معرفی و دانلود کتاب صوتی بهانه‌ها را کنار بگذارید: 21 راه برای رسیدن به شادی و موفقیت پایدار

عکس جلد کتاب صوتی بهانه‌ها را کنار بگذارید: 21 راه برای رسیدن به شادی و موفقیت پایدار
قیمت:
۷۰۲۰۰ ۴۹,۱۴۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهانه‌ها را کنار بگذارید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهانه‌ها را کنار بگذارید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بهانه‌ها را کنار بگذارید: 21 راه برای رسیدن به شادی و موفقیت پایدار

کتاب صوتی بهانه‌ها را کنار بگذارید همان چیزی است که برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید! برایان تریسی، یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز در این اثر روش غلبه بر بهانه‌ها را آموزش می‌دهد تا از سرعت‌گیرهای مسیر موفقیت به سلامت عبور کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی بهانه‌ها را کنار بگذارید

وقتی حرف از موفقیت می‌شود بعضی‌ها به یاد ماه تولدشان می‌افتند و سریع طالع‌بینی هفته را چک می‌کنند. بعضی هم با افسوس سری تکان می‌دهند: «با کمک مالی والدینم می‌توانستم یک زندگی معرکه بسازم، البته اگر خوش‌شانس بودم و در خانواده‌ی بیل گیتس به دنیا می‌آمدم!». موارد دیگری مثل اهمیت آشنا یا حتی ظاهر عالی هم که به کرات از این و آن شنیده می‌شوند. اما برایان تریسی (Brian Tracy) در کتاب صوتی بهانه‌ها را کنار بگذارید (No excuses!: the power of self-discipline) تمام دلایلی که برشمردیم -و بسیاری دیگر را- با قدرت رد می‌کند.

این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز مهم‌ترین عامل در رسیدن به موفقیت را نظم و انضباط می‌داند. بیشتر مردم در برابر بدترین دشمنان پیروزی، یعنی تنبلی و بی‌صبری کم می‌آورند. آن‌ها با برگزیدن مسیری با کمترین مقاومت، دستاوردهای ناچیز را کسب می‌کنند یا چون توقع دارند خیلی زود به سعادت مدنظرشان برسند در مدت کوتاهی مبارزه را ترک می‌گویند.

برخلاف چیزی که در تبلیغات و رسانه‌ها مدام تکرار می‌شود موفقیت یک مسابقه‌ی سرعت نیست. زمانی که هدفی را تعیین و به سمت آن حرکت می‌کنید در یک دوی ماراتون ثبت‌نام کرده‌اید. شما بهترین کفش‌ها را به پا دارید؟ ساعت‌ها درباره‌ی این رقابت مطالعه داشتید؟ یکی از اعضای خانواده‌تان برنده‌ی سابق مسابقات بوده؟ خب، صادقانه باید گفت که هیچ‌کدام این‌ها اهمیتی ندارند چون تنها قدرتی که شما را به خط پایان می‌رساند «باقی ماندن در مسیر» است!

کتاب صوتی بهانه‌ها را کنار بگذارید رایج‌ترین دلایل شکست افراد را در زندگی شخصی و شغلی بررسی می‌کند. همه‌ی ما لیستی بلند از مشکلاتی داریم که مانع عملی‌سازی اهدافمان بوده‌اند و عوامل مختلفی از بینی بزرگ گرفته تا حتی قاره‌ی محل تولد را شامل می‌شوند. اما برایان تریسی در 21 فصل به شما نشان می‌دهد چگونه در جنبه‌های مختلف زندگی نظم بیشتری داشته باشید تا بتوانید به بهانه‌ها نه بگویید. سپس با انجام تمرینات پایان هر فصل رویکرد «بدون بهانه» را در زندگی تثبیت کرده و هر کاری که آغاز می‌کنید را موفق‌تر از قبل به پایان برسانید.

انجام این کار به نظر دشوار می‌آید، اما کمی نظم و انضباط همان قدرتی است که شما را در ماراتون موفقیت نگه می‌دارد... پس بهانه‌تراشی را متوقف کرده و زمانی را به کتاب صوتی بهانه‌ها را کنار بگذارید اختصاص دهید!

در پایان باید ذکر کنیم که این اثر کاربردی توسط سید مرتضی نظری به فارسی برگردانده شده است. انتشارات نسل‌ نواندیش امر چاپ نسخه‌ی کاغذی و نشر صوتی ماه آوا نیز ساخت نسخه‌ی صوتی را برعهده داشته‌اند.

کتاب صوتی بهانه‌ها را کنار بگذارید مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این اثر را به افرادی که از شکست‌های مکرر در زندگی شخصی و کاری شاکی هستند و به دنبال راه برای تغییر به سمت مثبت می‌گردند، پیشنهاد می‌کنیم.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم

برایان تریسی نویسنده و سخنران برجسته در سال 1944 در کانادا متولد شد. او در دوران نوجوانی به دلیل فقر خانواده‌اش به‌اجبار ترک تحصیل کرد و خیلی زود به دنبال شغل و کسب درآمد رفت. تریسی در همه آثاری که تا به حال نوشته تجربه‌هایی را که در زندگی کاری و شخصی‌اش کسب کرده است، به دیگران انتقال داده و از این طریق به افراد دیگر در جهان کمک می‌کند تا در زندگی خود موفق باشند و به اهداف‌شان برسند.

از مهم‌ترین کتاب‌های تریسی می‌توان به «حرف نزن، عمل کن»، «قورباغه‌ات را قورت بده»، «هنر بیان»، «مدیریت درونی»، «معجزه انضباط فردی»، «قدرت برنامه‌ریزی موفقیت و هدف» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب بهانه‌ها را کنار بگذارید

- اولین و بهترین پیروزی، این است که بر خودتان غلبه کنید.
- اگر بر نفستان مسلط نشوید، نفستان بر شما مسلط می‌شود.
- نظم و انضباط شخصی، پلی بین اهداف و دستیابی به اهداف است.
- جرأت و جسارت، فقدان ترس نیست، بلکه داشتن کنترل روی ترس است.
- همیشه برای شکست هزاران بهانه وجود دارد اما هرگز هیچ‌یک از آن‌ها دلیل خوبی نیست.
- ما همان کارهایی هستیم که مدام انجام می‌دهیم. بنابراین برتری یک عمل نیست، بلکه یک عادت است.

در بخشی از کتاب صوتی بهانه‌ها را کنار بگذارید می‌شنویم

چندی پیش در سیاتل سمیناری داشتم. درست چند لحظه قبل از استراحت، حاضران در جلسه را تشویق کردم که برنامه‌های صوتی‌ام را درباره‌ی فروش، مدیریت زمان و موفیت فردی خریداری کنند و گوش دهند. در طول زمان استراحت چندین نفر نزد من آمدند و درباره‌ی محتوای سمینار از من سوالاتی کردند. یک فروشنده با زور و زحمت، هرطوری بود جلو آمد و گفت: «وقتی شما افراد را تشویق می‌کنید برنامه‌های صوتی شما را خریداری کنند، باید همه‌ی حقیقت را به آن‌ها بگویید.»

از او پرسیدم: «منظورتان چیست؟» او در ادامه گفت: «شما کل حقیقت را درباره‌ی برنامه‌ی صوتی‌تان نمی‌گویید. باید به افراد بگویید که این برنامه‌ها فقط برای مدت معینی نتیجه می‌دهد؛ اما پس از مدتی، دیگر نتیجه‌بخش نیست» دوباره پرسیدم: «منظورتان چیست؟»

او گفت: «خب، من حدود پنج سال پیش در یکی از سمینارهای شما شرکت کردم و به‌راستی تحت‌تاثیر سخنرانی‌تان قرار گرفتم. همه‌ی برنامه‌های شما را خریدم و به آن‌ها گوش دادم. هر روز درباره‌ی فروش مطلبی می‌خواندم. شما درست می‌گفتید، درآمدم در عرض سه سال سه‌برابر شد و در شرکتی که در آن کار می‌کردم، بهترین فروشنده شدم؛ اما....».

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
37 دقیقه
مقدمه
32 دقیقه
بخش اول - فصل اول: نظم و انضباط شخصی و موفقیت
31 دقیقه
فصل دوم: نظم و انضباط شخصی و شخصیت
28 دقیقه
فصل سوم: نظم و انضباط شخصی و مسئولیت‌پذیری
29 دقیقه
فصل چهارم: نظم و انضباط شخصی و اهداف
52 دقیقه
فصل پنجم: نظم و انضباط شخصی و برتری‌جویی
25 دقیقه
فصل ششم: نظم و انضباط شخصی و جرات و جسارت
16 دقیقه
فصل هفتم: نظم و انضباط شخصی و پشتکار
35 دقیقه
بخش دوم - فصل هشتم: نظم و انضباط شخصی و کار
24 دقیقه
فصل نهم - نظم و انضباط شخصی و رابطه‌ی آن با مدیریت و رهبری
22 دقیقه
فصل دهم: نظم و انضباط شخصی و کسب‌وکار
24 دقیقه
فصل یازدهم: نظم و انضباط شخصی و فروش
26 دقیقه
فصل دوازدهم: نظم و انضباط شخصی و پول
23 دقیقه
فصل سیزدهم: نظم و انضباط شخصی و مدیریت زمان
20 دقیقه
فصل چهاردهم - نظم و انضباط شخصی و زندگی خوب
26 دقیقه
بخش سوم - فصل پانزدهم: نظم و انضباط شخصی و شادی
24 دقیقه
فصل شانزدهم: نظم و انضباط شخصی و سلامت شخصی
16 دقیقه
فصل هفدهم: نظم و انضباط شخصی و آمادگی جسمانی
29 دقیقه
فصل هجدهم: نظم و انضباط شخصی و رابطه‌ی زناشویی
32 دقیقه
فصل نوزدهم: نظم و انضباط شخصی و بچه‌ها
23 دقیقه
فصل بیستم: نظم و انضباط شخصی و دوستی
19 دقیقه
فصل بیست‌ویکم: نظم و انضباط شخصی و آرامش خاطر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بهانه‌ها را کنار بگذارید: 21 راه برای رسیدن به شادی و موفقیت پایدار
نویسنده
مترجمسید مرتضی نظری
راویامیر فرحان نیا
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۲۰۰ ۴۹,۱۴۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بهانه‌ها را کنار بگذارید

SoBhAn Rezaei
۱۴۰۲/۱/۸
بسیار مفید بود پیشنهاد میکنم جزو بهترین کتاب‌ها بود
به من یاد داد فرا تر از همه کار کنم تا بیشتر از همه نتیجه بگیرم
به من یاد داد دو سطح از خودم بالا تر و بهتر لباس بپوشم
هر قسمت این کتاب یک قطعه از پازل دانش هایم رو کامل تر کرد در فصل ۸ بخش دوم میگه باید بهانه‌ها را کنار بگذارید. کلا از و و
تنبلی بدتون میاد انگیزه برای زندگی پیدا میکنین مغز ما دائم در حال بهانه تراشی است
اگر سوالاتی مثل چرا بعضی افراد موفق‌تر از سایرین هستند؟ چرا بعضی افراد تنها در عرض چند سال (معین) پول بیشتری نسبت به اغلب مردم به‌دست می‌آورند، زندگی شادتری دارند به موفقیت‌های بیشتری دست می‌یابند؟ راز واقعی موفقیت چیست؟
همه این‌ها در این کتاب توضیح داده شده من هم از گوینده بسیار لذت بردم هم از خود کتاب و ۵ ستاره کامل به این کتاب دادم و ۱۰۰ ٪ ارزش خریدن برام داشت گوینده واضح و شمرده بیان میکنه کلمات رو که من خوشم اومد و پیشنهاد میکنم
قاسم
۱۴۰۱/۱۲/۷
با سلام؛ در کلیه‌ی فصل‌های کتاب تمامی هر آنچه که برای یک زندگی خوب، سالم و بانشاط و شاد نیاز هست بطور واضح و گویا توضیح داده شده و تمامی مطالب مورد نیاز درباره زندگی یک فرد از موفقیت شخصی، اقتصاد و نحوه بدست آوردن آن تا نحوه مدیریت و علی الخصوص نظم و انظباط شخصی که بنظر من بسیار تاثیر گذار هست گفته شده و حتی در خصوص سلامت بدن نیز بسیار توضیح داده است، در کل میتونم بگم بسیار کتاب خوب و مفید و کاربردی بوده البته برای کسانی که بخواهند بدین گونه زندگی کنند. برای من که عالی بود. متشکرم از کتابراه
Ali akbar Garmabi Garmabi
۱۴۰۱/۹/۸
کتابی بسیار خوب از نویسنده انگیزشی. این کتاب با بکار بردن بهترین مهارتها برای شنوندگانی که به دنبال بهبود شرایط هستند راهی کامل برای رسیدن به موفقیت را پیش رویشان قرار میدهد. راوی این کتب هم بسیار خوب این کتاب را روایت کرده است.
Ala .a
۱۴۰۲/۷/۲۹
بسیار عالی واقعا پیشنهاد میکنم نویسنده نکته‌هایی پیشنهاد میکنه که اکثر ما میدونیم ولی ندیده میگرفتیم و ایشون مستقیما اونها هدف فرار میده تا اصلاح یا تقویت بشه.. باید چندبار گوش کنیم و ملکه ذهنمون بزاریم تا واقعا در روزمره استفاده کنیم
شیوا رضوی
۱۴۰۱/۱۲/۵
کتاب مفید و شیوه بیان رسایی داره به نظر من کتابهای انگیزشی رو باید مدام گوش داد تا به عادت در عمل تبدیل بشه بعد از مدتی روندی متداول از زندگی میشه
هانا نجفی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
این کتاب کلی حس خوب به آدم میده من که خیلی دوستش داشتم مخصوصا فصل‌های آخرش آدم دوست داره چند بار گوش بده
صالح اسفندیاری
۱۴۰۲/۱/۲۷
خیلى خوب بود واقعا من فکر نمیکردم بتونم انقدر خوب ارتباط بگیرم با این کتاب خیلى عالى بود
منالطیفی
۱۴۰۲/۱/۱۲
من چندین ساله که کتاب‌های برایان تریسی رو میخونم واقعا یکی از دیگری بهتر و انگیزشی تر هستش
سارا بینام
۱۴۰۱/۱۲/۷
چندان تاثیرگذار نبود اما به طور کلی، خوب است.
منصور آتش برآب
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
عالیه من خیلی دوست داشتم درس گرفتم
محمدرضا نهالی
۱۴۰۲/۸/۲۹
کتابی بسیار تاثیر گذار
حامد کریمی
۱۴۰۲/۳/۲۹
عالی بود بنظرم فوق العاده بود
افشین طلائی
۱۴۰۲/۳/۲۸
من جواب مثبت ازش گرفتم
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بهانه‌ها را کنار بگذارید

برای دریافت کتاب صوتی بهانه‌ها را کنار بگذارید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.