معرفی و دانلود کتاب صوتی بازدم

عکس جلد کتاب صوتی بازدم
قیمت:
44000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازدم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازدم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بازدم

کتاب صوتی بازدم نوشته آنیتا یارمحمدی، رمانی دل‌نشین و جذاب درباره‌ی پسری به نام کسری است که قصد مهاجرت دارد. این کتاب تصویری از جوان امروزی با تمام دغدغه‌ها، تردیدها، مشغله‌ها و آرمان‌هایش را برای شما به نمایش می‌گذارد.

درباره کتاب صوتی بازدم:

موضوع اصلی این رمان درباره‌ی مهاجرت پسری جوان از کشور است که بر سر دوراهی رفتن و ماندن گیر کرده است. داستان زندگی کسری شخصیت اصلی این رمان در یک روز و در فاصله زمانی صبح تا غروب روایت می‌شود و شما را با گذشته، وضعیت فعلی‌اش و دغدغه‌هایش آشنا می‌کند. هم‌چنین به بررسی مشکلات و دغدغه‌های نسل‌های مختلف نیز می‌پردازد.

شخصیت‌پردازی این نویسنده‌ی جوان در این رمان به گونه‌ای است که مخاطب با شخصیت‌هایی باورپذیر و آشنا روبه‌رو می‌شود، به ویژه شخصیت کسری که با تمام دغدغه‌ها و تردیدهایش، دوست‌داشتنی‌ است؛ مردی امروزی که به شدت به آرمان‌ها و اعتقاداتش پایبند است و در آستانه مهم‌ترین تصمیم زندگی خود مردد مانده و بر سر دوراهی قرار دارد.

یارمحمدی در این کتاب با بهره‌گیری از هوش نویسندگی خود به قدری زیبا به روایت زندگی مردی جوان می‌پردازد و از مشکلات او صحبت می‌کند که گویی این رمان را یک مرد نوشته است.

نویسنده در این کتاب، تفاوت و تضاد نسل‌های مختلف را به تصویر می‌کشد و باور دارد که نسل امروز تاوان نسل گذشته را می‌دهد. در حقیقت او می‌گوید که بسیاری از اقدامات صورت گرفته در نسل‌های گذشته بر نسل امروزی اثر گذاشته‌اند.

خلاصه کتاب صوتی بازدم:

شخصیت اصلی این رمان ایرانی و شنیدنی، کسری نام دارد که قصد مهاجرت از ایران را دارد. پدر این جوان 32 ساله، زندانی سیاسی است و مادرش در مهد کودک کار می‌کند. کسری در گذشته خواهری به اسم بهار داشت که به خاطر بیماری روحی و روانی دست به خودکشی زد و از دنیا رفت. این اتفاق تاثیر بدی در زندگی او و خانواده‌اش گذاشت. هم‌چنین او خواهری دارد که ازدواجی ناموفق داشته و اکنون در حال متارکه است.

شنیدن کتاب صوتی بازدم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود:

شنیدن این کتاب صوتی به افرادی که به رمان‌های فارسی به ویژه داستان‌هایی با موضوع مهاجرت علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود، زیرا دغدغه‌ها و سرگردانی‌های جوانی را شرح می‌دهد که در آستانه ترک کشور است. امروزه دغدغه‌ی مهاجرت چیزی است که بیشتر انسان‌ها با آن درگیر هستند و تنها راه نجاتشان را در آن می‌بینند.

آنیتا یارمحمدی را بیشتر بشناسیم:

آنیتا یارمحمدی در سال 1366 متولد شده، او مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی زبان و ادبیات فارسی اخذ نموده و در سال 1389 نخستین کتابش را با عنوان «روزی که مرغ‌ها روی سرشان ایستادند»، با همکاری انتشارات امیرکبیر منتشر کرده است.

اولین داستان بلند او «اینجا نرسیده به پل» نام دارد که نشر ققنوس آن را منتشر کرد. یارمحمدی از سال 1393 تا به امروز چندین کتاب ترجمه نموده که عبارت‌انداز: دردسرهای تام و اژدهایش، تام و محاصره‌ی قلعه، تام و شوالیه‌ی تاریکی، کوچک اندازه‌ی فیل و نیروی برتر لاکی..

در بخشی از کتاب صوتی بازدم می‌شنویم:

«باز هم سرفه کرد. خانه ساکت بود. حتی بی‌صدای توتک که در قفسش بالا و پائین بپرد. یا بال‌هایش را باز و بسته کند و نوک بزند به ظرف غذای آبی رنگش. سکوت محض بجز هیاهوی دور و همیشگی تهران به وقت صبح: صدای حرکت ماشین‌ها، ویراژ تند موتورسیکلت‌ها، ترمزی ناگهانی و جیغ کوتاه لاستیک‌ها. صبحی مثل همه صبح‌های دیگر این شهر بی‌خواب که تا نه روز دیگر جایش را می‌داد به... به چه واقعا؟ سکوت صبحدم پاریس یا هیاهویی مشابه؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
قسمت اول
17 دقیقه
قسمت دوم
13 دقیقه
قسمت سوم
15 دقیقه
قسمت چهارم
16 دقیقه
قسمت پنجم
14 دقیقه
قسمت ششم
14 دقیقه
قسمت هفتم
14 دقیقه
قسمت هشتم
16 دقیقه
قسمت نهم
14 دقیقه
قسمت دهم
17 دقیقه
قسمت یازدهم
15 دقیقه
قسمت دوازدهم
17 دقیقه
قسمت سیزدهم
15 دقیقه
قسمت چهاردهم
17 دقیقه
قسمت پانزدهم
16 دقیقه
قسمت شانزدهم
14 دقیقه
قسمت هفدهم
14 دقیقه
قسمت هجدهم
13 دقیقه
قسمت نوزدهم
16 دقیقه
قسمت بیستم
20 دقیقه
قسمت بیست و یکم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بازدم
نویسنده
راویحسین سرآبادانی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
44000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بازدم

مرجان عسگری
۱۳۹۹/۸/۲۵
من نتونستم ارتباط برقرار کنم و کتاب را نصفه کنار گذاشتم
وحزد فرداد
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
گوشش کردم ولی به اندازه کافی استفاده نکردم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بازدم

برای دریافت کتاب صوتی بازدم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.