معرفی و دانلود کتاب کار پرورش اعتماد به نفس

عکس جلد کتاب کار پرورش اعتماد به نفس
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار پرورش اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار پرورش اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار پرورش اعتماد به نفس

یان توهوفسکی در کتاب کار پرورش اعتماد به نفس، با ارائه‌ی تمرین‌هایی ساده، به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید عزت نفس خود را بازیابید و دوباره اعتماد به نفس پیدا کنید. این نویسنده که خود را مشاهده‌گر انسان‌ها می‌داند، در این کتاب دلایل نداشتن اعتماد به نفس در افرادِ باهوش، شایسته و مستعد را بررسی می‌کند و توصیه‌هایی برای حل این مشکلات به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد.

درباره‌ی کتاب کار پرورش اعتماد به نفس

اعتماد به نفس را می‌توان حالتی روحی دانست که در آن فرد نسبت به قضاوت‌ها، توانایی‌ها و قدرت خود مطمئن است. این حالت روحی، با تکمیل رضایت‌بخش وظایف روزمره و رسیدن به اهداف از پیش تعیین‌شده در فرد ایجاد و تشدید می‌شود. بسیاری از روان‌شناسان، بین اعتماد به نفس کلی و اعتماد به نفس در انجام وظایف خاص تفاوت قائل می‌شوند و باور دارند ریشه‌ی بسیاری از ناکامی‌های افراد در طی زندگی‌شان، نداشتن اعتماد به نفس کافی است. یان توهوفسکی (Ian Tuhovsky) در کتاب کار پرورش اعتماد به نفس (Confidence: Your Practical Training) راهکارها و توصیه‌های متعددی برای افزایش اعتماد به نفس و بازیابی عزت نفس را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را با زبانی ساده و شفاف ارائه می‌دهد.

کتاب کار پرورش اعتماد به نفس، بحث خود را از دوران کودکی و این حقیقت شروع می‌کند که همه‌ی ما در سنین کودکی، اعتماد به نفسی طبیعی داشتیم و انتقادات و باورهای دیگران تأثیری در اعتماد ما نسبت به خودمان نداشتند. یان توهوفسکی، در همان فصل اول کتابش، بر اهمیت پیدا کردن و بازیابی این اعتماد به نفس ذاتی و فطری تأکید می‌کند و انگیزه‌ی خود از نوشتن کتاب را رسیدن به این هدف می‌داند.

معرفی و دانلود کتاب کار پرورش اعتماد به نفس

در ادامه‌ی کتاب کار پرورش اعتماد به نفس، یان توهوفسکی، نقش محیط و به‌طور ویژه افراد نزدیک در شکل‌دهی به اعتماد به نفس در طول زندگی را مورد بررسی قرار می‌دهد. او با اشاره به اینکه نداشتن اعتماد به نفس، وضعیت طبیعی هر انسان نیست، به شما توصیه می‌کند تأثیرات منفی نداشتن اعتماد به نفس را در زندگی خود پیدا کنید. پیدا کردن و مشاهده‌ی این تأثیرات منفی، اولین قدم برای افزایش اعتماد به نفس است و نکاتی که این نویسنده در کتابش به آن‌ها اشاره می‌کند، کمکِ زیادی به شما در این زمینه می‌کنند.

یان توهوفسکی در ادامه‌ی کتاب کار پرورش اعتماد به نفس، نشان می‌دهد داشتن اعتماد به نفس، نه فقط برای رسیدن به آرزوها و رویاها، بلکه برای انجام هر کاری الزامی‌ست. اعتماد به نفس در حقیقت، باوری خوش‌بینانه نسبت به خود و جهان است و به همین علت، نمی‌توان بدون داشتن این احساس، کارِ چندانی در زندگی انجام داد.

بخش عمده‌ی کتاب کار پرورش اعتماد به نفس، به توصیه‌های یان توهوفسکی اختصاص یافته که نقش زیادی در محدود کردن باورهای اشتباه، افزایش عزت نفس و پرورش یک طرز فکر مثبت دارند. اما همانطور که این نویسنده بیان می‌کند، نداشتن اعتماد به نفس، مانند بسیاری از دیگر مشکلات روانی، پیچیده است و بدون شناختن ریشه و علل اصلی این مسئله، نمی‌توان اعتماد به نفس را به شکلی مؤثر و پایدار افزایش داد. به باورِ یان توهوفسکی، علتِ اصلی ناکامی بسیاری از افراد در افزایش اعتماد به نفس، عدم شناخت کافی از علل زمینه‌ای و بنیادی‌ایست که آن‌ها را دچار کمبود اعتماد به نفس کرده و به عزت نفس‌شان آسیب زده است.

کتاب کار پرورش اعتماد به نفس، توسط فروغ طافی و فاطمه طافی ترجمه شده و نشر برگ و باد، آن را منتشر کرده است.

کتاب کار پرورش اعتماد به نفس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از نداشتن اعتماد به نفس رنج می‌برید و عزت نفس پایینی دارید، خواندن کتاب کار پرورش اعتماد به نفس به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب کار پرورش اعتماد به نفس می‌خوانیم

اگر از اعتماد به نفس و عزت نفس بالا برخوردارید، از اینکه چند بار در هفته رنجیده‌خاطر شوید ناراحت نخواهید شد. در واقع تقریباً غیر ممکن است انسانی با اعتماد به نفس کامل از هیچ چیز رنجیده نشود. دلیل اینکه در عصر ما افراد، زیاد آزرده‌خاطر می‌شوند اساساً این است که دید اشتباهی به خودشان و زندگی دارند. آنها احساس آزردگی را به خود تحمیل می‌کنند. آنها به دیگران و حوادث اجازه می‌دهند آزارشان دهند. شما از هر نکته‌ی منفی که دیگران درباره‌تان می‌گویند احساس بد پیدا نمی‌کنید مگر اینکه خودتان هم آن را باور داشته باشید. اگر اعتماد به نفس داشته باشید از اینکه دیگران شما را چگونه می‌بینند وسواس به خرج نمی‌دهید. زیادی نگران تصویر خود در ذهن دیگران نیستید. این به آن معنی نیست که از بی‌خانمان بودن یا سر و روی کثیف داشتن عین خیالتان هم نباشد بلکه فقط احساس نیاز نمی‌کنید که هر ساعت صفحه‌ی مجازیتان را بروزرسانی کنید و لحظه به لحظه زندگیتان را در شبکه‌های اجتماعی با دو هزار دوستی به اشتراک بگذارید که معمولاً اهمیتی به زندگی شما نمی‌دهند و اگر واقعاً به کمکشان نیاز داشته باشید یک پول سیاه یا دقیقه‌ای از وقتشان را خرجتان نمی‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
بخش اول: مقدمه - جامعه
بخش دوم: اعتماد به نفس
بخش سوم: تمرین‌های عملی
درباره‌ی نویسنده
مطالعات پیشنهادی
لیست کتاب‌های انتشارات برگ و باد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار پرورش اعتماد به نفس
نویسنده
مترجمفروغ طافی، فاطمه طافی
ناشر چاپیانتشارات برگ و باد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-622-98139-3-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار پرورش اعتماد به نفس

م موسوی
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
کتاب خوب و مفیدی بود تکنیک های جذابی داشت که ترغیب میشدی و کنجکاو که بخونیشون
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کار پرورش اعتماد به نفس

برای دریافت کتاب کار پرورش اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.