast Company

کتاب صوتی استراتژی اقیانوس آبی مناسب چه کسانی است؟

مدیران کسب‌وکار و کسانی که قصد دارند در دنیای تجارت به موفقیت برسند، می‌توانند از راهکارهای کاربردی این کتاب بهره‌مند شوند. همچنین کسانی که قصد دارند کسب‌وکار شخصی خود را راه‌اندازی کنند، می‌توانند از محتوای این کتاب استفاده نمایند.

نویسندگان کتاب صوتی استراتژی اقیانوس آبی را بیشتر بشناسیم:

رنه ای. مابورنی (Renée Mauborgne) یکی از بهترین نظریه‌پردازان و استادان برجسته جهان در زمینه مدیریت و تجارت است. او همچنین یکی از اعضای مدیران مؤسسه تجاری «INSEAD Blue Ocean» محسوب می‌شود که در دو دوره ریاست‌جمهوری «باراک اوباما» به‌عنوان یکی از مشاوران علمی و دانشگاهی رئیس‌جمهور خدمت می‌کرد.

این نویسنده برجسته همچنین عضو «مجمع جهانی اقتصاد» است و Thinkers50 او را در فهرست برترین معلمان و اساتید مدیریت جهان قرار داده. علاوه بر این مابورنی در سال 2013 در رتبه‌بندی MBA به‌عنوان یکی از پنج استاد برتر مدرسه تجارت جهان انتخاب شد.

دبلیو چان کیم (W. Chan Kim) نظریه‌پرداز اهل کره جنوبی در زمینه تجارت و مدیریت است. او تابه‌حال تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه انجام داده و مجله مدیریت بین‌الملل او را یکی از تأثیرگذارترین نویسندگان این حوزه می‌داند. چان کیم همچنین در رتبه‌بندی MBA به‌عنوان یکی از اساتید برتر مدرسه تجارت جهان انتخاب شده است.

این نظریه‌پرداز برجسته عضو مجمع جهانی اقتصاد و گروه مشاوره اتحادیه اروپا است و در فهرست Thinkers50 در میان سه معلم برتر جهان در حوزه مدیریت قرار گرفته شده است.

در بخشی از کتاب صوتی استراتژی اقیانوس آبی می‌شنویم:

پس از دوهفته ترسیم و باز ترسیم، تیم‌ها بوم‌های استراتژی خود را در آن چه نمایشگاه بصری استراتژی می‌نامیم، به نمایش گذاشتند. حضار شامل مدیران ارشد شرکت بودند. اما جمعیت عمده را نمایندگان شعبه‌ها یا حوزه‌های وابسته به فعالیت‌های بیرونی اف اس تشکیل می‌داده‌اند. ازجملهٔ این شرکت‌کنندگان مردمی بودند که مدیران در طول سفرهای خود با آن‌ها آشنا شده بودند و غیر مشتریان، مشتریان رقبا یا برخی از مهم‌ترین مشتریان‌ای اف اس را تشکیل می‌دادند. در طول دو ساعت تیم‌ها همهٔ دوازده منحنی را ارائه دادند. شش منحنی از سوی گروه اینترنتی و شش منحنی از سوی گروه سنتی ترسیم شده بود. هر یک از آن‌ها تنها ده دقیقه برای نمایش منحنی خود وقت داشت. اساس این تصمیم‌گیری این بود که هر ایده‌ای که ارائهٔ آن به دیگران بیش از ده دقیقه طول بکشد، احتمالاً بیش از آنکه قابل‌استفاده باشد، پیچیده است. تصاویر روی دیوارها طوری نصب شده بود که مخاطبان به‌راحتی می‌توانستند آن‌ها را ببینند. پس از این که دوازده استراتژی ارائه شد، هر داور که یکی از مدعوین می‌توانست باشد، کاغذ یادداشت برچسب دار گرفت و آن‌ها را نزدیک منحنی‌های موردعلاقهٔ خود چسباند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
39 دقیقه
پیشگفتار
41 دقیقه
فصل یک: خلق اقیانوس آبی
28 دقیقه
فصل یک / بخش دو: نوآوری ارزش
31 دقیقه
فصل دو: چارچوب‌ها و ابزار تحلیلی
19 دقیقه
فصل دو / بخش دو: شبکه‌ی حذف، کاهش، افزایش، ایجاد
25 دقیقه
فصل سه: بازسازی مرزهای بازار
27 دقیقه
فصل سه / بخش دو: مسیر دو
42 دقیقه
فصل سه / بخش سه: مسیر چهار
25 دقیقه
فصل چهار: تمرکز روی تصویر کلان نه الان
26 دقیقه
فصل چهار / بخش دو: گام سه
38 دقیقه
فصل پنج: دستیابی به ورای تقاضای موجود
27 دقیقه
فصل شش: درک درست ترتیب استراتژیک
43 دقیقه
فصل شش / بخش دو: گام یک
32 دقیقه
فصل هفت: غلبه بر موانع اصلی سازمان
32 دقیقه
فصل هفت / بخش دو: تغییر جهت منابع از نقاط غیرفعال
50 دقیقه
فصل هشت: جای دادن اجرا در دل استراتژی
38 دقیقه
فصل نه: هم راستایی ارزش، سود و مشوق‌ها
32 دقیقه
فصل ده: تجدید اقیانوس‌های آبی
30 دقیقه
فصل یازده: از دام‌های اقیانوس قرمز بر حذر باشید
17 دقیقه
پیوست ب: نوآوری در ارزش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی استراتژی اقیانوس آبی
نویسنده،
مترجممریم بردبار
راویامیر فرحان نیا
ناشر چاپیانتشارات کتیبه پارسی
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۲۰۰ 49140 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی استراتژی اقیانوس آبی

افشین صالحی
۱۴۰۲/۱/۱۵
در کل یک موضوع خیلی مهم داره که میشه توی یک سطر خلاصه ش کرد و اونم اینه که به جای انداختن کسب و کارت توی رقابت مالی بیا یه چیز خاص به کسب و کارت اضافه کن که تو رو متفاوت بکنه از دیگر رقبا
مریم پاپری مقدم فرد
۱۴۰۱/۵/۲۰
کتاب بسیار خوبی در حوزه کار با شرکت هاست که برای مشاورین حوزه کسب و کار و مدیران بسیار کارآمد می‌باشد. توصیه میکنم حتما با دقت گوش دهید
احسان وفائی نژاد
۱۴۰۲/۴/۱۰
کمی مبهم بود بهتر بود ساده سازی بشه و مثال‌ها به صورت واضح تر بیان بشه
همای سعادت
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
ایده مفیدی داره.
البته بنظرم کل کتاب یک پاراگراف براش کافی بود.
رسول حسین پور
۱۴۰۱/۲/۱۶
این کتاب یه کتاب عالی در حوزه کسب و کار بازار هست پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید
سمیه ربیعی راد
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
بهم توصیه شده بود و گوش دادم حتما میخوام کتابشم بخرم
کمیل کامران
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
ساختن بازارهایی بدون رقیب
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی استراتژی اقیانوس آبی

برای دریافت کتاب صوتی استراتژی اقیانوس آبی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.