معرفی و دانلود کتاب صوتی شخصیت شما همیشگی نیست

عکس جلد کتاب صوتی شخصیت شما همیشگی نیست
قیمت:
۶۲۴۰۰ ۴۳,۶۸۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شخصیت شما همیشگی نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شخصیت شما همیشگی نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شخصیت شما همیشگی نیست

بنجامین هاردی، روانشناس و نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی، در کتاب صوتی شخصیت شما همیشگی نیست آن دسته از افسانه‌های فراگیر و مطالب پذیرفته‌شده درباره‌ی شخصیت‌شناسی را که مانع رشد ما هستند رد می‌کند و استراتژی‌های جسورانه‌ای برای تحول شخصی و توسعه‌ی فردی ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی شخصیت شما همیشگی نیست

«شخصیت، نگرش‌ها و رفتارهای ثابت یک فرد، ذاتی و غیرقابل تغییر است.» آیا چنین فکر می‌کنید؟ دکتر بنجامین هاردی (Benjamin Hardy) در کتاب شخصیت شما همیشگی نیست (Personality Isn't Permanent) از تحقیقات روان‌شناختی خود در این زمینه استفاده می‌کند تا این تصور رایج اما غلط را از بین ببرد و بذر پرسشگری را در ذهن شما بکارد: آیا ما همان فردی هستیم که پنج سال پیش بودیم؟ منِ امروز چقدر با منِ سال گذشته بیگانه است؟

هاردی تلاش می‌کند که ما دست از سر این باور محدودکننده که قرار است خود واقعی‌مان را کشف کنیم برداریم و به‌جای آن شخصیت مورد نظرمان را خلق کنیم و به سوی اهداف شگفت‌انگیز گام برداریم. او توصیه‌های عملی و علمی قابل‌تأملی را برای ساختن و پرداختن مجدد شخصیت ارائه می‌دهد. نویسنده‌ی این کتاب صوتی معتقد است تعریف کردن خود بر اساس موفقیت‌های گذشته‌تان به همان اندازه به رشد آسیب می‌رساند که تحت‌تأثیر شکست‌های گذشته قرار بگیرید.

چرا تست‌های شخصیت‌شناسی نه‌تنها از نظر روانی مخرب‌اند، بلکه هم‌سطح طالع‌بینی هستند؟ چرا نباید تمام توجه‌تان را بر روی شخصیت گذشته‌تان متمرکز کنید؟ چگونه هویت فعلی خود را بر اساس خود ایده‌آلتان طراحی کنید و از طریق هویت جدیدتان تصمیم‌های تازه و مفید بگیرید؟ چگونه به اندازه‌ی کافی اعتماد‌به‌نفس داشته باشید تا هدف زندگی خود را مشخص کنید؟ از چه طریقی می‌توان ضمیر ناخودآگاه را برای غلبه بر اعتیاد و الگوهای محدودکننده تقویت کرد؟ پاسخ این سؤال‌ها و پرسش‌های روشنگرانه‌ی دیگری از این دست، در کتاب صوتی شخصیت شما همیشگی نیست گردآوری شده‌اند. بنجامین هاردی در این کتاب استراتژی‌هایی برای بازنگری در گذشته و طراحی آینده به شما ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا به فردی که می‌خواهید تبدیل شوید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی شخصیت شما همیشگی نیست

- شخصیت شما همیشگی نیست احتمالاً بهترین کتاب خودیاری است که تا به حال خوانده‌ام. این کتاب ژانر کتاب‌های خودیاری را دوباره تعریف می‌کند. (تاکر مکس)

- در کتاب شخصیت شما همیشگی نیست، هاردی یک الگوی منسوخ‌شده را درهم می‌شکند و به شما فرآیندی را آموزش می‌دهد که با پیش گرفتن آن، آینده‌ای بزرگ‌تر و جسورانه‌تر برای خود بسازید. (جی‌جی ویرجین)

- بنجامین هاردی خودْ گواه چیزی است که درباره‌ی آن می‌نویسد. او همیشه در حال بهتر شدن و پیشرفت کردن است. شما هم می‌توانید. (رایان هالیدی)

- یک اثر فوق‌العاده درخشان است که باید آن را بخوانید. شما می‌توانید با استفاده از کتاب شخصیت شما همیشگی نیست داستان خود را بازنویسی کنید. (گلن مورشوور، بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان)

- دکتر هاردی صحبت‌های روشنگرانه‌ای در مورد نقشی که تروما در شکل‌گیری شخصیت شما دارد ارائه می‌کند. تغییرْ زمانی امکان‌پذیر است که آسیب‌های گذشته بهبود یابند. شخصیت ما در حال تغییر مداوم است. این کتاب به شما کمک می‌کند داستان آینده‌ی خود را بنویسید. (دکتر دونالد وود)

کتاب صوتی شخصیت شما همیشگی نیست برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب صوتی برای هر کسی که می‌خواهد گامی مهم در مسیر خودآگاهی بردارد و مسیر موفقیت را بپیماید ضروری است.

با بنجامین هاردی بیشتر آشنا شویم

بنجامین هاردی روانشناس، سخنران و مؤلف آثاری خواندنی در حیطه‌ی موفقیت و خودسازی است. نکته‌ی گفتنی درباره‌ی وی آن است که نوشته‌هایش تاکنون در نشریات معتبری از جمله فوربس به انتشار رسیده‌اند. از جمله کتاب‌های ترجمه‌شده‌ی این نویسنده می‌توان به عناوینی چون «خواستن توانستن نیست» و «نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب شخصیت شما همیشگی نیست

- شما فقط به اندازۀ اسرار خود بیمار هستید.
- گاهی اوقات گذشته سزاوار دادن فرصت دومی است.
- اشتباهی که بیش از یک بار تکرار شود، یک تصمیم است.
- زندگی به معنای یافتن خود نیست؛ زندگی یعنی ساختن خود.
- اگر یک ساعت اول صبح را از دست بدهید، به‌دنبال آن، باقی روز را از دست خواهید داد.
- چیزی به نام برون‌گرای خالص یا درون‌گرای خالص وجود ندارد. چنین فردی در آسایشگاه روانی خواهد بود.
- آنچه ما آن را آغاز می‌نامیم، اغلب پایان است. پایان دادن، شروع آغازی دیگر است. پایان همان جایی است که ما شروع می‌کنیم.
- دیدگاه شما درمورد اینکه می‌خواهید کجا یا چه کسی باشید، بزرگ‌ترین سرمایۀ شماست. بدون داشتن هدف، به هدف رسیدن دشوار است.

در بخشی از کتاب صوتی شخصیت شما همیشگی نیست می‌شنویم

آزمون‌های خودشناسی اگرچه سرگرم‌کننده هستند، اما اساسی غیرعلمی دارند و با پذیرفتن آن‌ها‌ باید این اعتقاد را داشته باشید که‌ اساساً محدودیت بیشتری نسبت به آنچه هستید دارید. آن‌ها پرتره‌ای نادرست و بیش از حد ساده از مردم، پر از کلیات نامفهوم و تعریف نشده را به تصویر می‌کشند. طوری که هرکسی بتواند احساس کند با آن‌ها ارتباط دارد. تست‌ها روان‌شناسی را بیش از حد ساده می‌کنند و باعث می‌شوند مردم فکر کنند بیشتر از آنچه حقیقت دارد درباره‌ی آن‌ها می‌دانند.

دکتر آدام گرانت، استاد تجارت و روان‌شناس سازمانی وارتون، در این باره این‌گونه توضیح می‌دهد: «سؤالات آزمون مایرز - بریگز مانند این است که از مردم بپرسید چه چیزی را بیشتر دوست دارید؟ بند کفش یا گوشواره؟ از آنجایی که ذهن شما برای یک موضوع مهم خود را آماده کرده است، شما تمایل دارید استنباط کنید که در پس این سؤال یک نکته‌ی مهم نهفته است، حتی با اینکه این یک سؤال بی‌ربط به نظر می‌رسد. [این روش] توهمی تخصصی درمورد روان‌شناسی ایجاد می‌کند.»

ما یک نسل کامل از مربیان شخصیت‌شناسی داریم که می‌توانند هرچیزی را درموردتان به شما بگویند. از کسانی که باید با آن‌ها قرار ‌بگذارید و ازدواج کنید گرفته تا اینکه آیا شما باید بچه داشته باشید یا نه. چه کاری باید انتخاب کنید و آیا می‌توانید فرد موفق و خوشحالی باشید یا نه. همه‌ی این‌ها بر اساس نمره‌ی شما در یک آزمون خاص پیش‌بینی می‌شود. احساس می‌شود که این روش علمی است، اما درواقع فقط خرافاتی است که با پوشش علم داد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
61 دقیقه
مقدمه
83 دقیقه
فصل اول: باورهای نادرست درمورد شخصیت - بخش یک
78 دقیقه
فصل اول: باورهای نادرست درمورد شخصیت - بخش دو
72 دقیقه
فصل دوم: حقیقت شخصیت - بخش یک
71 دقیقه
فصل دوم: حقیقت شخصیت - بخش دو
83 دقیقه
فصل سوم: شکل آسیب‌های خود را تغییر دهید
68 دقیقه
فصل چهارم: داستان خود را تغییر دهید - بخش یک
47 دقیقه
فصل چهارم: داستان خود را تغییر دهید - بخش دو
59 دقیقه
فصل پنجم: ضمیر ناخودآگاه خود را تقویت کنید
73 دقیقه
فصل ششم: محیط خود را دوباره طراحی کنید
33 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شخصیت شما همیشگی نیست
نویسنده
مترجمفریبا جعفری نمینی
راویحمید یزدانی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۲۴۰۰ ۴۳,۶۸۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شخصیت شما همیشگی نیست

شادیا رفعت خواه
۱۴۰۱/۸/۱۴
میتونم بگم جز ۱۰کتاب برتری بود ک خوندم!
برام حرفاش شوکه کننده بود و واقعیتایی ک نمیخواستم ببینم و زندگی کاری و ایندمو تحت تاثیر قرار داده بودو بهم نشون داد.. بینشم نسبت به شخصیت و کار مورد علاقه و. تلاش براش به کلی تغیر کرد
ممنون از کتابراه بابت کیفیت و محتواهای عالی کتاب صوتی هاش❤️❤️
محمدمهدی لطفی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
برای حرکت به سمت هدف و آینده اول باید خودمون رو تقویت کنیم، ولی چه طور این کار رو انجام بدیم؟ توی این کتاب بنجامین هاردی به زیبایی هر چه تمام از تجربیات خودش و دیگران استفاده میکنه تا به شما توی هر مرحله و درجه اجتماعی که هستید کمک کنه تا بتونید ققنوس وجودتون خلق کنید.
زهرا
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
کتاب فوق العاده ایه؛ این باور رو ایجاد میکنه برای رسیدن به هدف، مهم نیست گذشته چطور بوده تو الان رو داری که میتونی خلقش کنی💪👌
Amin Omidi
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
کتاب بسیار آموزنده و ارزشمندی بود من توصیه میکنم به دوستان
حامد سلمانی
۱۴۰۱/۱۱/۵
کتاب بسیار عالیه
من خیلی لذت بردم
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شخصیت شما همیشگی نیست

برای دریافت کتاب صوتی شخصیت شما همیشگی نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.