معرفی و دانلود کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان

عکس جلد کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان
قیمت:
۱۱۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان

کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان اثری از جولی دی آزودو هنکس، استاد دانشگاه، روان‌درمان‌گر و نویسنده‌ی نام‌آشنای آمریکایی است. هنکس در این کتاب تلاش کرده تا تجربیات بیست‌ساله‌ی خود از درمان‌گری را با نظریه‌های علمی و پژوهش‌های کاربردی درهم آمیزد و کتابی مفید و مختصر برای راهنمایی زنان در افزایش جرئت‌مندی و اعتماد به نفس ارائه دهد. حاصل تلاش‌های او به اثری موفق تبدیل شد که در سال 2017 از طرف سایت Healthline، در زمره‌ی بهترین کتاب‌های سال در حوزه‌ی سلامت زنان قرار گرفت.

درباره‌ی کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان

حضور زنان و نقش پررنگ و مؤثر آنان در جامعه دیگر قابل انکار نیست. سال‌هاست که جهان به لطمات نادیده‌انگاشتن ظرفیت نیمی از ساکنان خود پی برده است و با این وجود، همچنان کارهای بسیاری باید در راستای توانمندسازی و بالفعل کردن آن قابلیت‌های بالقوه انجام پذیرد. عمر جنبش‌های رهایی زنان از قوانین تبعیض‌آمیز جنسیتی چندان طولانی نیست و شتاب لاک‌پشت‌وار و دستاوردهای اندک آن، با توجه به پیشرفت روزافزون و ثانیه‌ای بشر در اغلب قریب به اتفاق زمینه‌ها، ناچیز به نظر می‌رسد. هنوز هم در بسیاری از جوامع -چه پیشرفته و چه جهان‌چندمی- شاهد آن هستیم که زنان اجازه و جرئت مشارکت فعالانه در بیشتر حوزه‌ها را ندارند و قادر نیستند نیازهای خود را در اولیت بگذارند. جولی دی آزودو هنکس (Julie de Azevedo Hanks) از همین رو در کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌مندی زنان (The Assertiveness Guide For Women) کوشیده است تا با بیان تجربیات شخصی خود از اتاق درمان و شرح مثال‌های عینی و نیز با اشاره به نظریه‌های علمی و پژوهش‌های متعددی که در این حوزه انجام شده، به زنان در افزایش اعتماد به نفس و جرئت‌مندی یاری برساند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان

تلاش جولی دی آزودو هنکس در کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان این بوده تا به مخاطب خود نشان دهد ایجاد ارتباط‌های معنادار برای برطرف ساختن نیازها روشی کاملاً عملی و انجام‌شدنی است. تعریف او از ماهیت جرئت‌مندی و قاطعیت با گستاخی و خودخواهی بسیار متفاوت است. در روایت هنکس از این مفهوم، ما موظف هستیم تا در ارتباط با دیگران، هم خود و هم سایرین را در نظر بگیریم و با توجه به ظرفیت‌های موجود، سازوکاری را بسازیم که علاوه‌بر آن‌که از آن روابط سود می‌بریم، به دیگران آسیبی وارد نساخته باشیم.

کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان از نُه فصل تشکیل شده است: فصل اول به ماهیت جرئت و جنبه‌های مختلف آن اختصاص دارد. فصل دوم از نظریه‌های مربوط به دلبستگی و سبک‌های متعدد آن می‌گوید. فصل سوم خطاب به افرادی است که علاقه‌مندند درباره‌ی تأثیرات فرهنگ و اجتماع بر رفتار جرئت‌مندانه بیشتر بدانند. در فصل چهارم از مهارت خودبازتابی و الگوهای روابط گذشته و کنونی سخن به میان می‌آید. فصل پنجم بر موضوع خودآگاهی و پرورش هیجانات متنوع متمرکز است. فصل ششم ویژه‌ی افرادی‌ست که قصد دارند احساسات و هیجانات خود را مدیریت کنند. فصل‌های هفتم و هشتم مخاطب را با سه سبک متفاوتِ ارتباطی و پیوند میانِ آن‌ها با خودابرازگری آشنا می‌سازد و در نهایت فصل نهم از نکات مهم بیشتری درباره‌ی ابراز وجود و ارتباط با دیگران در موقعیت‌های دشوار پرده برمی‌دارد.

جولی دی آزودو هنکس در هر فصل از کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان تمرین‌هایی را قرار داده که به شناخت شما از خودتان و نیز ارتباط‌هایتان کمک می‌کند. اگر قصد دارید اعتماد به نفس را در خود افزایش دهید، اگر می‌خواهید توانایی این را داشته باشید تا خواسته‌ها و عقایدتان را قاطعانه بیان کنید و نسبت به خود و دیگران مهربانی و شفقت بورزید، این کتاب را بشنوید.

کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان را به همت نشر پرسون در همکاری با انتشارات لگا، با ترجمه‌ی زهرا آزادفر و خوانش الهه پرسون می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی معنای زندگی

معنای زندگی عنوان مجموعه‌ای از کتاب‌هاست که به همت انتشارات لگا و با هدف پاسخ‌گویی به برخی از بنیادی‌ترین پرسش‌های زندگی منتشر شده است. کتاب‌های این مجموعه موضوعات مختلفی را از نویسندگان گوناگون در بر دارند و در آن‌ها به مباحث متنوعی از جمله شادی، ماهیت زندگی، معنای هستی انسان و جهان پیرامون وی و... پرداخته شده است. مجموعه‌ی معنای زندگی در تلاش است با آگاهی‌بخشی به مخاطبان، آن‌ها را به سوی یک زندگی بامعناتر و شادتر رهنمون شود. «فلسفه‌ی گربه‌ای: گربه‌ها و معنای زندگی»، «درمان‌های اگزیستانسیال» و «فلسفه‌ی شادی» عناوین کتاب‌هایی هستند که تاکنون از این مجموعه به انتشار رسیده‌اند.

نکوداشت‌های کتاب خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان

  • کتاب خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان به ما می‌آموزد چگونه احساسات و نیازهایمان را به بهترین شیوه ابراز کنیم و چطور در ارتباط با دیگران، حد و مرزهایی منطقی تعیین نماییم. تمارین و دستورالعمل‌های این کتاب به راحتی قابل اعمال به زندگی روزمره‌ی هر یک از ما هستند. (ریان ایسلر، نویسنده‌ی کتاب ثروت واقعی ملت‌ها)
  • ابزارها و تمرین‌های مفید کتاب خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان باعث می‌شود زنان بتوانند جایگاه خود را در زندگی و جامعه بیابند. جولی دی آزودو هنکس به مخاطب خود یاری می‌رساند تا موانع را از سر راه برداشته و بتواند کیفیت و سلامت روابط خود را بهبود بخشد. (امی مورین، نویسنده‌ی کتاب سیزده کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند)
  • خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان کتاب راهنمایی جامع برای آموزش تکنیک‌های ارتباطی سالم به شماست. جولی دی آزودو هنکس مثال‌ها و تمرین‌های بسیاری برای مخاطبان خود در این کتاب ارائه کرده است که می‌تواند به زنان در افزایش اعتماد به نفس و جرئت‌مندی یاری برساند. این کتاب قابلیت آن را دارد تا زندگی شما را تغییر دهد. (الیزابت آن اسکات، نویسنده‌ی کتاب هشت کلید مدیریت استرس)
  • بسیاری از ما تجربه‌ی سرکوب کردن احساساتمان را داریم. کتاب خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان مملو از پیشنهادهایی عملی است که در آن از زندگی واقعی مثال‌های متعدد بیان شده است. با مطالعه‌ی این کتاب احساسات، افکار و روابط خود را بهتر خواهید شناخت. مطالعه‌ی آن را به همه‌ی دختران و زنان توصیه می‌کنم. (مارگاریتا تارتاکوفسکی، نویسنده‌ی مقالات روان‌شناسی)
  • خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان کتابی است که مهارت‌های مورد نیاز زنان را به آنان می‌آموزد. بیان صمیمانه و دلگرم‌کننده‌ی جولی دی آزودو هنکس به شما اطمینان می‌دهد که در مسیر یادگیری این مهارت‌ها تنها نیستید و اگر بتوانید توصیه‌های کتاب را به کار بگیرید، می‌توانید به شیوه‌ی دلخواه خود تغییر کنید. (کریستینا هیبرت، نویسنده‌ی کتاب من بدون تو کیستم)

کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان را به تمامی دختران و زنان و همین‌طور والدین، روان‌شناسان، مشاوران و مربیان پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان می‌شنویم

من در طول دو دهه تجربه‌ی درمان‌گری با زنان بسیاری مواجه شدم که احساس می‌کردند دیگران درک‌شان نمی‌کنند و در روابط نادیده گرفته می‌شوند. بسیاری از زنان در تلاش هستند که دریابند چگونه احساسات، افکار، خواسته‌ها و نیازهای خود را در روابط فردی به‌گونه‌ای مؤثر بیان کنند؛ به‌طوری‌که علاوه‌بر تأمین نیازهای‌شان، روابط خود را نیز با دیگران حفظ کنند.

جرئت‌مندی به بیان تفاوت‌ها اشاره دارد (اگر افراد مختلف افکار و احساسات دقیقاً یکسانی داشته باشند دیگر نیازی به جرئت‌مندی نیست). زنان اغلب می‌ترسند که این تفاوت‌ها مشکلاتی را در روابط آن‌ها ایجاد کند و بین آن‌ها و دیگران فاصله بیندازد. با این حال، تجارب من در زندگی شخصی و حرفه‌ای خلاف آن را نشان می‌دهد: ابراز قاطعانه‌ی احساسات، افکار، نیازها و خواسته‌ها و ارزشمند دانستن آن‌ها به‌عنوان بخشی از خود یکی از مؤثرترین روش‌ها برای بهبود روابط، تقویت اعتماد به نفس و دستیابی به زندگی مطلوب است. هرچه با خودمان بیشتر در صلح باشیم، صمیمیت بیشتری را با دیگران تجربه می‌کنیم. من باور دارم که با شناخت سبک دلبستگی و الگوی روابط خود، شناسایی و مدیریت هیجانات و کسب مهارت‌هایی برای رسیدن به خودآگاهی می‌توانیم در روابط خود با دیگران برای ابراز جرئت‌مندی بیشتر احساس راحتی کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
مقدمه‌ی ریان ایسلر
19 دقیقه
پیشگفتار
37 دقیقه
یک: جرئت‌مند بودن به چه معناست؟
56 دقیقه
دو: دلبستگی، هیجانات و جرئت‌مندی
33 دقیقه
سه: موانع ارتباط جرئت‌مندانه
42 دقیقه
چهار: خودبازتابی، کشف الگوهای ارتباط
26 دقیقه
پنج: خودآگاهی، شناسایی هیجانات
47 دقیقه
شش: خودآرام‌سازی؛ ذهن‌آگاهی و مدیریت هیجانی
31 دقیقه
هفت: خودابرازگری؛ پادری، شمشیر و فانوس
74 دقیقه
هشت: خودابرازگری؛ تعیین مرزها و محدودیت‌ها در روابط
18 دقیقه
نه: گسترش خود، نگه داشتنِ فانوس
5 دقیقه
قدردانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان
نویسنده
مترجمزهرا آزادفر
راویالهه پرسون
ناشر چاپینشر لگا
ناشر صوتینشر صوتی پرسون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان

برای دریافت کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.