معرفی و دانلود کتاب صوتی بعد دیگر وجود

عکس جلد کتاب صوتی بعد دیگر وجود
قیمت:
۸۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بعد دیگر وجود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بعد دیگر وجود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بعد دیگر وجود

کتاب صوتی بعد دیگر وجود اثری از خوزه سیلوا است که به معرفیِ شیوه‌ای نوین برای به‌کارگیری قدرتِ عظیم مغز می‌پردازد. در این کتاب می‌آموزید چگونه می‌توانید از نیروهای خلاقانه‌ی نیمکره‌ی راست مغز استفاده کرده و آن را تقویت کنید و همین‌طور چطور افکار منفی، اضطراب و خستگی را از خود دور کنید تا به یک زندگی آسوده‌تر، سالم‌تر و موفق‌تر دست یابید.

درباره‌ی کتاب صوتی بعد دیگر وجود

خوزه سیلوا (Jose Silva) در کتاب صوتی بُعد دیگر وجود (The Silva Mind Control Method for Getting Help from the Other Side) به موضوع چگونگیِ کمک گرفتن از بعد دیگر برای ساختنِ یک زندگی بهتر پرداخته‌ است. به باور او، بی‌توجهی و عدم شناختِ کافی از بعدِ معنوی و روحانی انسان باعث شده تا او از موهباتِ این جنبه از وجودش بی‌بهره باقی مانده و نتواند تمامِ توانایی‌هایش را برای ساختنِ یک زندگیِ پربارتر به کار گیرد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بعد دیگر وجود

روش شناخته‌شده‌ی سیلوا که در کتاب صوتی بعد دیگر وجود مطرح شده، تا به امروز توسط افراد بسیاری به کار رفته و تغییراتِ مثبتِ فراوانی را در زندگیِ آنان ایجاد کرده است. با کمکِ این روش، می‌توانید بفهمید چطور باید زندگیِ شخصی و حرفه‌ایِ خود را بهبود ببخشید و به کیفیتِ هر جنبه از حیاتِ خود بیفزایید. این روش به شما می‌آموزد تا برای پرسش‌ها و معضلاتِ دشوار و حل‌ناشدنی، راه‌حل‌های نوین و مبتکرانه پیدا کنید، خستگی و فرسودگی را از خود دور کرده و اندوه را به شادی تبدیل کنید، از استرس خلاص شوید، به آرامشِ واقعی دست پیدا کنید. همینطور به شما یاری می‌رساند تا بیاموزید که چطور به‌راستی در آرامش و ثبات زندگی کنید، با اطرافیانِ خود ارتباطات مؤثرتری برقرار کنید، بر مشکلاتِ خود غلبه کنید و... .

خوزه سیلوادوروس که بعدها به نام خوزه سیلوا خوانده شد، یک تعمیرکار بود که به روان‌شناسی علاقه پیدا کرد. او می‌خواست ببیند آیا می‌تواند راهی پیدا کند تا ضریبِ هوشی فرزندانش را افزایش دهد و پس از آنکه چندین آزمایش انجام داد و تأثیراتی را در دخترش مشاهده کرد، تصمیم گرفت درباره‌ی رشد توانایی‌های فردی به مطالعه و پژوهش دست بزند. سیلوا در سال 1944 روشی را که ابداع کرده بود با نام خودش نامگذاری کرد و پس از آنکه از حصول به نتیجه با آزمایش بر دوستان و خویشاوندانش اطمینان یافت، در سال 1960 به ترویجِ همگانیِ آن پرداخت.

خوزه سیلوا در کتاب صوتی بعد دیگر وجود از پتانسیل‌های بالای نیمکره‌ی سمت راست مغز انسان سخن می‌گوید. به عقیده‌ی او هنگامی که بتوانید از هر دو نیمکره‌ی مغز خود استفاده کنید، با خودِ برترتان ارتباطِ بیشتری برقرار کرده و به درک ژرف‌تری از واقعیت دست خواهید یافت و در نهایت، خلاقیتِ درونی شما، فرصتِ ابرازی بیشتری خواهد داشت. او همچنین در این کتاب به تأثیر مراقبه بر خودآگاهی بیشتر فرد در زندگی پرداخته‌ است. از نگاهِ او، مراقبه، ترک عادات ناسالم، بهبود روابط با دیگران و تندآموزی به ارتقای شرایطِ زندگی افراد می‌انجامد. تمرین‌هایی که در این کتاب ارائه شده، مخاطب را یاری می‌کنند تا به شرایط مطلوب و دلخواه خود نزدیک شود.

کتاب صوتی بعد دیگر وجود توسط انتشارات نسل نواندیش و با ترجمه‌ی مجید پزشکی به چاپ رسیده است. نسخه‌ی شنیداری آن را به همتِ نشر صوتی آوانامه و با خوانش پژمان رمضانی می‌شنوید.

کتاب صوتی بعد دیگر وجود برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی بعد دیگر وجود را به تمام علاقه‌مندان حوزه‌ی روان‌شناسی به‌ویژه افرادی که درصددند با تقویتِ نیروهای ذهنیِ خود به موفقیت‌های بیشتری در همه‌ی جنبه‌های زندگیِ خود دست یابند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی بعد دیگر وجود می‌شنویم

متد سیلوا شیوه‌ای است برای ریلکس و آرمیده ساختن ذهن و بدن و سپس استفاده از فرکانس‌های کم‌بسامد مغز و توان‌های نهایی نیمکره‌ی راست برای ایجاد نتایج و موقعیت‌های مثبت و مطلوب. در متد سیلوا نیمکره‌ی راست مغز کلید اصلی است چرا که نیمکره‌ی راست در تماس با شعور حاکم بر عالم، یعنی منبع خلق و پدید‌آورندگی قرار دارد و بنابراین خلاق و پدیدآورنده است. هرجا که مشکلی وجود داشته باشد، نیمکره‌ی راست راه‌حل خلق می‌کند. هرجا که عیب و نقصی وجود داشته باشد، نیمکره‌ی راست سلامتی و بی‌عیبی ایجاد می‌نماید. هرجا که تضاد و ناهماهنگی وجود داشته باشد، نیمکره‌ی راست، هماهنگی و توازن پدید می‌آورد. اگر متد سیلوا منحصر به ساختنِ بدن و آرام‌سازیِ ذهن بود، ما می‌توانستیم آن را همان مراقبه بنامیم. اما متد سیلوا چیزی فراتر از مراقبه‌ی معمولی و فعال و پویاست، نه نافعال و ایستا. آنچه که در متد سیلوا پس از کشیدنِ سه نفسِ عمیق اتفاق می‌افتد، همان حالتِ بی‌ذهنی که معمولاً در مراقبه‌ی معمولی روی می‌دهد، نیست. بلکه بیشتر حالت ذهنِ سرشار می‌باشد. به عبارتِ بهتر می‌توان گفت زمانی که افراد متد سیلوا را مورد استفاده قرار می‌دهند، هر کسی ذهنِ خودش را جهتِ برانگیختنِ انرژی‌های خلاقِ خودِ والایش تحت کنترل قرار می‌دهد. بنا بر آنچه که گفته شد، می‌توان چنین نتیجه‌گیری کرد که بینِ متد سیلوا و مراقبه‌ی نافعال و پسیوِ معمولی که غالباً در شرق رایج است، تفاوت‌های اساسی وجود دارد. شاید اصطلاحِ مراقبه‌ی فعال و اکتیو، واژه‌ی مناسبی برای توصیفِ متدِ سیلوا باشد. از آن بهتر، اصطلاحِ مراقبه‌ی پویا و دینامیک است چرا که واژه‌ی پویا، انرژیِ بیشتری در بر دارد و خلاقیتِ بیشتری در معنای آن نهفته است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
25 دقیقه
بخش نخست: برقراری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل اول- قسمت اول: بعد دیگر وجود چیست؟
24 دقیقه
بخش نخست: برقراری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل اول- قسمت دوم: متد سیلوا چیست؟
21 دقیقه
بخش نخست: برقراری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل دوم - قسمت اول: چه کمک‌هایی می‌توان از بعد دیگر وجود دریافت کرد؟
19 دقیقه
بخش نخست: برقراری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل دوم - قسمت دوم: چگونه از بعد دیگر وجود کمک از راه می‌رسد؟
40 دقیقه
بخش نخست: برقراری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل سوم: چگونه با بعد دیگر وجود ارتباط برقرار کنیم؟
32 دقیقه
بخش نخست: برقراری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل چهارم - قسمت اول: توسعه‌ی ارتباط با بعد دیگر وجود
19 دقیقه
بخش نخست: برقراری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل چهارم- قسمت دوم: چگونه از رؤیاهایمان حس بگیریم؟
26 دقیقه
بخش نخست: برقراری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل پنجم - قسمت اول: دانستی‌های مفید درباره‌ی بعد دیگر وجود
23 دقیقه
بخش نخست: برقراری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل پنجم - قسمت دوم: تمرینات شباهنگاهی روزهای یازدهم تا پانزدهم
24 دقیقه
بخش نخست: برقراری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل ششم- قسمت اول: پاسخ گرفتن از بعد دیگر وجود
41 دقیقه
بخش نخست: برقراری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل ششم - قسمت دوم: برنامه‌ی عملی تمرینات صبحگاهی روزهای شانزدهم تا بیستم
24 دقیقه
بخش دوم: به‌کارگیری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل هفتم - قسمت اول: آنچه که باید قبل از درخواست کمک انجام دهیم
21 دقیقه
بخش دوم: به‌کارگیری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل هفتم - قسمت دوم: گشودن درهای ثروت و فراوانی
27 دقیقه
بخش دوم: به‌کارگیری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل هشتم - قسمت اول: کمک گرفتن از بعد دیگر برای حل مشکلات ارتباطی
24 دقیقه
بخش دوم: به‌کارگیری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل هشتم - قسمت دوم: مراقبه‌ی پویا و ناپویا
28 دقیقه
بخش دوم: به‌کارگیری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل نهم - قسمت اول: کمک گرفتن از بعد دیگر وجود برای حل مشکلات مرتبط با سلامتی
27 دقیقه
بخش دوم: به‌کارگیری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل نهم - قسمت دوم: کمک گرفتن از بعد دیگر وجود برای پزشکان
29 دقیقه
بخش دوم: به‌کارگیری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل دهم - قسمت اول: کمک گرفتن از بعد دیگر وجود برای موفقیت شغلی
27 دقیقه
بخش دوم: به‌کارگیری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل دهم - قسمت دوم: کاربرد تکنیک سه انگشتی در موفقیت شغلی
34 دقیقه
بخش دوم: به‌کارگیری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل یازدهم - قسمت اول: کمک گرفتن از بعد دیگر وجود برای حل مشکلات پیچیده‌تر زندگی
23 دقیقه
بخش دوم: به‌کارگیری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل یازدهم - قسمت دوم: ذهن بهترین حلال مشکلات
28 دقیقه
بخش دوم: به‌کارگیری ارتباط با بعد دیگر وجود - فصل دوازدهم: ارتباط همیشگی با بعد دیگر وجود

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بعد دیگر وجود
نویسنده
مترجممجید پزشکی
راویپژمان رمضانی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بعد دیگر وجود

Hoori
۱۴۰۲/۹/۶
بسیار کتاب عالی، علمی، ماورائی و کاربردی است که پر از تمرین برای آرامش ذهن و ریلکس کردن بدن هست و از متد سیلوا هم گفته شده که بسیار سودمند و برای جسم و روح، بسیار مفید است. با کمک تمرین‌های این کتاب می‌تونید سلامت جسم و روحتون رو بدست آورید.
ویدا آقازاده
۱۴۰۲/۸/۱۸
مثل کتاب‌های دیگه‌ی خوزه سیلوا این کتاب هم خیلی فوق العاده س حتما پیشنهاد میکنم بخونین مطمئن باشین به گوش دادنش می‌ارزه واقعا ممنون از کتابراه
حبیب پیرمرادی
۱۴۰۲/۹/۵
با تشکر از کتابراه.
کتاب بسیار عالی و کاربردی است.
توصیه میکنم.
فهمیه خرمی
۱۴۰۲/۹/۳
عالی
حس میکنم کمک بزرگی بهم شد
saleh hashemi
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
یکی از بهترین کتاب‌های دنیا
احمد تابنده
۱۴۰۲/۹/۵
این کتاب یکی از بهترین کتابهاست
علیرضا بیگی
۱۴۰۲/۸/۲۵
خوبه ولی خیلی کلماتش سنگینه
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بعد دیگر وجود

برای دریافت کتاب صوتی بعد دیگر وجود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.