معرفی و دانلود کتاب صوتی جاده‌‌ای به سوی عادت‌‌های بهتر

عکس جلد کتاب صوتی جاده‌‌ای به سوی عادت‌‌های بهتر
قیمت:
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جاده‌‌ای به سوی عادت‌‌های بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جاده‌‌ای به سوی عادت‌‌های بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جاده‌‌ای به سوی عادت‌‌های بهتر

عادت‌ها همان رفتارهایی هستند که هر روزه به‌طور ناخودآگاه در حال تکرار آن‌ها هستیم، بدون اینکه از تأثیر آن‌ها بر زندگی آگاه باشیم. داریوس فوروکس در کتاب صوتی جاده‌ای به سوی عادت‌های بهتر شما را از اهمیت عادت‌های سودمند و آثار مخرب عادت‌های منفی باخبر کرده و برای تغییرات بزرگ در زندگی آماده می‌کند. این کتاب روانشناسی، شما را برای خودسازی، خودیاری و موفقیت راهنمایی می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی جاده‌ای به سوی عادت‌های بهتر

حتماً تابه‌حال مثال کوه یخ و ذهن انسان را که داستان مورد علاقه‌ی روانشناسان است شنیده‌اید. ذهن ما مانند کوه یخی‌ست که تنها قله‌ی آن بیرون از آب قرار گرفته و قابل مشاهده است. این بخش همان خودآگاه ما که به آن دسترسی آگاهانه داریم و تاحدودی در کنترل ما قرار دارد. اما نود درصد کوه یخ زیر آب قرار گرفته و حتی ابعاد آن را هم نمی‌توانیم تصور کنیم. این قسمت مانند بخش ناخودآگاه ذهن ماست که در هر لحظه‌ی زندگی ما نقش دارد اما نه کنترلی بر آن داریم و نه می‌دانیم با چه اطلاعاتی پر شده است. ناخودآگاه ما همان‌جایی است که عادت‌هایمان را در خود جا داده و چه بخواهیم و چه نخواهیم افسار زندگی ما را به دست گرفته. کتاب صوتی جاده‌ای به سوی عادت‌های بهتر (The road to better habits)، نوشته‌ی داریوس فوروکس (Darius Foroux) سفری است به دنیای ناشناخته‌ی ناخودآگاه!

بسیاری از رفتارهایی که به صورت روزمره انجام می‌دهیم، از ساعت بیدار شدن، طرز غذا خوردن، روابط اجتماعی و... تا پیچیده‌ترین رفتارهای ما، همگی عادت‌هایی هستند که زندگی امروز ما را ساخته‌اند و قرار است موفقیت‌ها و شکست‌های فردا را هم بسازند. برای اینکه بدانید آیا عادت‌هایتان مفید هستند یا مضر، کافی است نگاهی به زندگی خود بیندازید. اگر از خود امروزتان راضی هستید، می‌توانید به‌خاطر عادت‌های خوبی که در زندگی تکرار می‌کنید خوشحال باشید اما اگر زندگی فعلی شما چنگی به دل نمی‌زند، این یعنی وقت تغییر فرارسیده است.

«تداوم» و «استمرار» نخستین اصولی هستند که با شنیدن کتاب صوتی جاده‌ای به سوی عادت‌های بهتر می‌آموزید. عادت‌هایی که امروزه با آن‌ها دست‌و‌پنجه نرم می‌کنید حاصل سال‌ها تکرار و تمرین هستند. پس قرار نیست ترک عادت‌های منفی کار ساده‌ای باشد یا جایگزین کردن آن‌ها با عادت‌های مفید به‌راحتی انجام شود. شما ابتدا نیاز دارید عادت‌های ایده‌آل خود را شناسایی کنید. یعنی همان رفتارهایی که آمادگی لازم برای رسیدن به خواسته‌هایتان را در شما به وجود می‌آورند. اگر تناسب اندام آرزوی شماست به نظر می‌رسد، ورزش منظم یک عادت ایده‌آل برای رسیدن به این هدف باشد.

شما هم شایسته‌ی یک شخصیت فوق‌العاده هستید و هم توانایی رسیدن به آن را دارید. هرکسی که امروز در آینه می‌بینید نتیجه‌ی عادت‌هایی است که تاکنون داشته‌اید. می‌خواهید از این به بعد شخصیتی رویایی از خودتان در آینه ببینید؟ فقط لازم است بر عادت‌های خود تمرکز کنید. حذف عادت‌های آسیب‌زا و خلق عادت‌های مفید راهکارهایی هستند که داریوس فوروکس در این کتاب به شما آموزش خواهد داد.

کتاب صوتی جاده‌ای به سوی عادت‌های بهتر را با ترجمه‌ی مینوش پازوکی و صدای آبتین ممدوح به همت نشر صوتی شادن پژواک می‌شنوید.

کتاب صوتی جاده‌ای به سوی عادت‌های بهتر برای چه کسانی مناسب است؟

طرفداران کتاب‌های روانشناسی، خودسازی و خودیاری با شنیدن این کتاب نکته‌های مفیدی خواهند آموخت. اگر می‌خواهید با تغییر عادت‌های مضر، زندگی بهتری را به خود هدیه دهید، پیشنهاد ما به شما کتاب صوتی جاده‌ای به سوی عادت‌های بهتر است.

با داریوس فوروکس بیشتر آشنا شویم

یکی از نویسندگان پرفروش و تاثیرگذاری که در زمینه نگارش کتاب‌های خودیاری بسیار خوب ظاهر شده است، داریوس فوروکس نام دارد. او تاکنون 7 جلد کتاب روانشناسی و خودیاری را تألیف کرده که از میان آن‌ها می‌توان به کتاب «درست فکر کن» و «برای آزاد بودن به چه چیز نیاز است؟» اشاره کرد.

این نویسنده جوان با نشریات معتبری از جمله تایمز و NBC همکاری دارد و از سال 2015 افکار خودش را با موضوعاتی همچون زندگی، موفقیت و تجارت در وبلاگ پرطرفدارش به اشتراک می‌گذارد.

در بخشی از کتاب صوتی جاده‌ای به سوی عادت‌های بهتر می‌شنویم

وقتی آگاهانه عادت‌های بد رو ترک کرده و عادت‌های خوب رو ایجاد می‌کنید، هر روز شاهد تغییر توی زندگیتون خواهید بود. اما بعد یه نگاه به اطرافتون می‌اندازید و متوجه می‌شید که دیگران همون که هستن باقی موندن. شاید شما هر روز به باشگاه برید اما شریک زندگیتون با لم دادن روی مبل بیشتر احساس رضایت می‌کنه. یا اینکه شما در راستای ارتقای شغلتون روی مهارت‌هاتون تمرکز می‌کنید اما دوستتون تمام مدت فقط به بیرون رفتن اهمیت می‌ده.

در ابتدا، رویارویی با این مسائل ممکنه سخت باشه. در این مورد، من میگم که روی خودتون تمرکز کنید. چون روش زندگی شما اینه. دلیل نمیشه که دیگران هم باید به همین روش زندگی کنن. من در گذشته خیلی به دیگران سخت می‌گرفتم و از اونا می‌خواستم هر کاری که من انجام می‌دم رو انجام بدن. ولی یاد گرفتم که این کار مؤثری نیست. هر انسانی منحصر‌به‌فرده و نباید سعی در تغییرشون داشته باشید. این کار سخاوتمندانه‌ای نیست. وقتی مردم خودشون تصمیم به تغییر می‌گیرن داستان متفاوته.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
معرفی - پیشگفتار
18 دقیقه
فصل اول: عادت‌های ایده‌آل
15 دقیقه
فصل دوم: عادت‌ها را یکی‌یکی در هر زمینه‌ای شکل بدهید
11 دقیقه
فصل سوم: سطح انتظارات
19 دقیقه
فصل چهارم: همه‌ی عادت‌های بد
7 دقیقه
فصل پنجم: بر روند پیشرفتتان نظارت داشته باشید
18 دقیقه
فصل ششم: زمانی که عقب می‌افتید
21 دقیقه
فصل هفتم: روش متفاوتی از زندگی کردن
11 دقیقه
فصل هشتم: دستورالعمل‌ها
19 دقیقه
فصل نهم: چرا من پولدار و مشهور نیستم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جاده‌‌ای به سوی عادت‌‌های بهتر
نویسنده
مترجممینوش پازوکی
راویآبتین ممدوح
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جاده‌‌ای به سوی عادت‌‌های بهتر

شاهین فتحی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
این کتاب میتونه بهترین ابزار برای کار روی هزاران کتاب موفقیت باشه.
در واقع به نوعی میشه گفت اگر موفقیت یک رشته تحصیلی باشه، پیش نیاز شما این کتابه.
من کتابهای زیادی خوندم اما همیشه بزرگترین سوالم از خودم این بود که چرا احساس بهتری ندارم یا چرا این دستورالعمل‌ها واقعا اونطور که توی کتابها نوشته
شده کار نمیکنن، به جرئت میتونم بگم این کتاب بهترین جواب برای سوالاتم بود.
ایجاد عادت‌های سازنده و تمام
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جاده‌‌ای به سوی عادت‌‌های بهتر

برای دریافت کتاب صوتی جاده‌‌ای به سوی عادت‌‌های بهتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.