معرفی و دانلود کتاب صوتی شهر ارواح

عکس جلد کتاب صوتی شهر ارواح
قیمت:
۶۴۵۰۰ 45150 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شهر ارواح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شهر ارواح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شهر ارواح

وی. ای. شواب در کتاب صوتی شهر ارواح داستان دختری به نام کسیدی را روایت می‌کند که بعد از تجربه‌ی سقوط در یک رودخانه توانسته با دنیای مردگان ارتباط برقرار کند. حتی بهترین دوست او نیز شبحی‌ست که همیشه با او همراه است. آشنایی با دختری مرموز به نام ویل، ماجرای کتاب پیش‌رو را پیچیده‌تر از پیش می‌سازد. گفتنی‌ست این رمان شنیدنی در فهرست پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز قرار دارد.

درباره کتاب صوتی شهر ارواح:

اغلب مردم گمان می‌برند که ارواح فقط شب‌ها ظاهر می‌شوند؛ گویی با غروب آفتاب همچون رژه‌روندگانی در شهر ظاهر و به هر سو روانه می‌شوند. اما این‌گونه نیست؛ ارواح نه فقط شب‌ها، که همیشه و همه‌جا حضور دارند. حتی اکنون که مشغول مطالعه‌ی معرفی کتاب شهر ارواح (City of Ghosts) هستید،‌ این احتمال وجود دارد که شبحی بر شانه‌هاتان نشسته باشد. آن‌ها همه‌جا هستند. وسط حیاط، در استخری خالی و بدون آب، روی قفسه‌ی کتاب‌ها و یا حتی صندلی کناری تاکسی...

وی. ای. شواب (V. E. Schwab) در کتاب صوتی شهر ارواح داستان دختری به نام کسیدی را روایت می‌کند. سال گذشته، کسیدی تجربه‌ای نزدیک به مرگ داشت؛ در یک رودخانه‌ی سرد سقوط کرد و سپس، از طریقی که توضیح آن اصلاً با عقل جور در نمی‌آید، نجات پیدا کرد: به کمک شبحی به نام جیکوب... بعد از این اتفاق بود که هیچ چیز برای او به حالت سابق بازنگشت. حالا دیگر او توانایی تازه‌ای پیدا کرده‌ بود که به کمک آن می‌توانست شبح‌ها‌ را مشاهده کند و به دنیای آن‌ها قدم بگذارد. پرده‌ی نازک و شکننده‌ی میان دنیای زنده‌ها و مرده‌ها حالا دیگر برای او فرو ریخته و خودش نیز مطمئن نبود بعد از این اتفاق، باید انتظار چه رخدادهایی را داشته باشد.

دنیایی که وی. ای. شواب تا اینجا پیش چشمانمان به تصویر می‌کشد، به‌خودی‌خود عجیب‌‌وغریب است. اما اوضاع از این هم ترسناک‌تر خواهد شد. به شیوه‌ای که ممکن است ناگهان هنگام گوش سپردن به داستان، خود را در حال ناخن جویدن بیابید! اما دنیای مهیج کتاب شهر ارواح ارزش فک قفل‌شده و کمی دل‌آشوبه را دارد! مادر و پدر کسیدی که قصد دارند مستندی درباره‌ی ارواح تهیه کنند، خانوادگی به شهر ادینبرو سفر می‌کنند. شهری که آن را از روح‌زده‌ترین مکان‌های دنیا می‌نامند و ارواح نقطه‌ به نقطه‌ی آن را، از قلعه‌ها و تونل‌ها گرفته تا معمولی‌ترین خیابان‌ها، پر کرده‌اند. آشنا شدن کسیدی با دختری مرموز در شهر به نام «ویل»، همه چیز را بیشتر از پیش پیچیده می‌سازد.

خوب است اشاره کنیم اثر حاضر اولین بار در سال 2018 منتشر شد و تحسین منتقدان را برانگیخت. به‌شیوه‌ای که نامزد چندین جایزه‌ی معتبر شد و همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، عنوان «پرفروش‌ترین نویسنده‌ی نیویورک‌تایمز» را از آن نویسنده‌ی خود کرد. خوانش کتاب صوتی شهر ارواح برعهده‌ی مونا شمس‌الدینی بوده و صدای گرم او دو چندان به جذابیت این اثر افزوده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی شهر ارواح:

- نامزد جایزه بهترین کتاب کودکان و نوجوانان گودریدز در سال 2018
- نامزد جایزه بهترین کتاب ربکا کادیل به انتخاب خوانندگان جوان
- حضور در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز

نکوداشت‌های کتاب صوتی شهر ارواح:

- جادویی، خنده‌دار و جذاب. (The Independent)
- فانتزی باید به این شکل انجام شود. (Publishers Weekly)
- طرفداران فانتزی این ماجراجویی را دوست خواهند داشت، با سیستم جادویی پیچیده و قهرمان متفکر و جسورش. (Kirkus Reviews)
- مورمور شدن و ورق زدن پی در پی صفحات، طنز، گرما و ماجراجویی را کاملاً در هم آمیخته است. (جنیفر اِی. نیلسن،‌ نویسنده پرفروش)
- مملو از جادو، فتنه، ماجراجویی، فریب و کمی دزدی دریایی... این امر خوانندگان ژانر فانتزی بزرگسال و نوجوان را به طور یکسان درگیر می‌کند. (Booklist)

کتاب صوتی شهر ارواح مناسب چه کسانی است؟

وی. ای. شواب کتاب شنیدنی شهر ارواح را برای نوجوانان به رشته‌ی تحریر درآورده است.

با وی. ای. شواب بیشتر آشنا شویم:

ویکتوریا الیزابت شواب در هفتم ژوئیه سال 1987 متولد شد. این نویسنده‌ی پرفروش را بیش از همه به خاطر رمان شرور که در سال 2013 به چاپ رسید، سریال‌های جادوگری و آثار کودک و نوجوانش می‌شناسند. از دیگر آثار او می‌توان به کتاب شوالیه‌های روشنایی، انتقام‌جو، اتحاد سایه‌ها و تاریک‌تر از جادو اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی شهر ارواح می‌شنویم:

در راهرو به دوراهی رسیدیم. مسیر سمت چپ به سلف، و سمت راستی به راه پله‌ها می‌رسید. جاکوب با نیشخندی هشدار داد " این آخرین شانس‌مون برای عادی بودنه، بیا از چپ بریم". اما هر دوی ما می‌دانستیم که مدت‌هاست عادی بودن را رد کرده‌ایم.

به سمت راست پیچیدیم.

از پله‌ها پایین رفتیم و در امتداد راهرویی دیگر، خلاف جهت جمعیتی که در صف طولانی نهار ایستاده بودند، حرکت کردیم. در هر پیچ، صدای تپ تپ تپ، که حالا تبدیل به کششی مثل یک طناب شده بود، قوی‌تر می‌شد. آنقدر که حتی نیازی به فکر کردن نبود. در حقیقت اگر دست از فکر کردن بر می‌داشتم و اجازه می‌دادم صدا کنترل امور را در دست بگیرد، کارها بسیار راحت‌تر پیش می‌رفتند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
بخش اول: روح‌پژوهان - فصل اول
11 دقیقه
فصل دوم
13 دقیقه
فصل سوم
21 دقیقه
فصل چهارم
11 دقیقه
فصل پنجم
17 دقیقه
بخش دوم: شهر ارواح - فصل ششم
16 دقیقه
فصل هفتم
12 دقیقه
فصل هشتم
13 دقیقه
فصل نهم
11 دقیقه
فصل دهم
16 دقیقه
فصل یازدهم
14 دقیقه
فصل دوازدهم
11 دقیقه
فصل سیزدهم
12 دقیقه
بخش سوم: شکارچیان روح - فصل چهاردهم
11 دقیقه
فصل پانزدهم
20 دقیقه
فصل شانزدهم
7 دقیقه
فصل هفدهم
20 دقیقه
فصل هجدهم
20 دقیقه
فصل نوزدهم
12 دقیقه
بخش چهارم: زاغ قرمز‌پوش - فصل بیستم
11 دقیقه
فصل بیست‌ویکم
12 دقیقه
فصل بیست‌ودوم
11 دقیقه
فصل بیست‌وسوم
14 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم
14 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم
10 دقیقه
فصل بیست‌وششم
24 دقیقه
بخش پنجم: به پایان آمد این دفتر - فصل بیست‌و هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شهر ارواح
نویسنده
مترجممحمدرضا آبیار
راویمونا شمس الدینی
ناشر چاپینشر چلچله
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی
۶۴۵۰۰ 45150 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شهر ارواح

M.z
۱۴۰۳/۱/۵
عالی بود خیلی جامع و کامل توضیح داده شده. پیشنهاد می‌کنم این کتاب رو بخرین، کتاب شهر ارواح (City of Ghosts) اثر ویکتوریا شواب داستان مشوق و جذاب دختری به نام کسیدی را به تصویر می‌کشد که پس از سقوط در یک رودخانه، قدرت برقراری ارتباط با دنیای مردگان را کسب می‌کند. دوست صمیمی‌اش نیز یک شبح است که در و همواره کنار او حضور دارد. آشنایی با ویل، دختر مرموز، به داستان ابعاد جدیدی را اضافه می‌کند این ماجرا را پیچیده‌تر از گذشته می‌سازد. کتاب “شهر ارواح” به شیوه‌ای جذاب و تازه، جزء پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز قرار دارد.
محمدعلی احمدپور
۱۴۰۱/۲/۲۶
داستان بدی نبود اما خوب هم نبود!!! چون خیلی ساده بود و از پیچ و خم و هیجان اگر نگیم کاملا اما تقریبا کامل خالی بود!...
منکه داستان‌های مستندو تجربی درباره ارواح رو بیشترمیپسندم مثل: کتاب ارواح در میان ما هستند
امتیازی روهم که دادم به روایت خوب خانم شمس الدینی دادم،
برای منکه جالب نبود..
شیرین قلی زاده
۱۴۰۱/۲/۱۵
گویندگی بسیار خوب بود موضوع داستان زیاد جالب نبود اصلا هم باعث نمیشد که ناخنها رو جوید تنها پیام مثبتی که داشت این بود که انسان قدر زنده بودن رو بدونه همین، کتابخانه نیمه شب رو گوش بدین، شهر ارواح رو توصیه نمیکنم.
وحید شریفی
۱۴۰۱/۴/۲۱
کشش نداره بدرد این میخوره که فقط‌ی صدایی بیاد 😂
خیلی بچگانه و بی هیجان است
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شهر ارواح

برای دریافت کتاب صوتی شهر ارواح و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.