معرفی و دانلود کتاب صوتی اول خانواده

عکس جلد کتاب صوتی اول خانواده
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اول خانواده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اول خانواده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اول خانواده

فیلیپ مک گرا در کتاب صوتی اول خانواده، با برنامه‌ای دقیق و کاربردی، قدم به قدم به ما کمک می‌کند تا به سوی ایجاد یک خانواده کم نظیر گام برداریم.

اشخاص از زمینه‌های مختلف به زندگی ما وارد می‌شوند: آموزگاران، مربیان، بستگان، بچه‌های زورگوی مدرسه، دوستان قدرتمند هم‌ سن و سال و موارد دیگر. بعضی از آن‌ها قصد خیر دارند و بعضی نه. این اشخاص ممکن است اولویت‌ها و ارزش‌هایی متفاوت از ارزش‌ها و اولویت‌های ما داشته باشند. این اشخاص می‌توانند روی فرزندان ما، اینکه چگونه احساس می‌کنند، به چه می‌اندیشند و در آینده بالغ‌هایی از چه کیفیت خواهند شد تأثیر بگذارند. بمباران رسانه‌های جمعی می‌تواند روی اخلاقیات و ارزش‌های فرزندان ما تأثیر بگذارد.

تلویزیون، موسیقی و فیلم‌ها هر لحظه قهرمانانی می‌سازند و به فرزندان ما عرضه می‌کنند، بدون اینکه بدانند روی آن‌ها چگونه تأثیر می‌گذارند. ما به عنوان مسئولان خانواده باید دقت کنیم که در برابر این مشکلات بایستیم و واکنش نشان دهیم و بر این رفتار جنون‌آمیز چیزی نیفزاییم. باید دقت کنیم و مراقب باشیم که خانواده‌های خود را از درون تهدید نکنیم و تحت تأثیر آنچه در دوران کودکی بر ما گذشته است به زیان خانواده‌مان کاری صورت ندهیم. ما مطمئنا به عنوان پدر و مادر تنها کسانی نیستیم که بر فرزندانمان نفوذ داریم، از این رو باید مطمئن شویم که بهتر از سایرین در خدمت فرزندان خود باشیم.

نگهداری و مراقبت از خانواده‌هایمان یک تعهد و وظیفه است. بدبین‌ها به ما می‌گویند که در جامعه پرشتاب امروزی، خانواده نقش حیاتی خود را از دست می‌دهد. اما فیلیپ مک گرا می‌گوید: هرگز این طور نیست. حتی نزدیک به حقیقت هم نیست. خانواده امروزی در مقایسه با خانواده یک نسل پیش، نقش مهم‌تری ایفا می‌کند و فرسایش و تحلیل آن پذیرفتنی نیست. این نبردی‌ست که در آن باید مشارکت کنیم و پیروز شویم. این نبردی‌ست که اگر تکالیف‌مان را به درستی انجام دهیم، در آن به پیروزی خواهیم رسید. کاری که می‌خواهم در کتاب اول خانواده (Family first) بکنم این است که به شما بگویم چه کار را نباید بکنید و چه کاری را باید بکنید تا خانواده خود را به شکلی هدفمند در زندگی هدایت کنید. خانواده‌ها می‌توانند بقا و دوام داشته باشند و به شکوفایی برسند. عشقی که به فرزندان و خانواده خود دارید سوخت لازم برای تلاش‌های شما را تامین می‌کند. اکنون نوبت تدوین برنامه‌ای‌ست که بتوانید خانواده‌ای کم‌نظیر و شگفت‌انگیز داشته باشید.

امید است با شنیدن کتاب صوتی اول خانواده شما بتوانید دنیای معنوی، غرور ملی، یکپارچگی، وفاداری و روحیه گروهی را که وجودشان برای ایجاد خانواده خارق‌العاده حیاتی است در فرزندانتان به وجود آورید.

دکتر فیلیپ مک‌گرا (Phillip C McGraw) که بیشتر با نام دکتر فیل شهرت دارد، یکی از چهره‌های تأثیرگذار یک دهه‌ی اخیر در زمینهٔ رشد و موفقیت شخصی است. حضور مکرر و مداوم او در برنامه‌ی تلویزیونی اپرا، نوشتن ده عنوان کتاب موفق و پرفروش و استقبال فوق‌العاده از برنامه‌ی تلویزیونی خود او (با نام دکتر فیل)، نشان‌ دهنده‌ی جایگاه و تأثیرگذاری او نزد مخاطبان فراوان است.

فیلیپ مک‌گرا در سال 1975 در رشته‌ی روانشناسی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. یک سال بعد در همین رشته مدرک کارشناسی ارشد گرفت و در سال 1979 به اخذ مدرک دکترا نائل شد. مک‌گرا از آن زمان تا سال 1983، در کنار پدرش مطب داشت و به روان‌کاوی می‌پرداخت. او در سال 1990 به همراه یک وکیل شرکتی تأسیس کرد تا در زمینه‌ی بررسی سلامت روانی افراد در پرونده‌های حقوقی مشاوره دهند. وقتی اُپرا وینفری در سال 1995 به دادگاه کشانده و درنهایت در سال 1998 تبرئه شد، دکتر فیل نقش مهمی در تدوین لوایح و دفاعیات او داشت. آشنایی اپرا با او به دعوت برای حضور در برنامه‌ی تلویزیونی اُپرا منجر شد و استقبال از این برنامه به‌ قدری زیاد بود که حضور دکتر فیل در این برنامه به‌ صورت مداوم و هفتگی در آمد.

فیل مک‌گرا یک سال بعد اولین کتابش را با عنوان راهکارهای زندگی منتشر کرد که بسیار پرفروش شد. کتاب‌های بعدی او با عنوان نجات رابطه، پذیرش واقعیت، راه‌حل نهایی وزن، اول خانواده و... همه با استقبال و موفقیت فراوان همراه شدند و اغلب آن‌ها شامل جلدهای تکمیلی در قالب دفتر تمرین هستند.

در قسمتی از کتاب صوتی اول خانواده می‌شنویم:

اگر خواهان یک خانواده سالم هستید، اگر می‌خواهید فرزندانتان مولّد و موفق باشند، باید به ارزش‌هایی که در دل دارید و می‌دانید که برای رشد و تربیت فرزندان‌تان لازم هستند پایدار باقی بمانید. شما این کتاب را از آن جهت انتخاب نکردید که نظریه‌هایی را درباره تربیت فرزندان بدانید. شما از آن جهت این کتاب را انتخاب کرده‌اید زیرا به فرزندان‌تان علاقه دارید و خواهان اطلاعاتی عمل‌گرا هستید تا بیشترین امکان را برای موفقیت آن‌ها فراهم سازید زیرا به زندگی خانواده خود بها می‌دهید.

من بارها شنیده‌ام که والدین می‌گویند: «حاضرم برای فرزندانم بمیرم.» من نمی‌خواهم شما برای فرزندان‌تان بمیرید، بلکه می‌خواهم برای فرزندان‌تان زندگی کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
26 دقیقه
فصل یک: خانواده مهم است
21 دقیقه
اصالت تربیت فرزندان
21 دقیقه
فصل دوم: بخش اول - راهکارهای ویژه برای خانواده‌های طلاق گرفته و مختلط
19 دقیقه
فصل دوم - بخش دوم
30 دقیقه
فصل سوم: پنج عامل برای یک خانواده کم نظیر
28 دقیقه
چگونه بد زبانی را حذف کنیم
15 دقیقه
فصل چهارم: بخش اول - میراث خانوادگی شما
10 دقیقه
فصل چهارم - بخش دوم
25 دقیقه
تاریخچه میراث خانوادگی
31 دقیقه
فصل پنجم: سبک والدی کردن شما
40 دقیقه
سبک‌های والدی کردن - سناریوها
26 دقیقه
فصل ششم - استحکام روابط در خانواده
27 دقیقه
ذهن جوان را تغذیه کنید
28 دقیقه
فصل هفتم: ابزار شماره 1: والدی کردن هدفمند
21 دقیقه
فصل هشتم - ابزار شماره 2: تربیت فرزندان با فضوح و روشنی
24 دقیقه
هر چه بدهید، میگیرید
35 دقیقه
فصل نهم - ابزار شماره 3: تربیت فرزندان با گفتگو
34 دقیقه
فصل دهم - ابزار شماره 4: تربیت فرزندان با تشویق کردن آن‌ها
20 دقیقه
شناسایی رفتار منفی و حذف کردن آن
30 دقیقه
فصل یازدهم - ابزار شماره 5: تربیت فرزندان از طریق تغییر
17 دقیقه
فصل دوازدهم - ابزار شماره 6: تربیت فرزندان با هماهنگی
25 دقیقه
فصل سیزدهم - ابزار شماره 7: الگوی فرزندان خود بشوید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اول خانواده
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویلاله اکبری
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اول خانواده

homa sadeghi
۱۳۹۸/۸/۳
گوش دادن به این کتاب برای هر پدر و مادری میتونه آموزنده و مفید باشه
Bigard Moh
۱۴۰۰/۱۲/۱
عالی بود یادم باشه حتما نسخه اصلی کتاب رو تهیه کنم
Nasrin Karamali
۱۴۰۰/۲/۲۲
کتابی بسییار کاربردی و عالی بود.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اول خانواده

برای دریافت کتاب صوتی اول خانواده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.