معرفی و دانلود کتاب صوتی گنج

عکس جلد کتاب صوتی گنج
قیمت:
۴۶,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گنج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گنج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گنج

رمانی جذاب به قلم یکی از مهم‌ترین نویسندگان زن جهان... کتاب صوتی گنج نوشته‌ی گراتزیا دلدا، روایتگر داستانی کم‌نظیر در سال 1886 و در جزیره‌ی ساردنی‌ست: داستان مردی پنجاه ساله، ملقب به سگ سرخ... این شما و این اثری کلاسیک که موشکافانه به عمیق‌ترین لایه‌های روح انسان می‌پردازد!

درباره کتاب صوتی گنج:

کتابی که اکنون مشغول مطالعه‌ی معرفی آن هستید، در اواخر ماه آوریل سال 1886 رخ می‌دهد و با روایت داستان مردی به نام سالواتور آغاز می‌گردد؛ مردی چهارشانه و بلند قامت که حدود پنجاه سال دارد و به سگِ سرخ ملقب است...

گراتزیا دلدا (Grazia Deledda) در رمان گنج (Il tesoro) نیز در بستر داستانی جذاب به ستایش انسان، زندگی و شورمندی پرداخته و شخصیت‌هایی را پیش روی مخاطبان خود قرار می‌دهد که از دل زندگی برخاسته‌اند و این امر از جمله عواملی‌ست که شهرتی مثال‌زدنی را برای نگارنده‌ی خود فراهم آورده است. جالب است بدانید گراتزیا دلدا تنها نوزده سال داشت که اولین اثر خود را منتشر کرد و سال 1926 بود که جایزه‌ی نوبل ادبی به او اهدا شد.

مترجم نام‌آشنای کشورمان، بهمن فرزانه این اثر را به فارسی برگردانده و صدای گرم راوی، بهناز بستاندوست دو چندان به جذابیت کتاب صوتی گنج افزوده و آن را شنیدنی‌تر از پیش کرده است.

کتاب صوتی گنج مناسب چه کسانی است؟

اگر از طرفدارانِ قلم گراتزیا دلدا هستید و به ادبیات ایتالیا علاقه دارید، کتاب صوتی گنج مناسب شماست.

با گراتزیا دلدا بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی نام‌آشنای ایتالیایی یکی از برجسته‌ترین نویسندگان زن در عرصه‌ی ادبیات است. او در سال 1896 نخستین رمانش به نام راه خطا را منتشر کرد. گراتزیا دلدا دویست و پنج داستان کوتاه، دو نمایشنامه برای اپرا و سی و پنج رمان تألیف کرده که از میان آن‌ها می‌توان به «وسوسه، آنالنا، رقص گردنبند و پیچک» اشاره کرد. او در سال 1926 برنده جایزه نوبل ادبیات شده است.

در بخشی از کتاب صوتی گنج می‌شنویم:

مرد دیگر غلت نمی‌زد.

- این دیگه چیه؟ چی نوشته؟ چراغو بیار نزدیک‌تر.

نامه را باز کرد. کنجکاو شده بود. آگادا چراغ رو نزدیک برد. پاکت کثیف و چروک شده‌ی نامه را در دست گرفته بود. همان چند ساعت قبل رسیده بود. زن استوار ایستاده و نفس در سینه حبس کرده بود. با نگاه مراقب حرکات چهره‌ی شوهرش بود. مرد با چشمانی از هم گشوده و کنجکاو نامه را می‌خواند. چهره‌ی بزرگ و سرخ شوهرش تغییر حالت می‌داد؛ ابتدا کنجکاو،‌ سپس حیرت‌زده و مشکوک و عاقبت، غش‌غشِ خنده...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
32 دقیقه
قسمت یک
22 دقیقه
قسمت دو
35 دقیقه
قسمت سه
50 دقیقه
قسمت چهار
24 دقیقه
قسمت پنج
36 دقیقه
قسمت شش
43 دقیقه
قسمت هفت
36 دقیقه
قسمت هشت
29 دقیقه
قسمت نه
43 دقیقه
قسمت ده
53 دقیقه
قسمت یازده
22 دقیقه
قسمت دوازده
26 دقیقه
قسمت سیزده
12 دقیقه
قسمت چهارده
37 دقیقه
قسمت پانزده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گنج
نویسنده
مترجمبهمن فرزانه
راویبهناز بستاندوست
ناشر چاپینشر ثالث
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گنج

جواد موسوی موسوی
۱۴۰۱/۳/۲۱
کتاب بسیار ضعیفی است در واقع دنبال چیز خاصی نیست همین که سطر به سطر میشود و پاره‌ای مسایل آشفته را کنار هم میگذرد چیز دیگری ندارد. و صدای راوی شما را پی خود میکشد کاش کتابهای بهتری را روایت کنند.
mohammad amin
۱۴۰۳/۱/۷
این داستان یک رمان عاشقانه است. به نظرم بسیار جذاب و عالی بود. تشکر. پیرنگ و شخصیت پردازی خوبی داشت. لذت بردم. راوی هم بسیار خوب بود. ترجمه هم عالی بود.
Mahsjan
۱۴۰۱/۲/۱۸
کتاب خیلی روان بود و بازه‌ای از زندگی بیان می‌کند لزوما دنبال چیز عجیب و غریب نباید باشیم.... اگر کتاب کلاسیک آرام دوست دارید کتاب خوبی است
شیما شریفیان
۱۴۰۱/۱/۱۵
کتاب شخصیتهای زیادی داشت ک آشفته کنار هم چیده بودن و داستان آنچنان ب وجود این همه شخصیت نیاز نداشت و در واقع‌ی‌اش شله قلمکار بود
Mohtaram hajipour
۱۴۰۱/۱/۱۴
اصلا خوشم نیومد
البته صدای گوینده خوب بود
از داستان خوشم نیومد. حالم گرفته شد
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گنج

برای دریافت کتاب صوتی گنج و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.