معرفی و دانلود کتاب صوتی شفای کوانتومی: کاوشی در مرزهای پزشکی ذهن - بدن

عکس جلد کتاب صوتی شفای کوانتومی: کاوشی در مرزهای پزشکی ذهن - بدن
قیمت:
۹۰۰۰۰ 63000 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شفای کوانتومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شفای کوانتومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شفای کوانتومی: کاوشی در مرزهای پزشکی ذهن - بدن

دیپاک چوپرا، پزشک و نویسنده‌ی سرشناسِ هندی - آمریکایی است. او در کتاب صوتی شفای کوانتومی، اصول کلی پزشکیِ ابداعی خود را که مبتنی‌ بر مفاهیمی چون شعور و آگاهی‌ست، توضیح داده است.

درباره کتاب صوتی شفای کوانتومی

دیپاک چوپرا یکی از برجسته‌ترین پزشکان دنیای ماست. او در شهر دهلی نو دیده به جهان گشوده و تحصیلات رسمی خود را در آمریکا پی گرفته است. شاید به همین خاطر است که در پزشکیِ ابداعی او، هم عناصری از طبابت کهن شرقی یافت می‌شود، هم مؤلفه‌هایی از علوم پزشکیِ مدرن.

چوپرا تاکنون آثار فراوانی را به رشته‌ی تحریر درآورده است؛ کتاب‌هایی گرانبها که اغلب جزو پرفروش‌ترین‌های حوزه‌ی خود به شمار می‌روند. شاید گل سرسبد این آثار کتاب «هفت قانون معنوی موفقیت» باشد: شاهکاری درخشان و اثرگذار در ژانر موفقیت و خودسازی. با این حال، باید اذعان داشت که چکیده‌ی دیدگاه‌های گوناگون چوپرا، نه در اثر نامبرده، بلکه در اثر حاضر، یعنی کتاب شفای کوانتومی (Quantum Healing) ارائه شده است.

شفای کوانتومی در سال 1989 به انتشار رسید و خیلی زود مورد اقبال مخاطبین عام قرار گرفت. چوپرا در این کتاب به ارائه‌ی برداشتی متفاوت در باب مفاهیمی چون بیماری و سلامتی پرداخته است. در همین راستا، او دست به ارائه‌ی تحلیلی نو در باب رابطه‌ی جسم و روح زده است. مطابق دیدگاه چوپرا، پزشکی مدرن به علت توجه افراطی به عیوب و عللِ جسمانی، فاقد قدرتِ شفابخشیِ حقیقی است. شفای واقعی نه از مجرای دارودرمانی، بلکه پیش از هر چیز، به واسطه‌ی ذهن‌‌درمانی حاصل می‌گردد. آنچه در این کتاب خواهید شنید، شرح مفصلِ ویژگی‌های ذهن‌درمانیِ مورد بحث است.

در پایان باید به این نکته نیز اشاره داشت که مطالب کتاب صوتی شفای کوانتومی، در عین برانگیختن تحسین مخاطبین بسیار، مخالفت‌هایی را نیز، خصوصاً از جانب پزشکان مدرن، در پی داشته‌اند. با این حال، آنچه واضح و نزد موافق و مخالف، غیرقابل انکار به نظر می‌رسد، همانا اصالت و تازگی دیدگاه‌های بیان‌شده از سوی دیپاک چوپرا در این کتاب است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی شفای کوانتومی

- دکتر دیپاک چوپرا در این کتاب ظرفیت‌های ما را برای رشد و ترقی و تکامل، برملا ساخته است. (Lisa Miller)
- پس از مطالعه‌ی کتاب شفای کوانتومی، وجود انسانی را با نگاهی تیزبین‌تر خواهید نگریست. (Dr. Rudolph Tanzi)

کتاب صوتی شفای کوانتومی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حوزه‌ی انرژی‌دمانی، مخاطبین اصلی این کتاب صوتی‌اند.

با دیپاک چوپرا بیشتر آشنا شویم

دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) متولد سال 1946 و اهل کشور هند است. وی، به گواه مجله‌ی تایم، یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های جهان امروز به شمار می‌رود. از میان آثار پرشمار این نویسنده‌ و پزشک پرطرفدار، می‌توان به عناوین پیش رو اشاره داشت: «اکسیر»، «بازتاب سایه»، «جاده‌ی عشق»، «چگونه خدا را بشناسیم» و «جوان‌تر شوید و عمر طولانی‌تری داشته باشید».

در بخشی از کتاب صوتی شفای کوانتومی می‌شنویم

علم پزشکی هنوز راهی را نیافته است که به موقع به سلول‌های سرطانی پیامی را ارسال کند و مانع وقوع سرنوشت عجیبی که آفریده‌اند بشود. مواد شیمیایی که پزشک علیه سرطان به کار می‌گیرد، در سطح شعور، اصلاً مؤثر نیستند. سرطان از نبوغی دیوانه‌وار برخوردار است و در مقابل، داروها ساده‌لوح هستند. بنابراین، پزشک متخصص غده‌شناس، به یک تهاجم بسیار خشن‌تر یا شکلی از مسمومیت مبتلا می‌شود.

داروی ضدسرطانی تجویزشده، به طور کلی سبب مسمومیت در کل بدن می‌شود. اما با توجه به این‌که سلول‌های سرطانی بسیار سریع‌تر از سلول‌های عادی رشد می‌کنند، بنابراین مقدار بیشتری از ماده‌ی سمی را بلعیده و اول می‌میمرند. کل این استراتژی یک ریسک حساب‌شده است...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
قسمت اول
31 دقیقه
قسمت دوم
28 دقیقه
قسمت سوم
28 دقیقه
قسمت چهارم
25 دقیقه
قسمت پنجم
30 دقیقه
قسمت ششم
31 دقیقه
قسمت هفتم
31 دقیقه
قسمت هشتم
30 دقیقه
قسمت نهم
29 دقیقه
قسمت دهم
26 دقیقه
قسمت یازدهم
33 دقیقه
قسمت دوازدهم
24 دقیقه
قسمت سیزدهم
26 دقیقه
قسمت چهاردهم
31 دقیقه
قسمت پانزدهم
29 دقیقه
قسمت شانزدهم
22 دقیقه
قسمت هفدهم
22 دقیقه
قسمت هجدهم
35 دقیقه
قسمت نوزدهم
36 دقیقه
قسمت بیستم
30 دقیقه
قسمت بیست و یکم
27 دقیقه
قسمت بیست و دوم
63 دقیقه
قسمت بیست و سوم
30 دقیقه
قسمت بیست و چهارم
36 دقیقه
قسمت بیست و پنجم
25 دقیقه
قسمت بیست و ششم
26 دقیقه
قسمت بیست و هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شفای کوانتومی: کاوشی در مرزهای پزشکی ذهن - بدن
نویسنده
مترجمهایده قلعه بیگی
راویمحمد نظری
ناشر چاپیانتشارات بهجت
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۹۰۰۰۰ 63000 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شفای کوانتومی

Leyla Kh
۱۴۰۱/۶/۱۰
این کتاب در نوع خودش بی‌نظیر بود، دکتر دیپک چوپرا یک روش پزشکی نوین را معرفی می‌کند که در آن ذهن، آگاهی، مفهوم و شعور نقش‌های کلیدی را ایفا می‌کنند. این روش نوین که دکتر چوپرا آن را «شفای کوانتومی» می‌نامد، نه‌فقط روش طبابت رایج را در بر دارد، بلکه به گستره‌ای در فراسوی آن می‌رسد. در کتاب حاضر شده تشریح که چگونه می‌توان از سطوح بیرونی بدن، سلول‌ها، بافت‌ها، اعضای بدن و دستگاه‌ها گذشت و به نقطهٔ پیوست ذهن و بدن رسید. این کتاب رو به علاقه‌مندان به مباحث مربوط به سلامتی، رشد فردی و طب‌های مکمل پیشنهاد میکنم🙏🙏🙏
زینب طاهری فرد
۱۴۰۱/۷/۲۵
سلام ببخشید من تا ویس چهارم گوش دادم ولی همش از سرطان حرف میزنه ادم اگ سرطان هم نداشته باشه خود به خود در ناخوداگاهش به سرطان فکر میکنه همش از غدد بدخیم و بیماری میگه خب شفای کوانتومی خوبه ادم با ذهنش کار کنه ولی اینکه یکی مدام هی بخونه سرررررررطان سررررطان ادم حس خوبی نمیگیره ببخشید ولی من کتاب رو حذفش میکنم
ویدا آقازاده
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
نویسنده اطلاعات فوق العاده‌ای داره جوری که قطعا این کتاب حاصل یک عمر تجربه تحقیق و تلاش هست صددرصد توصیه میکنم مطالعه کنین فقط تنها موردی که یه مقدار خوشم نیومد اینه که تا فصل ۱۰ به تعداد خیلی زیادی کلمه سرطان رو به کار برده و به تفصیل در مورد این بیماری صحبت کرده که یه مقدار خواننده رو اذیت میکنه صدا و بیان گوینده فوق العاده است
نرگس راستی
۱۴۰۲/۹/۱۶
بسیار بسیار کتاب عالی هست برای کسانی که میخواهند بدن یک انسان و همچنین شگفتی آفرینش و جادوی ذهن را در تاثیراتی که روی بدن دارد را بشناسند. هر انسان یک دنیاست که شامل سلول‌هایی است که خاطرات را با خود دارند و این نشانه وجود خالقی دانا و بینهانت بزرگ است. با شنیدن این کتاب بیشتر به بزرگی خداوند ایمان آوردم.
سارا حسینی
۱۴۰۱/۶/۱۶
دکتر دیپاک چوپرا خیلی خوب قضیه متافیزیک را به روش علمی باز میکنه و به عرفان مهر تایید میزنه. در کتاب مغز برتر هم خیلی خوب بحث تبادل انرژی از داخل به خارج و بالعکس را توصیح میده. سپاس از کتابراه به خاطر انگیزه‌ای که برام ایجاد کرد
Zafarali Jafari
۱۴۰۱/۸/۱۰
یه کتاب فوق العاده که مکانیزم و کارکرد بدن را به بهترین شکل و ساده‌ترین شکل ممکن نشون میده
بهترین کتاب برای شناخت خود و این جهان بود که تاکنون خواندم
نگار مردی
۱۴۰۱/۸/۸
صدای گوینده، ⭐⭐⭐⭐⭐⭐
نویسنده، عالی به خصوص در مورد انرژی و تاثیرات آن در رویدادهای زندگی چه مثبت، چه منفی
توصیه میکنم این کتاب را حتما مطالعه فرمایید.
بهمن هم مسلک
۱۴۰۲/۵/۱۱
سلام کتاب بسیار خوب و مفیدی هست برای کسانی که دوره های اولیه را سپری کرده اند و مطالب بیشتری از شفای کوانتومی را طالب هستند کتاب مفیدی هست
شاهرخ
۱۴۰۱/۹/۱۰
پیشنهاد میکنم حتما کتاب را یک بار بدون پیش داوری ذهنی بخوانید.
و برای کاربردی شدن آموزه‌های کتاب از روش‌های مراقبه مناسب، یاری بگیرید.
نبیل نجم الدین
۱۴۰۲/۸/۱۲
به عقیده من‌هرکس نمیتونه از این کتاب لذت ببرد مخصوصا اگر اطلاعات علمی و پزشکیش ضعیف باشد ولی کتاب ارزنده هستش
فریبا رو شن ضمیر
۱۴۰۲/۲/۱۳
درود بر شما
کتاب جالبی هست وبا گوش دادن به آن اطلاعات مان افزوده میشود
من از گوش دادن به این کتاب لذت میبرم😊😊😊
سمیرا سعادت
۱۴۰۱/۹/۲۳
فوق العاده عالی و قابل فهم و موثر برای درمان بیماری‌هایی که ناشی از یک ذهن بیمار است
Kourosh Naderiyan
۱۴۰۱/۶/۱۱
امید دهنده هست
نویسنده⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
مترجم ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
گوینده ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Fadaei Behzad
۱۴۰۲/۱/۴
کتابهای دیپلم چوپرا خیلی عالی و مفید هستن
سید مصطفی زارعی
۱۴۰۱/۷/۲
خوب رود فقط بخشی از مباحث تخصصی و خسته کنده بود
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شفای کوانتومی

برای دریافت کتاب صوتی شفای کوانتومی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.