معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان‌هایی به کوتاهی زندگی: 101 داستان برای رسیدن به موفقیت

عکس جلد کتاب صوتی داستان‌هایی به کوتاهی زندگی: 101 داستان برای رسیدن به موفقیت
قیمت:
۵۵۰۰۰ ۲۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان‌هایی به کوتاهی زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان‌هایی به کوتاهی زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی داستان‌هایی به کوتاهی زندگی: 101 داستان برای رسیدن به موفقیت

ریچارد کوئک در کتاب صوتی داستان‌هایی به کوتاهی زندگی مجموعه‌ای از 101 داستان آموزنده را گردآوری کرده است و در پایان هر بخش تفسیری روان‌شناسانه از آن داستان ارائه می‌دهد. او برای نگارش این داستان‌ها از ادبیات فولکلور و تجربه‌های شخصی خود وام گرفته است.

درباره‌ی کتاب صوتی داستان‌هایی به کوتاهی زندگی

برای موفقیت فرمولی یگانه و خاص وجود ندارد. هر کدام از ما می‌توانیم تعریفی منحصربه‌فرد از موفقیت برای خودمان داشته باشیم. این مفهوم برای یک نفر در طی کردن مدارج عالی علمی معنا پیدا می‌کند، برای کسی دیگر در ازدواج و ساختن یک زندگی مشترک آرام و بی‌دغدغه، برای یک هنرمند در خلق یک شاهکار هنری جاودانه و... به تعداد آدم‌های زمین از موفقیت تعاریف گوناگون وجود دارد و به همان تعداد و حتی بیشتر، راه‌هایی برای رسیدن به آن. اما در این میان می‌توان اشتراکات هر کدام از تعاریف و مسیرهای دستیابی به موفقیت را وارسی کرد و به الگوواره‌هایی رسید که یک شِمای کلی از موفقیت را برایمان پدیدار سازند. آنگاه خواهیم توانست در موقعیت‌های انسانی مختلف، در روابط فردی یا در محیط کار، آن‌ الگوواره‌ها را شخصی‌سازی کنیم و در زندگی به کار بگیریم.

حکایات کوتاهی که در کتاب صوتی داستان‌هایی به کوتاهی زندگی (Cappuccino and success) گردآوری شده‌اند، آمیزه‌ای از تخیل و واقعیت هستند. ریچارد کوئک (Richard Quek) در هر کدام از این داستان‌ها موقعیتی خلق می‌کند و از خلال آن پندی آموزنده به شنونده می‌دهد. این اثر را می‌توان مشابه نمونه‌های بومی و فارسی مشهوری‌ همچون حکایات آموزنده‌ی سعدی و مولانا یا آثاری همچون کلیله و دمنه دانست.

تاکنون کتاب‌های انگیزشی بسیاری در جهان نوشته و منتشر شده‌اند. اما چیزی که این کتاب را با همتایان خود متفاوت می‌کند، این است که نویسنده در این اثر از ابزار قصه‌گویی بهره گرفته است. او پیغام خود را با زبان قصه‌ها و حکایت‌های شنیدنی به گوش ما می‌رساند. قصه‌گویی با بیانی ساده و شیرین چیزی است که این کتاب را برجسته و متمایز می‌کند و باعث می‌شود تأثیری ماندگارتر و عمیق‌تر در ذهن ما بر جای بگذارد.

کتاب صوتی داستان‌هایی به کوتاهی زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به شنیدن داستان‌های پندآموز و انگیزشی علاقه‌مند هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی داستان‌هایی به کوتاهی زندگی می‌شنویم

دو بیمار در یک اتاق کوچک بیمارستانی بستری بودند. اسمشان «تام» و «باب» بود. اتاق فقط یک پنجره داشت و از قضا تخت تام کنار پنجره بود. هر روز تام برای هم اتاقی‌اش از زیبایی‌های دنیای بیرون که از پنجره می‌دید تعریف می‌کرد. از سه درخت پرشاخ‌وبرگ، گل‌های شکوفا، هوا، بچه‌هایی که در بیرون بازی می‌کردند، و مردمی که در رفت‌وآمد بودند صحبت می‌کرد. باب از این توصیفات لذت می‌برد، چون خودش نمی‌توانست این مناظر را ببیند؛ اما رفته‌رفته آتش حسد باب شعله‌ور شد. پیش خودش می‌گفت که ای کاش می‌توانستم خودم همه‌ی این زیبایی‌ها را ببینم.

یک شب حال تام خیلی بد شد. از باب خواست که دکتر و پرستارها را خبر کند. باب می‌توانست فریاد بزند و کمک بخواهد، اما این کار را نکرد. ته دلش می‌خواست تام بمیرد تا او بتواند جایش را کنار پنجره بگیرد.

تام مرد. باب را به کنار پنجره انتقال دادند. باب حالا هیجان‌زده بود که می‌تواند جهان بیرون را با چشم‌های خودش ببیند؛ اما با کمال شگفتی تنها منظره‌ای که از پنجره می‌دید یک دیوار بلند آجری بود. تازه متوجه شد که یک دوست واقعی را از دست داده، اما چه سود؟ دیگر خیلی دیر شده بود...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
16 دقیقه
بخش اول
11 دقیقه
بخش دوم
13 دقیقه
بخش سوم
11 دقیقه
بخش چهارم
12 دقیقه
بخش پنجم
12 دقیقه
بخش ششم
13 دقیقه
بخش هفتم
10 دقیقه
بخش هشتم
12 دقیقه
بخش نهم
10 دقیقه
بخش دهم
11 دقیقه
بخش یازدهم
12 دقیقه
بخش دوازدهم
11 دقیقه
بخش سیزدهم
11 دقیقه
بخش چهاردهم
13 دقیقه
بخش پانزدهم
13 دقیقه
بخش شانزدهم
15 دقیقه
بخش هفدهم
12 دقیقه
بخش هجدهم
12 دقیقه
بخش نوزدهم
17 دقیقه
بخش بیستم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی داستان‌هایی به کوتاهی زندگی: 101 داستان برای رسیدن به موفقیت
نویسنده
مترجممرجان توکلی
راویحامد عابدینی، مهناز نجفی
ناشر چاپیانتشارات کتاب پنجره
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۵۵۰۰۰ ۲۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی داستان‌هایی به کوتاهی زندگی

هما
۱۴۰۱/۹/۷
خوب بود به نظرم کتاب جالبی هستش
باران فاتحی
۱۴۰۱/۷/۲۸
خوبه میشه از شنیدنش لذت برد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی داستان‌هایی به کوتاهی زندگی

برای دریافت کتاب صوتی داستان‌هایی به کوتاهی زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.