معرفی و دانلود کتاب صوتی با هم برای همیشه: مهارت‌های ارتباطی برای عشق پردوام

عکس جلد کتاب صوتی با هم برای همیشه: مهارت‌های ارتباطی برای عشق پردوام
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی با هم برای همیشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی با هم برای همیشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی با هم برای همیشه: مهارت‌های ارتباطی برای عشق پردوام

با شنیدن کتاب با هم برای همیشه خوشبختی را به خانه دعوت کنید. جان گری، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، باز هم از عشق و روابط زناشویی برایتان می‌گوید. زوج‌های جوان یا کم‌تجربه و همچنین زنان و مردانی که مدام با مشکلات خانوادگی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، از طریق این کتاب به جدیدترین اطلاعات علمی و روانشناختی درمورد ازدواج دست پیدا خواهند کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی با هم برای همیشه

می‌دانیم که زن و مرد، به لحاظ جسمانی، روحی، کلامی و از هزاران جنبه‌ی دیگر تفاوت‌های بسیاری دارند. این را هم می‌دانیم که برای خوشبختی در زندگی زناشویی یا روابط عاطفی تفاهم شرط اساسی است. اکنون سوال این است که چطور با وجود تفاوت‌ها به تفاهم برسیم؟ سوال پیچیده‌ای که جان گری (John Gray) در کتاب صوتی با هم برای همیشه (Mars and Venus together forever) آن را به‌سادگی پاسخ می‌دهد.

قرار نیست شبیه هم باشید. قرار هم نیست به‌خاطر خواسته‌ای دیگری، علایق، امیال یا حتی غرایز خود را نادیده بگیرید. کلیه‌ی رموز یک خانواده‌ی شاد را می‌توان در یک کلمه خلاصه کرد: آگاهی! کتاب حاضر شما را از نتایج آخرین پژوهش‌های روان‌شناختی درمورد شخصیت زنان و مردان آگاه می‌کند. شک نکنید که با آموختن نکته‌های این کتاب از بسیاری سوءتفاهم‌ها و تنش‌های معمول در زندگی جلوگیری خواهید کرد.

شنیدن کتاب صوتی با هم برای همیشه درست مانند آن است که با یک تیر دو نشان بزنید. اول اینکه با ساختار مغز و احساسات خود به‌عنوان زن یا مرد آشنا می‌شوید و به این ترتیب از باورهای غلطی که جامعه و سنت‌های اجتماعی در ذهنتان کاشته‌اند برای همیشه خلاص می‌شوید. دوم هم اینکه شریک عاطفی خود و نیازهایش را بهتر درک خواهید کرد. درک متقابل همان چیزی است که شما را به تفاهم و در نهایت عشق و خوشبختی می‌رساند.

همگی بارها شاهد ازدواج زنان و مردانی بودیم که زندگی خود را عاشقانه آغاز کرده‌اند اما در مدتی کوتاه، ناامیدی و سرخوردگی جای عشق را در زندگیشان گرفته است. باید اعتراف کنیم برداشت‌های اشتباه یا توقعات نابه‌جایی که زوج‌ها از یکدیگر دارند دلیل اصلی یأس زودهنگام آن‌هاست. جان گری به شما می‌آموزد که به جای دامن زدن به تصورات غلط خود، واقعیت‌ها را بشناسید و بر پایه‌ی آن‌ها خانواده‌ای سالم و شاد را بنا کنید.

اثر حاضر را با برگردان مهدی قراچه‌داغی و خوانش سبحان اکرامی می‌شنوید. انتشارات پیکان کتاب با هم برای همیشه را به چاپ رسانده و نسخه‌ی صوتی آن نیز به کوشش نشر صوتی موج کتاب منتشر شده است.

کتاب صوتی با هم برای همیشه مناسب چه کسانی است؟

مخاطبان کتاب‌های روانشناسی و همه‌ی زوج‌هایی که می‌خواهند زندگی زناشویی موفقی را تجربه کنند، حتماً از شنیدن کتاب صوتی با هم برای همیشه نکته‌های بسیاری را می‌آموزند.

با جان گری بیشتر آشنا شویم

این نویسنده‌ و سخنران نام‌آشنای آمریکایی در سال 1951 در تگزاس به دنیا آمد و در سال‌های جوانی به رشته‌ی علم هوش خلاق روی آورد. زمانی که جان گری تنها هجده سال داشت در یک جلسه‌ با نام «مراقبه‌ی متعالی» شرکت کرد و همین موضوع باعث شد مسیر زندگی او برای همیشه تغییر پیدا کند. این نویسنده در سال 2002 با انتشار کتاب «مردان مریخی زنان ونوسی» به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد و برای مدت‌ها با این کتاب در فهرست پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفت.

از میان سایر آثار جان گری می‌توان به کتاب‌هایی مانند «بچه‌ها بهشتی‌اند»، «مردان هوشیار»، «راه موفقیت»، «اختلافات زن و شوهری» ‌و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی با هم برای همیشه می‌شنویم

ممکن است همسر ما حرفی بزند که موجبات انتقاد ما را فراهم سازد و واکنش نامناسب نشان دهیم و حال آنکه همسر ما همان کسی است که حاضر بوده‌ایم به‌خاطرش جان خود را به مخاطره بیندازیم. ممکن است به‌سادگی و بی‌مقدمه از همسرمان ناراحت شویم و حال آنکه به او در زندگی خود بیش از هر کسی بها می‌دهیم.

وقتی همسرمان احساسش را با ما در میان می‌گذارد، احساس می‌کنیم که مورد حمله قرار گرفته‌ایم و بنابراین حالت تدافعی می‌گیریم. مردها برای غلبه بر این گرایش باید بیشتر تلاش کنند. مرد در این مواقع برای مراقبت از خویشتن باید از خود به‌خاطر کارها و تلاش‌های فراوانش تشکر کند.

مردها در این مواقع می‌توانند به درون غار خود بروند و کاری کنند که روحیه‌ی مردانه‌ی آن‌ها تقویت شود. مرد با پذیرفتن مسئولیت مراقبت و توجه از خود می‌تواند با آنکه هنوز حالت تدافعی دارد از شر روحیه‌ی منفی خلاص شود.

اگر احساس می‌کنیم که عشق مورد نظر خود را دریافت نمی‌کنیم و همسرمان را سرزنش می‌کنیم، نشانه‌ی آن است که ما به چیزی احتیاج داریم که همسر ما نمی‌تواند آن را در حال حاضر به ما ارزانی دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
فصل اول
21 دقیقه
فصل دوم- قسمت اول
17 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم
11 دقیقه
فصل دوم - قسمت سوم
20 دقیقه
فصل سوم - قسمت اول
19 دقیقه
فصل سوم - قسمت دوم
21 دقیقه
فصل سوم - قسمت سوم
12 دقیقه
فصل سوم - قسمت چهارم
20 دقیقه
فصل چهارم - قسمت اول
20 دقیقه
فصل چهارم - قسمت دوم
17 دقیقه
فصل چهارم - قسمت سوم
20 دقیقه
فصل پنجم - قسمت اول
20 دقیقه
فصل پنجم - قسمت دوم
21 دقیقه
فصل پنجم - قسمت سوم
8 دقیقه
فصل پنجم - قسمت چهارم
20 دقیقه
فصل ششم - قسمت اول
24 دقیقه
فصل ششم - قسمت دوم
16 دقیقه
فصل ششم - قسمت سوم
16 دقیقه
فصل ششم - قسمت چهارم
22 دقیقه
فصل هفتم - قسمت اول
21 دقیقه
فصل هفتم - قسمت دوم
21 دقیقه
فصل هشتم - قسمت اول
19 دقیقه
فصل هشتم - قسمت دوم
21 دقیقه
فصل هشتم - قسمت سوم
19 دقیقه
فصل هشتم - قسمت چهارم
20 دقیقه
فصل نهم - قسمت اول
21 دقیقه
فصل نهم - قسمت دوم
19 دقیقه
فصل نهم - قسمت سوم
20 دقیقه
فصل دهم - قسمت اول
18 دقیقه
فصل دهم - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی با هم برای همیشه: مهارت‌های ارتباطی برای عشق پردوام
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویسبحان اکرامی
ناشر چاپینشر پیکان
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی با هم برای همیشه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی با هم برای همیشه

برای دریافت کتاب صوتی با هم برای همیشه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.