معرفی و دانلود کتاب صوتی ذهن آگاهی برای مدیریت استرس

عکس جلد کتاب صوتی ذهن آگاهی برای مدیریت استرس
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهن آگاهی برای مدیریت استرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهن آگاهی برای مدیریت استرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ذهن آگاهی برای مدیریت استرس

شما قرار است کتابی را بشنوید که در کاهش استرس و رسیدن به آرامش بیشتر در زندگی‌تان کمک بسیاری کند. رابرت شکتر در کتاب صوتی ذهن آگاهی برای مدیریت استرس تمرین‌های آسان و در عین حال مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید زندگی خود را دگرگون سازید.

درباره‌ی کتاب صوتی ذهن آگاهی برای مدیریت استرس

رابرت شکتر (Robert Schachter) در کتاب صوتی ذهن آگاهی برای مدیریت استرس (Mindfulness for Stress Management) 50 ابزار منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد که برای کمک به شما در مقابله با افکار، احساسات و ارتباطات مبتنی بر استرس طراحی شده است. با استفاده از رهنمودهای این کتاب راه‌هایی ساده را برای بیرون آمدن از تله‌های فکری می‌آموزید، احساسات خود را به‌درستی بیان می‌کنید و تمرکز خود را در نسبت با جهان اطرفتان قوی خواهید کرد.

این کتاب گویا را می‌توانید در یک یا چند نشست از ابتدا تا انتها بشنوید. اما ویژگی منحصربه‌فرد و فرهنگ‌نامه‌وار آن در این است که می‌توانید به فراخور نیازتان به آن رجوع کنید. مشکل خواب دارید؟ یک بخش برای آن وجود دارد. با عزت نفس خود کلنجار می‌روید؟ رابرت شکتر بخشی از کتاب را به چالش شما اختصاص داده است.

  • ذهن آگاهی در حال حرکت به چه معناست؟
  • انواع مدل‌های استرس چیستند؟
  • چگونه باید با آن‌ها به مقابله پرداخت؟
  • چگونه از طریق کنترل تنفس و آگاهی از بدن، خود را در زمان حال نگه داریم تا بتوانیم از ایجاد استرس در هنگام آشفتگی جلوگیری کنیم؟
  • رابطه‌ی وضعیت جسمانی با اضطراب چیست؟

رابرت شکتر در کتاب صوتی ذهن آگاهی برای مدیریت استرس به این سؤال‌ها و پرسش‌های دیگری از این دست پاسخ می‌دهد و مطالب ارزنده و کارآمدی را در زمینه‌ی کاهش اضطراب و دستیابی به آرامش بیشتر در اختیار شما می‌گذارد. چه نگران وضعیت شغلی و کسب‌وکارتان باشید، چه در فکر زندگی شخصی خودتان و قسط و اجاره‌نشینی و تربیت فرزند، چه در هول‌وولای شرایط بحرانی جامعه، باید راه‌های مؤثر را برای مدیریت استرس خود پیدا کنید. برای شنیدن این کتاب صوتی بیش از این درنگ نکنید و زودتر دست‌به‌کار شوید!

نکوداشت‌های کتاب صوتی ذهن آگاهی برای مدیریت استرس

  • کتاب رابرت شکتر درمورد تمرکز حواس برای مدیریت استرس، کتابی نتیجه‌بخش است. همه می‌توانند از مجهز شدن به جعبه‌ی ابزار ذهن آگاهی برای مدیریت و کار بر روی استرس بهره‌مند شوند. تمرین‌های دکتر شکتر روشن‌کننده، عملی و مهم‌تر از همه بسیار کارآمد هستند. چه دچار استرس‌های معمولی و روزمره باشید و چه استرس بزرگتری را تجربه کنید، این کتاب برای شما نوشته شده است. (Michelle Maidenberg)
  • این کتابی است که هرکس می‌خواهد ذهن آگاهی را به زندگی روزمره‌ی خود وارد کند، باید آن را بخواند. شکتر تحقیقات جدید خود را با تمرینات عملی و کاربردی آسان ترکیب می‌کند. شما از احساسات منفی‌ای که تحت تأثیر قرارتان می‌دهند دور می‌شوید و مسئولیت احساساتتان را بر عهده می‌گیرید. (Alicia Hirsch)
  • کتاب فوق‌العاده‌ی شکتر یک راهنمای متفکرانه برای آرامش و ارتباط است. حتی پیشنهادهایی برای خواب سالم، غذا خوردن و خرید کردن هم ارائه می‌دهد. این کتاب محصول یک پزشک دانا با سال‌ها تجربه است. من آن را به‌شدت توصیه می‌کنم. (Hillel Swiller)

کتاب صوتی ذهن آگاهی برای مدیریت استرس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال کتابی می‌گردید که با شنیدن آن و عمل به رهنمودهای نویسنده‌اش استرس خود را کاهش دهید، این کتاب صوتی را از دست ندهید.

با رابرت شکتر بیشتر آشنا شویم

این روانشناس و استادیار بالینی در گروه روانپزشکی دانشکده‌ی پزشکی کوه سینا در نیویورک مشغول به کار است و در آنجا مدیریت استرس و شناخت‌درمانی را تدریس می‌کند. او همچنین مدیر برخی مراکز مقابله با استرس نیویورک نیز هست و به طور گسترده در زمینه‌ی مدیریت استرس و انگیزه فعالیت دارد.

در بخشی از کتاب صوتی ذهن آگاهی برای مدیریت استرس می‌شنویم

این فصل به راه‌هایی می‌پردازه که ذهن‌آگاهی می‌تونه بسیاری از افکار قدرتمندی رو که استرس ایجاد می‌کنند و واکنش فیزیکی بدن به استرس رو تحریک می‌کنند، خنثی کنه. استرسی که احساس می‌کنید از نحوه‌ی تفسیر یک موقعیت ناشی می‌شه. به عنوان مثال تصور کنید که شما یک دانشجوی کالج با عملکرد بالا هستید. شما سخت کار می‌کنید. باهوش هستید و انتظار دارید در کلاس خود بهترین باشید. پس از شرکت در آزمون یکی از کلاس‌ها متوجه می‌شید که نمره‌ی 75 رو کسب کرده‌اید. فکر می‌کنید چه احساسی خواهید داشت؟ وای. روز بعد در کلاس متوجه می‌شید منحنی اون آزمون بسیار پایینه و 75 شما درواقع امتیاز A بود. فکر می‌کنید در اون زمان چه احساسی خواهید داشت؟ شما می‌تونید ببینید چگونه افکار احساس رو ایجاد می‌کنه. بسیاری از افکاری که باعث ایجاد احساس بد در شما می‌شن، تفسیری نادرست هستند و باعث استرس‌ می‌شن. تمرین‌های این فصل راه‌هایی رو نشون می‌دن که ذهن‌آگاهی می‌تونه شما رو از افکاری که استرس ایجاد می‌کنند دور کنه. یک: از دام‌های فکری اجتناب کن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
قسمت اول
21 دقیقه
قسمت دوم
21 دقیقه
قسمت سوم
20 دقیقه
قسمت چهارم
21 دقیقه
قسمت پنجم
20 دقیقه
قسمت ششم
19 دقیقه
قسمت هفتم
21 دقیقه
قسمت هشتم
20 دقیقه
قسمت نهم
22 دقیقه
قسمت دهم
23 دقیقه
قسمت یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ذهن آگاهی برای مدیریت استرس
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویلیلا ولی پور
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ذهن آگاهی برای مدیریت استرس

برای دریافت کتاب صوتی ذهن آگاهی برای مدیریت استرس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.