معرفی و دانلود کتاب دخمه‌ی مردگان

عکس جلد کتاب دخمه‌ی مردگان
قیمت:
۶۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دخمه‌ی مردگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دخمه‌ی مردگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دخمه‌ی مردگان

ماجراجویی خانواده‌ی بلیک در قلب تمدن اروپا! وی. ای. شواب، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز در کتاب دخمه‌ی مردگان به سفر کسیدی و والدینش می‌پردازد که برای ضبط برنامه‌ی تلویزیونی به پاریس آمده‌اند. آن‌ها باید به قدیمی‌ترین و مرموزترین ساختمان‌های این شهر سفر کنند و در این حین ناخواسته باعث بیداری روحی خبیث می‌شوند. این رمان در سال 2019 نامزد بهترین کتاب کودک و نوجوان گودریدز شناخته شده است.

درباره‌ی کتاب دخمه‌ی مردگان

شهر عمارت‌های پر از زرق‌وبرق، مرکز مد و قلب تمدن اروپا آخرین جایی است که در آن انتظار دیدن شبح داریم، اما والدین کسیدی نظر متفاوتی دارند. آن‌ها برای ضبط برنامه‌ای تلویزیونی درباره‌ی خانه‌های روح‌زده به پاریس آمده‌ و برای یک فیلم‌برداری رضایتبخش کاملاً آماده‌اند. همه در ظاهر خوشحالند زیرا این سفر علاوه‌بر فرصتی حرفه‌ای، انتخابی عالی نیز برای گذراندن تعطیلات است اما وی. ای. شواب (Victoria Schwab) در کتاب دخمه‌ی مردگان (Tunnel of Bones) نشان می‌دهد حتی شهر مدرنی مانند پاریس هم اشباح خودش را دارد.

کسیدی اولین عضو از این خانواده‌ی نامعمول بود که متوجه‌ ارواحی آواره در سراسر شهر شد. او که به دلیل توانایی سفر میان دنیای زندگان و مردگان روحیه‌ای بسیار متفاوت با والدینش دارد، از گردش در دخمه‌های زیرزمینی لذت نمی‌برد. دخترک خوب می‌داند با وجود هزاران شبح سرگردان امنیت آن‌ها در خطر است اما کار چندانی از دستش برنمی‌آید. تنها گوش شنوای کسیدی، روحی به اسم جیکوب است که به بهترین دوستش تبدیل شده. پس این دوستان عجیب‌وغریب همه‌چیز را بادقت تحت نظر می‌گیرند تا اینکه سانحه‌ای ناگوار اتفاق می‌افتد: دختر ناخواسته روحی قوی را از خواب بیدار می‌کند.

این واقعه جان همه را در معرض خطر قرار می‌دهد و برای کسیدی، چاره‌ای جز تکیه بر مهارت‌های اندکش به‌عنوان شکارچی روح باقی نمی‌گذارد. کسیدی از دوستان قدیمی درخواست می‌کند تا به او در کشف یک راز کمک کنند، اما وقت کمی برای آن‌ها باقی مانده. اگر دختر شکارچی این موجود خبیث را متوقف نکند شاید پاریس به مکانی تسخیرشده بدل شود! شکست او و آزاد شدن این نیرو می‌تواند برای همیشه آینده‌ی شهر را تغییر دهد. اما کار درست چیست؟ کسیدی چطور می‌تواند از خانواده‌اش در برابر نیروهای ماورای طبیعی محافظت کند؟ آیا راهی برای نجات پاریس وجود دارد؟

وی. ای. شواب، نویسنده‌ی تحسین‌شده و بااستعداد، در کتاب دخمه‌ی مردگان شما را به دنیایی کاملاً متفاوت از آنچه در ژانر فانتزی تجربه کرده‌اید می‌برد. این رمان همه‌ی غافلگیری دنیاهای خیالی، از شبحی که بهترین دوستتان می‌شود گرفته تا شهرهای جادویی را در خود دارد. علاوه‌بر این شواب با روایت زندگی دختری که در حال کشف قدرت‌های خود است، شما را به ماجرایی هیجان‌برانگیز و گاه دلخراش دعوت می‌کند. او شما را به چالش می‌کشد تا با ترس‌هایتان روبه‌رو شوید و با کمک دوستی لطیف کسیدی و جیکوب، وحشت مبارزه با ارواح خبیث را جبران می‌کند. همچنین باید اشاره کرد شوخ‌طبعی همیشه‌حاضر شواب جنبه‌ای اسرارآمیز به رمان تزریق کرده و تجربه‌ای دوست‌داشتنی برایتان به جا می‌گذارد.

اگر هوس یک داستان پر از شبح را دارید که رویاهایتان را آشفته نکند و شما را از ته دل بخنداند، رمان دخمه‌ی مردگان را خوشایند خواهید یافت. این کتاب نقطه‌ی عطفی در ماجراهای کسیدی است که اکنون با ترجمه‌ی نگار شجاعی در اختیارتان قرار گرفته. کتاب دخمه‌ی مردگان نامزد جایزه‌ی بهترین کتاب کودک و نوجوان گودریدز در سال 2019 بوده و در ایران نیز توسط انتشارات پرتقال به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب دخمه‌ی مردگان

  • این رمان را در تاریکی شب بخوانید! (Kirkus Review)
  • ترکیبی کامل از طنز، احساسات اصیل و ماجراجویی. آن را دوست داشتم! (جنیفر ای. نیسلن، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز)
  • معمایی هیجان‌انگیز که شما را وادار می‌کند برای چاپ جلد بعدی روزشماری کنید. (Zoraida Cordova، نویسنده‌ی مجموعه‌ی Brooklyn Brujas)
  • قهرمانی شجاع که رابطه‌ی لطیفش با جیکوب و تلاش‌های ستودنی‌اش، الهام‌بخش ما خواهد بود. (هفته‌نامه‌ی ناشران)
  • توصیف‌های داستان از مکان‌های تسخیرشده و ارواح گوناگون حتی شجاع‌ترین خوانندگان را نیز به لرزه در می‌آورد. (اسکول لایبرری)
  • آثار فانتزی وی. ای. شواب همواره در جمع پرفروش‌های دنیا قرار دارند و دخمه‌ی مردگان دلایل این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد. (بوک‌لیست)
  • شوخ‌طبعی، پیوند قوی صمیمانه، حمایت خانواده‌های دوست‌داشتنی و جو مالیخولیایی داستان این رمان را به یکی از متفاوت‌ترین ماجراجویی‌های تخیلی تبدیل می‌کنند. (The Horn Book)

کتاب دخمه‌ی مردگان مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این اثر را به نوجوانانی که از داستان‌های ماورالطبیعی لذت می‌برند توصیه می‌کنیم.

با وی. ای. شواب بیشتر آشنا شویم

وی. ای. شواب نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز است که در جلب توجه خوانندگانی از گروه‌های سنی مختلف، موفق عمل کرده. کتاب‌های او تحسین منتقدان را به دنبال داشته و توسط منابع معتبری مانند Entertainment Weekly، واشنگتن پست‌ و NPR به نمایش درآمدند. آثار این نویسنده‌ی مطرح به بیش از 20 زبان دنیا ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب دخمه‌ی مردگان می‌خوانیم

بابا روی کاناپه نشسته و کلاسور برنامه‌ی تلویزیونی‌اش روی میز پذیرایی باز است. گریم با رفتاری تقریباً گربه‌وار، خرامان جلو می‌آید و سبیل‌هایش را به گوشه‌ی کلاسور می‌مالد.

بر روی برچسب چاپ‌شده روی کلاسور نوشته شده است: روح‌پُرس‌ها.

روح‌پُرس‌ها اسم کتاب پدرومادرم بود؛ آن موقع فقط یک کتاب بود که روی کاغذ نوشته شده بود، نه یک برنامه‌ی تلویزیونی. قسمت جالب ماجرا اینجاست که وقتی آن‌ها تصمیم گرفتند درباره‌ی چیزهای فراطبیعی کتاب بنویسند، من هیچ تجربه‌ی دست‌اولی از این‌جور چیزها نداشتم. هنوز با دوچرخه‌ام از روی پل سقوط نکرده بودم، توی رودخانه‌ای یخ‌زده نیفتاده بودم، (تقریباً) غرق نشده بودم، با جیکوب آشنا نشده بودم، توانایی ردشدن از پرده را به دست نیاورده بودم و نفهمیده بودم که شکارچی اشباح هستم.

جیکوب که آشکارا از شنیدن این اصطلاح ناراحت شده است، گلویش را صاف می‌کند.

نگاهی بهش می‌اندازم. نجات‌دهنده‌ی... اشباح؟
ابرویش را بالا می‌اندازد: «به شکل وحشتناکی باشکوه و تأثیرگذاره!»

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: شهر نور
بخش دوم: آشوبگر
بخش سوم: آزارگر
بخش چهارم: ویرانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دخمه‌ی مردگان
نویسنده
مترجمنگار شجاعی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات244
زبانفارسی
شابک978-600-462-840-2
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دخمه‌ی مردگان

Azin Km
۱۴۰۲/۵/۲۶
شواب همیشه قوی مینویسه. نوشته هاش ترسناکه آدم با شخصیت قصه غرق میشه، می‌ترسه و وقتی کتاب تموم میشه احساس خلاء میکنه. این کتاب رو بخونید. احساس سرد و گرم عجیبی داره
ف. م. م
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
زشت‌ترین کتابی بود که در کتابخانه داشتم حتی آخرش هم هیجان انگیز نیست اصلا بهتون پیشنهاد نمیکنم انقدر بد بدو که حتی تا اخرش نخونده از کتابخانه‌ام حذفش کردم پولتون رو هدر ندین
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب دخمه‌ی مردگان

برای دریافت کتاب دخمه‌ی مردگان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.