معرفی و دانلود کتاب صوتی راه خطا

عکس جلد کتاب صوتی راه خطا
قیمت:
۷۸۰۰۰ ۵۴,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راه خطا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راه خطا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راه خطا

عشق، خیانت، انتقام، تردید، تصمیم و انتخاب؛ گراتزیا دلدا در کتاب صوتی راه خطا کلاف پیچیده‌ای از روابط انسانی را روایت می‌کند. پیترو، ماریا، فرانچسکا و سابینا نقاط اصلی این گراف درهم‌تنیده را تشکیل می‌دهند. کدام‌یک از آن‌ها قرار است راه خطا را در پیش بگیرد؟

درباره‌ی کتاب صوتی راه خطا

گراتزیا دلدا (Grazia Deledda) رمان راه خطا (La via del male) را در 25 سالگی نوشت و با انتشار آن در ایتالیا به شهرت رسید. شخصیت اصلی این رمان پسر جوانی به‌نام پیترو از خاندان نوینا است. او عاشق دختر زیبا و مغروری به‌نام ماریا می‌شود اما این‌طور که به نظر می‌رسد، ماریا هیچ علاقه‌ی متقابلی به او ندارد. پیترو تصمیم می‌گیرد از سابینا که او هم از خاندان نوینا و قوم‌وخویش پیترو است خواستگاری کند؛ اما به‌طرز غیرقابل‌منتظره‌ای ماریا از این اتفاق برآشفته می‌شود. پیترو که به مخیله‌اش هم نمی‌گنجید روزی بتواند به وصال دختر رویاهایش برسد، از ازدواج با سابینا چشم‌پوشی می‌کند و به ماریا قول می‌دهد زندگی ثروتمندانه‌ای برای خودش و او فراهم کند.

هنگامی که پیترو در سفر است، سرمایه‌دار ثروتمندی به‌نام فرانچسکو به ماریا پیشنهاد ازدواج می‌دهد. در همین حین پیترو نیز با فردی به‌نام آنتین آشنا می‌شود. آنتین پس از باخبر شدن پیترو از خیانت همسرش، او را متقاعد می‌کند که برای رسیدن به خواسته‌هایش باید «راه خطا» را پیش بگیرد. ماریا و فرانچسکو با یکدیگر ازدواج می‌کنند اما درست در ماه عسلشان اتفاقی هولناک رقم می‌خورد. در همین حین است که سروکله‌ی سابینا، زنی که پیترو در ابتدای داستان قرار بود با او ازدواج کند پیدا می‌شود. سابینا حقایق حیرت‌انگیزی را برای ماریا فاش می‌کند. ماریا اکنون در یک دوراهی قرار گرفته است: خود را با حقیقت یک رسوایی بزرگ روبه‌رو کند یا از حقایقی که سابینا برای او فاش کرده چشم‌پوشی کند و راه خطا را پیش بگیرد؟

کتاب صوتی راه خطا برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به ادبیات قرن نوزده و بیست اروپا و به‌ویژه ایتالیا علاقه دارید، شنیدن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با گراتزیا دلدا بیشتر آشنا شویم

این نویسنده‌ی ایتالیایی در جزیره‌ی ساردینیای ایتالیا در خانواده‌ای کم‌بضاعت به دنیا آمد. وضعیت اجتماعی آن‌ها چندان مناسب نبود و عوامل زیادی از جمله عدم پذیرش جامعه‌ی قرن نوزدهم ایتالیا برای تحصیل زنان، سبب شدند که گراتزیا نتواند درس بخواند. اما او که شیفته‌ی ادبیات بود، توانست با خواندن کتاب‌های کتابخانه‌ی عمه‌اش و همچنین از طریق یک معلم خصوصی درس و دانش را فرا بگیرد و از این دریچه با جهان ادبیات روسیه و فرانسه آشنا شود. «راه خطا» رمانی بود که دلدا با آن به شهرت رسید و سی سال بعد در 55 سالگی توانست نوبل ادبیات را از آن خود کند. گراتزیا دلدا تنها زن نویسنده‌ی ایتالیا است که تا کنون موفق به کسب این جایزه شده است. از آثار ترجمه‌شده‌ی او می‌توان به «چشم‌های سیمونه»، «راز مرد گوشه‌گیر»، «وسوسه»، «حریق در باغ زیتون» و «رقص گردنبند» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی راه خطا می‌شنویم

پیترو تقریباً بعد از پنج هفته غیبت، دقیقاً در شب عید کریسمس به نوئورو بازگشت. از جاده‌های شنی ناهموار که به انتهای دره منتهی می‌شدند پایین می‌رفت. بعد از طرف دیگر بالا می‌آمد و به طرف نوئورو پیش می‌رفت. ظالمانه به گاومیش‌ها سیخ می‌زد تا تندتر حرکت کنند. چوب سیخ ساییده شده بود. ارابه مملو از ریشه‌های درختان خاردار بود. مستخدم جوان با وجود تمام عجله و تشویش خود دلش می‌خواست شب دیرتر به خانه‌ی ارباب‌ها برسد. از دیدار ماریا کمی بیمناک بود. می‌ترسید او آن‌همه پریشان‌حالی را در چهره‌اش بخواند. بازوانش بی‌حرکت به کنارش می‌افتاد. دیگر ظالمانه به حیوانات سیخ نمی‌زد. آن‌وقت گاومیش‌ها حرکت خود را آهسته می‌کردندو مالافده اینجا و آن جا مابین بوته‌ها می‌پلکید. بوته‌هایی سرخ و سیاه مثل توده‌ی خاک زغال نیمه‌سوخته. باد سردی می‌وزید و آسمان سربی‌رنگ نوید برف می‌داد. ولی پیترو حس می‌کرد که آتش درونی سینه‌اش را می‌سوزاند. دستان سیاهش می‌سوخت و رگی در شقیقه‌ی چپش به‌شدت می‌زد. حس می‌کرد تب کرده است. دلش می‌خواست آواز بخواند ولی لب‌های خشک و به هم چسبیده‌اش از هم باز نمی‌شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
فصل اول
32 دقیقه
فصل دوم
36 دقیقه
فصل سوم
28 دقیقه
فصل چهارم
22 دقیقه
فصل پنجم
23 دقیقه
فصل ششم
21 دقیقه
فصل هفتم
23 دقیقه
فصل هشتم
18 دقیقه
فصل نهم
26 دقیقه
فصل دهم
16 دقیقه
فصل یازدهم
41 دقیقه
فصل دوازدهم
39 دقیقه
فصل سیزدهم
25 دقیقه
فصل چهاردهم
32 دقیقه
فصل پانزدهم
28 دقیقه
فصل شانزدهم
9 دقیقه
فصل هفدهم
15 دقیقه
فصل هجدهم
21 دقیقه
فصل نوزدهم
22 دقیقه
فصل بیستم
28 دقیقه
فصل بیست‌ویکم
27 دقیقه
فصل بیست‌ودوم
50 دقیقه
فصل بیست‌وسوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راه خطا
نویسنده
مترجمبهمن فرزانه
راویمتین بختی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۷۸۰۰۰ ۵۴,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راه خطا

شیما شریفیان
۱۴۰۲/۷/۱۷
نثر روان داستان‌هایی که هر چند قبلا زیاد امثالش رو دیدیم ولی آنقدر هنر نویسنده توی نوشتن و داستان سرایی خوب هست که آدم دوست داره و اینکه چقدر موشکافانه آدم رو تحلیل میکنه و آنقدر قشنگ فضا رو ترسیم میکنه که آدم انگار اونجا رو دیده
پريا رضايي
۱۴۰۲/۳/۹
باسلام به کتابراه عزیز
خوانش کتاب عالی بود
کتابهای بهمن فرزانه رو دوس دارم و گراتزیا دلدا رو هم همینطور
موضوعش جالب بود
از پایانش خوشم نیومد
در کل ارزش شنیدن داره
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راه خطا

برای دریافت کتاب صوتی راه خطا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.