معرفی و دانلود کتاب صوتی انسان شفابخش: شما یک شفادهنده هستید

عکس جلد کتاب صوتی انسان شفابخش: شما یک شفادهنده هستید
قیمت:
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انسان شفابخش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انسان شفابخش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی انسان شفابخش: شما یک شفادهنده هستید

کتاب صوتی انسان شفابخش اثری از خوزه سیلوا، فراروانشناس مکزیکی - آمریکایی است که با ابداع شیوه‌ی درمانی خود، به شهرت بسیاری دست یافته است. سیلوا در کتاب صوتی انسان شفابخش با ارائه‌ی تمریناتی چهل روزه، به مخاطب خود می‌آموزد چگونه از طریق به‌کارگیری قدرتِ شگفت‌انگیز ذهن خود، بر بیماری‌های جسمانی غلبه کند.

درباره‌ی کتاب صوتی انسان شفابخش

خوزه سیلوا (José Silva) در کتاب صوتی انسان شفابخش (You the Healer) به مخاطبان خود می‌آموزد که چگونه از قدرت مغز خویش برای قرار گرفتن در مسیر سلامتی بهره ببرند. سیلوا در این کتاب برنامه‌ای چهل روزه ارائه کرده است که به‌راحتی برای هر فردی قابل اجراست. مخاطب پس از انجام تمارین این برنامه به برهه‌ی متفاوتی از زندگی خود وارد می‌شود که در آن، بیماری و درد و ناخوشی، جایی ندارد. سیلوا از جمله افرادی است که بدون داشتن تحصیلاتِ آکادمیک، با به کارگیری تجربیاتی که کسب کرد، پژوهش‌هایی که انجام داد و دانشی که اندک‌اندک آموخت کرد، توانست به ابداع روشی نوین در روانشناسی و درمان دست بزند. تازگی و کارآمدی روش ابداعیِ او باعث شد تا آثارش در زمره‌ی پرفروش‌ترین کتاب‌های این حوزه قرار بگیرد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی انسان شفابخش

خوزه سیلوا تعمیرکاری بود که به روانشناسی علاقه‌مند شد. او که خود در چهارسالگی والدینش را از دست داده بود، هیچ‌گاه به مدرسه نرفت. اما پس از ازدواجش، برای آنکه به فرزندانِ خود کمک کند از هوش بالاتر و ذهنی نیرومندتر و خلاق‌تر بهره ببرند، به آموختن علم روانشناسی و کسب اطلاعات درباره‌ی نیروهای شگفت‌انگیز ذهن پرداخت. سیلوا نتایج پژوهش‌هایش را ابتدا بر فرزندان خود آزمود و به دلیل بازخورد مثبتی که از آن آزمایش‌ها دریافت کرد، ایده‌ها و نظریاتش را در قالب کتاب‌های متعدد به انتشار رسانید.

پراکندگی و گونه‌گونی فزاینده‌ی بیماری‌های جسمانی و روانی و لبریز شدن مطب پزشکان و مراکز درمانی از بیماران، مرگ‌های زودرس ناشی از حمله‌های قلبی و سکته‌های مغزی، بیماری‌های گوارشی، دردهای استخوانی و عضلانی و صدها بیماری دیگری که همه روزه گریبان‌گیر انسان مدرن می‌شوند، نشان می‌دهند که زندگیِ انسان، از وضعیتِ تعادل خارج شده و نیازمند آن است تا در سبک زندگی و نگرش خود به مسائل مختلف از جمله مباحث مربوط به بیماری و درمان، تجدید نظر کند؛ این درست همان کاری است که خوزه سیلوا با یافته‌های خود انجام داده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی انسان شفابخش

خوزه سیلوا در کتاب صوتی انسان شفابخش، مخاطب را گام‌به‌گام به شیوه‌ی شفابخشی خود که به نام متد سیلوا معروف است، آشنا می‌کند و او را در این مسیر تا رسیدن به هدف، همراهی می‌کند. متد سیلوا شیوه‌ای برای آرام کردن ذهن و بدن است که با استفاده از فرکانس‌های کم‌بسامدتر مغز و بهره‌گیری از قابلیت‌های نیم‌کره‌ی راست مغز انجام می‌شود. متد سیلوا، تکنیکی متفاوت از مراقبه و هیپنوتیزم است. با استفاده از روشی که او برای آرامش ذهن به شما معرفی کرده است، می‌توانید بر ذهن خود چیره شوید و ظرفیت‌های شگفت‌انگیز آن را پرورش دهید. این روش همچنین به شما کمک می‌کند تا انرژی‌های درونی خود را متمرکز کرده و با تلاش و کنترلی که بر آن دارید، هرگونه بیماری و ناراحتی جسمانی را از خود دور کنید.

کتاب انسان شفابخش را مجید پزشکی به فارسی ترجمه کرده و نشر نسل نواندیش آن را به چاپ رسانده است. نسخه‌ی گویای این اثر را به همت نشر صوتی آوانامه و با خوانش سلمان ظاهری می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب انسان شفابخش

  • از طریق ذهنیت خود است که می‌توانید بر سلامت بدن‌تان تأثیر بگذارید. روایات موفقیت‌آمیز بسیاری وجود دارند که گواهی بر اثربخشی روش خوزه سیلوا هستند. برخی از جالب‌توجه‌ترینِ آن‌ها توسط وی مستند شده‌اند و خواندن‌شان جذاب و روشنگرانه است. (Connecting Link)
  • در علم پزشکی درباره‌ی ذهن، ابهامات بسیاری وجود دارد که باید برطرف شود. خوزه سیلوا این کار را بهتر از هر فرد دیگری انجام داده است. (Fate)
  • تکنیک‌های درمانی خوزه سیلوا، مفید و روشنگرند و نه خیلی درونی و نه دشوار هستند. این تکنیک‌ها را می‌توانید برای گستره‌ی وسیعی از مشکلات از اعتیاد گرفته تا سردردهای میگرنی، استفاده کنید. (Magical Blend Magazine)

کتاب صوتی انسان شفابخش برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی انسان شفابخش اثری در حوزه‌ی ارتباط متقابل سلامت و روانشناسی است و به تمامی طرفداران این حوزه پیشنهاد می‌شود. اگر شما نیز به این علوم علاقه‌مند هستید و قصد دارید با کنترل ذهن خود، زندگی بهتری را برای خویش رقم بزنید، شنیدنِ این کتاب صوتی را به شما نیز توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی انسان شفابخش: شما یک شفادهنده هستید می‌شنویم

برای در دست گرفتن کنترل بدن، لازم است بر ذهن‌تان کنترل داشته باشید و برای کنترل ذهن، لازم است بر سطح آلفا، کنترل پیدا کنید و برای کنترل یافتن بر سطح آلفا، لازم است بر حالت آرامش و راحتیِ خود، کنترل داشته باشید. نقطه‌ی شروع کار شما، کنترل حالت آرامش و راحتی‌ست. برای توضیح این مطلب، بگذارید نخست ماجرای آقای ام. آر. ستوان خلبانِ نیروی هوایی را از زبانِ خودش برای شما بازگو کنم: «چند وقتِ پیش، بعد از هشت سال خدمت در نیروی هوایی، موقعیتِ شغلی‌ام به خطر افتاد. من مبتلا به نوعی واکنش‌های آلرژیک نسبت به برخی داروها شده بودم که بی‌نظمی‌هایی یا آریتمی در ضربان قلبم ایجاد کرده بود. آزمایش‌هایی که در بیمارستان ارتش انجام گرفت، نشان می‌داد که دچار افتادگی دریچه‌ی میترال قلب شده‌ام. این بیماری، نوعی اختلال مادرزادی بود که فقط با تجهیزات پیشرفته تشخیص داده می‌شد و طبق مقررات ارتش، هر کس به آن مبتلا می‌شد، اجازه‌ی پرواز نداشت. با آزمایش دیگری که انجام گرفت، ابتلای من به این بیماری را تأیید کردند و قرار شد سه هفته بعد، برای انجام آخرین آزمایش‌ها، حضور پیدا کنم.

من تا آن زمان در اجرای تمرین‌های متد سیلوا، پشتکار زیادی نشان نمی‌دادم اما با ابتلا به این بیماری، به یاد آوردم که متد سیلوا، می‌تونه من رو از شر اون خلاص کنه. بنابراین، بارها و بارها در سطح آلفا قرار گرفتم و خودم را در خیالم با قلبی سالم و بی‌نقص، به تصور درآوردم. همچنین، چندین‌بار به خودم تلقین کردم که قلبم سلامتیِ خودش را باز یافته. این فکر را روزها و شب‌ها در ذهنم نگه داشتم تا اینکه به مرحله‌ی باور و یقین به اون رسیدم. سه هفته بعد، زمانِ آزمایشِ موعود فرا رسید و سه پزشک متخصص من را معاینه کردند. در کمال ناباوری، هیچ‌گونه افتادگی در دریچه‌ی میترال قلبم مشاهده نمی‌شد و یک اختلال مادرزادی با قدمتی سی‌ودو ساله، خودبه‌خود از بین رفته بود. به این ترتیب، دوباره سر خدمت قبلی خودم برگشتم و پرواز با هواپیما را از سر گرفتم. حالا اعتقاد راسخ دارم که ما نیروهای درونی داریم که می‌تونه زندگی‌مون رو کاملاً دگرگون کنه.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
نمونه‌ی سه
نمونه‌ی چهار
نمونه‌ی پنج
31 دقیقه
معرفی
12 دقیقه
بخش نخست: تمرین‌های چهل روزه - جلسه‌ی یکم: آرامش و راحتی، کلید اصلی شفابخشی‌ست
26 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی دوم: کنترل بدن از راه کنترل ذهن
21 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی سوم: شفابخشی خود
19 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی چهارم: پیش‌گیری بهتر از درمان است
12 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی پنجم: چگونه به پزشک خود کمک کنیم
25 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی ششم: پیروزی بر استرس
13 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی هفتم: شفابخشی دیگران
21 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی هشتم: انسان شفابخش
22 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی نهم: انرژی شفابخش
18 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی دهم: خواستن، باورداشتن و انتظار داشتن
18 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی یازدهم: دست برداشتن از مخالفت
13 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی دوازدهم: جو روانی لازم برای شفابخشی
15 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی سیزدهم: اهمیت ایمان و اعتقاد
15 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی چهاردهم: آرامش روان
13 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی پانزدهم: اهمیت خنده و شادی
21 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی شانزدهم: درد و هیپنوتیزم
15 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی هفدهم: وضعیت‌های اضطراری
16 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی هجدهم: کمک‌های اولیه
14 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی نوزدهم: نیمکره‌ی راست مغز و منابع مفید آن
13 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی بیستم: نجات زندگی با کمک نیمکره‌ی راست مغز
14 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی بیست‌ویکم: دفع افکار مخرب
16 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی بیست‌ودوم: یک سفر خیالی به درون بدن
11 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی بیست‌وسوم: خودپنداری شما
10 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی بیست‌وچهارم: شفابخشی بدون قصد قبلی
24 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی بیست‌وپنجم: روش‌های بهبود کیفیت تصاویر ذهنی
17 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی بیست‌وششم: ترک عادت‌های نامطلوب
13 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی بیست‌وهفتم: مروری بر روش‌های شفابخشی نیمکره‌ی راست مغز
15 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی بیست‌وهشتم: کمک به خود با کمک به دیگران
11 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی بیست‌ونهم: شفابخشی از راه دور
17 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی سی‌ام: میدانِ انرژی
15 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی سی‌ویکم: روش شفابخشی از راه دور
17 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی سی‌ودوم: روش‌های پیشرفته‌ی شفابخشی دیگران
12 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی سی‌وسوم: ارتباط ذهنی
11 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی سی‌وچهارم: تعادل و سلامتی
8 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی سی‌وپنجم: استفاده از آلفای عمیق
11 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی سی‌وششم: کنترل خطرهای محیطی
11 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی سی‌وهفتم: شفابخشی چرا
10 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی سی‌وهشتم: روشن‌بینی
8 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی سی‌ونهم: یافتنِ هدفتان در زندگی
13 دقیقه
بخش نخست - جلسه‌ی چهلم: آرامش ذهن
20 دقیقه
بخش دوم: دورنمای متد سیلوا - جلسه‌ی چهل‌ویکم: دنیای فردا
20 دقیقه
بخش سوم: کاربردهای ویژه‌ی متد سیلوا - قسمت اول: جلسات چهل‌ودوم و چهل‌وسوم
24 دقیقه
بخش سوم - قسمت دوم: جلسات چهل‌وچهارم تا چهل‌وهشتم
23 دقیقه
بخش سوم - قسمت سوم: جلسات چهل‌ونهم تا پنجاه‌وسوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی انسان شفابخش: شما یک شفادهنده هستید
نویسنده
مترجممجید پزشکی
راویسلمان ظاهری
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی انسان شفابخش

ابراهیم
۱۴۰۲/۱۲/۷
کتاب خیلی خوبی ولی به ان سادگی که گفته میشه نیست. دانشجویانی بعد از مدت ها از آموزش فارغ‌التحصیل میشن با کتاب سخته ولی غیر ممکن نیست
ش. هاشمی
۱۴۰۳/۱/۱۳
سلام آگاهی انسان بیشتر میشود در امور زندگی
Shahin
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
کتاب خوبی است توصیه میکنم که گوش دهید
محمد
۱۴۰۲/۱۱/۵
کتاب خوبیه توصیه میکنم گوش بدید
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی انسان شفابخش

برای دریافت کتاب صوتی انسان شفابخش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.