معرفی و دانلود کتاب صوتی اینجا نرسیده به پل

عکس جلد کتاب صوتی اینجا نرسیده به پل
قیمت:
۴۴۰۰۰ ۳۰,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اینجا نرسیده به پل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اینجا نرسیده به پل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اینجا نرسیده به پل

کتاب صوتی اینجا نرسیده به پل نوشتهٔ آنیتا یارمحمدی رمانی است با چند روایت هم‌زمان که شخصیت‌های اصلی آن را سه دختر به نام‌های رؤیا، مهتاب و آیدا تشکیل می‌دهند و هر یک داستان خاص و منحصربه‌فرد خود را دارند.

درباره کتاب صوتی اینجا نرسیده به پل:

یکی از موضوعات پرتکرار و خاص رمان‌های امروزی وضعیت زنان در دنیای آشفتهٔ مدرن است که جزو مهم‌ترین دغدغه‌های اجتماعی افراد نیز به شمار می‌آید. آنیتا یارمحمدی نیز یکی از نویسندگانی است که از این موضوع عقب نمانده و در کتاب اینجا نرسیده به پل، به روایت زندگی سه دختر دهه شصتی به نام‌های رؤیا، مهتاب و آیدا به‌صورت موازی پرداخته است.

این کتاب فضایی به شدت زنانه دارد و با توصیفات دقیق و جزئی مثل نحوهٔ لاک زدن، آرایش مو و فضای سالن‌های آرایشی زنانه کاری کرده که مخاطب ارتباط نزدیک‌تری با شخصیت‌های داستان برقرار کند. شروع داستان در یک روز پاییزی است و با پیشروی بیشتر خط داستانی فصل‌ها نیز تغییر می‌کنند و ما داستان هریک از شخصیت‌ها را از زبان خودش می‌شنویم.

شخصیت‌های کتاب صوتی اینجا نرسیده به پل، هر یک بحران خاصی را در زندگی تجربه می‌کنند و ما شاهد نجات آن‌ها از این بحران‌ها هستیم. بسیاری از اتفاقاتی را که در این رمان رخ می‌دهند کاملاً با دنیای امروزی منطبق‌اند و می‌توانید نمونه‌های واقعی آن را در دنیای اطرافتان نیز مشاهده کنید. همین موضوع باعث ایجاد ارتباطی نزدیک بین مخاطب و داستان می‌شود.

نویسنده در نوشتن این داستان از سبک جدیدی بهره برده و با استفاده از کلمات مدرن و امروزی ارتباط خاص خود را مخاطبانش حفظ کرده است. هر قسمت کتاب که بر اساس اسم یکی از شخصیت‌ها نام‌گذاری شده، درمورد یکی از آن‌ها و تجربیاتی است که پشت سر گذاشته. روابط اشتباه آن‌ها که عواقب خوبی برایشان به همراه ندارد، به مخاطب درس‌هایی برای زندگی می‌دهد.

اخلاقیات مسئلهٔ عمده‌ای است که نویسنده برای نگارش این رمان بر روی آن تمرکز داشته است. چیزی که با نبودش بسیاری از جوانان جامعه می‌توانند دچار آسیب‌ها و مشکلات فراوانی شوند.

کتاب صوتی اینجا نرسیده به پل مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌ها و رمان‌های اجتماعی ایرانی علاقه دارید، شنیدن کتاب صوتی اینجا نرسیده به پل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آنیتا یارمحمدی را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده در سال 1366 به دنیا آمد. او مدرک کارشناسی خود را در رشتهٔ زبان و ادبیات فارسی دریافت کرد و در سال 1389 اولین کتابش را با عنوان «روزی که مرغ‌ها روی سرشان ایستادند» به انتشار رساند. رمان «اینجا نرسیده به پل» اولین داستان بلند آنیتا یارمحمدی به شمار می‌آید. او از سال 1393 تا به امروز چندین کتاب نیز ترجمه کرده است.

ازجمله کتاب‌های دیگر وی می‌توان به «پرسه در حوالی داستان کوتاه» و «بازدم» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی اینجا نرسیده به پل می‌شنویم:

حالا با این کوتاهشان می‌کنم. مثل انبر است. یا خدا ... یکهو چسبه برنگردد. بسم‌الله الرحمن رحیم! از انگشت کوچیکه‌اش می‌گیرم. می‌گویم: «ببین انقد خوبه کوتاهیش؟» سرش را خم می‌کند. موهاش می‌ریزند توی پیشانی. می‌گوید: «یکم کوتاه‌تر.» دو طرف انبرکه را شل‌تر می‌کنم. بیشتر جلو می‌برم. -«خوب شد؟» سر تکان می‌دهد. بسم الله!

خب، گرفت. سفیدی پلاستیکی ناخن کوتاه شد. گرمم شده. کاش پنکه بود. اول زمستان و پنکه؟ خُلی توام؟ حالا بعدیش. این‌ها باید متناسب باشند. نگاه می‌کنم به خود شیوا. چقدر خیالش راحت است. خب هشت سال کارش همین بوده. فکر بیجا موقوف. گرم است. دومی را هم می‌گیرم. خیلی خوب. درست شد.

بعدی. کاش مال خودمم می‌شد. یعنی می‌توانستم برای خودم هم بکارم؟ نمی‌خواهد. حالا اولین مدلت را درست از آب دربیاور. نمی‌خواهد برای خودت بکاری. خب درمی‌آورم. صد البته.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
بخش یک: رویا
13 دقیقه
بخش دو: مهتاب
17 دقیقه
بخش سه: رویا
11 دقیقه
بخش چهار: آیدا
13 دقیقه
بخش پنج: مهتاب
20 دقیقه
بخش شش: رویا
22 دقیقه
بخش هفت: آیدا
13 دقیقه
بخش هشت: مهتاب
18 دقیقه
بخش نه: آیدا
21 دقیقه
بخش ده: رویا
20 دقیقه
بخش یازده: مهتاب
24 دقیقه
بخش دوازده: آیدا
20 دقیقه
بخش سیزده: رویا
19 دقیقه
بخش چهارده: آیدا
17 دقیقه
بخش پانزده: مهتاب
25 دقیقه
بخش شانزده: رویا
20 دقیقه
بخش هفده: آیدا
16 دقیقه
بخش هجده: مهتاب
12 دقیقه
بخش نوزده: آیدا
10 دقیقه
بخش بیست: مهتاب
18 دقیقه
بخش بیست و یک: رویا
16 دقیقه
بخش بیست و دو: آیدا
13 دقیقه
بخش بیست و سه: مهتاب

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اینجا نرسیده به پل
نویسنده
راوینرگس فولادوند
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
۴۴۰۰۰ ۳۰,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اینجا نرسیده به پل

بهاره ملک احمدی
۱۴۰۱/۱۰/۳
خیلی جالب نبود فقط لهجه ها رو اگر آشنایی ندارید به طور معمول بخوانید لهجه اصفهانی اصلا اینجور نیست
مرجان عسگری
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
با داستان اصلا ارتباط برقرار نکردم بارها خواستم کنارش بگذارم و فقط و فقط بخاطر صدای راوی گوش کردم
منصوره الوند آذری
۱۴۰۱/۹/۲۵
فضا سازی نویسنده عالی بود من که لذت بردم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اینجا نرسیده به پل

برای دریافت کتاب صوتی اینجا نرسیده به پل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.