معرفی و دانلود کتاب صوتی فصل بارانی

عکس جلد کتاب صوتی فصل بارانی
قیمت:
43000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فصل بارانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فصل بارانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فصل بارانی

کتاب صوتی فصل بارانی رمانی شنیدنی و پرکشش به قلم نویسنده‌ی فقید انگلیسی، گراهام گرین است. در این اثر به داستان مهندسی گوش خواهید سپرد که دست روزگار گذارش را به یک مرکز نگهداری از بیماران جذامی در قاره‌ی آفریقا می‌کشاند. تقابل فرهنگ‌ها و دلزدگی از ظواهر زندگی مدرن، دو درونمایه‌ی اصلی این داستان‌اند.

درباره کتاب صوتی فصل بارانی:

گراهام گرین (Graham Greene) نویسنده‌ای شناخته شده در میان فارسی‌زبانان است. مخاطبینِ علاقه‌مند به ادبیات داستانی، حتماً با اثر یا آثاری از این نویسنده‌ی بزرگ و صاحب سبک آشنا هستند. جهان‌بینی خاص، زبانِ فاخرِ ادبی، توانایی در قصه‌پردازی و مهم‌تر از همه، شناخت روحیات و دغدغه‌های انسانِ عصر جدید، مولفه‌هایی‌اند که گراهام گرین را بدل به یکی از مهم‌ترین نویسندگان انگلیسی‌زبان در قرن بیستم نموده‌اند؛ مولفه‌هایی که تمامشان در کتاب صوتی فصل بارانی (A Burnt Out Case) نیز قابل تشخیص‌اند؛ کتابی که در آن برخی از مهم‌ترین دغدغه‌های شخصی گراهام گرین از خلال بیانات قهرمان داستان مطرح شده‌اند؛ مسائلی نظیر ماهیت بیماری، نقش مذهب در زندگی انسان مدرن، معنای زندگی، و ...

این رمان که نخستین بار در سال 1960 به چاپ رسید، درباره‌ی مهندسی بلندآوازه و خوشنام به نام «کوئری» است. او که در طول عمر خود، همواره دلمشغول فرهنگ و هنر بوده و به سایر مسائل و وقایع چندان اعتنایی نداشته، به ناگاه درمی‌یابد که تاکنون، هرگز زندگی را آنگونه که به راستی شایسته است نزیسته و معنای راستین انسان بودن را درنیافته است. همین است که در اوج شهرت، ناگهان از هرآنچه تا پیش از آن تمام هستی‌اش بوده چشم می‌پوشد و راهی یک منطقه‌ی مستعمره‌نشین در آفریقا می‌شود که در آنجا یک کلون جذامی‌ها واقع است.

در واقع، این سفر که خطر ابتلا به شدیدترین بیماری‌های جسمی و حتی مرگ را برای کوئری به همراه دارد، گامی‌ست در جهت رسیدن به شفای روحی. باری، این تازه آغازه ماجراست. کوئری در این منطقه‌ی ناشناس با افراد و وقایعی مواجه می‌شود که هر کدام به نوعی بر زندگی و دیدگاه‌های او تأثیری ژرف می‌گذارند.

کتاب صوتی فصل بارانی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به رمان‌های پرماجرای خارجی، و همچنین دوستداران آثاری با درونمایه‌های فلسفی، روانشناختی و اجتماعی، بی‌شک از گوش سپردن به کتاب صوتی فصل بارانی لذت خواهند برد.

با گراهام گرین بیشتر آشنا شویم:

داستان‌نویس و منتقد ادبی انگلیسی، گراهام گرین، به سال 1904، در برک‌ همپستد - هرتفوردشایر به دنیا آمد. گرین کودکی و نوجوانی سختی داشت. او نه در مدرسه و نه در محیط خانواده، هرگز رنگ آرامش و تسلای خاطر را به خود ندید، و همین امر بعدها منجر به بروز مشکلات جدی روحی و روانی در او شد. در بزرگسالی علاوه بر ادبیات، به دنیای سیاست نیز توجه بسیاری داشت، و همچنین، برای مدت‌ها دلمشغول تحقیق در ریشه‌ی باورهای دینی بود. از گراهام گرین آثار فراوانی به جا مانده است. آنچه در ادامه می‌آید، عنوان برخی از مهم‌ترین کتاب‌های اوست: «وزارت ترس، پایان رابطه، قله لذت، کنسول افتخاری، یک زن غیرممکن.»

در بخشی از کتاب صوتی فصل بارانی می‌شنویم:

اولین کاری که همیشه آدمی غریبه در سرزمینی ناآشنا باید بکند، این است که فورا با دیگران ارتباط برقرار بکند؛ شاید از طریق عکس یا کتاب‌هایی که از گذشته با خود آورده. کوئری اما جز دفتر یادداشت روزانه‌اش چیزی نداشت. صبح اول وقتی با صدای نمازگزاران صومعه از خواب بیدار شد، از تنهایی کامل احساس وحشت کرد. در حالی که به سرود مذهبی گوش می‌داد، به پشت خوابید. اگر انگشتر جادو داشت آن را می‌چرخاند و از هر دیوی که ظاهر می‌شد می‌خواست تا او را دوباره به جایی برگرداند که چون نام بهتری سراغ نداشت، آن را وطن می‌نامید. اما جادو (اگر اصلا چنین چیزی وجود داشت) به احتمال زیاد در سرود موزون نامفهومی بود که از اتاق کناری به گوش می‌رسید. این سرود مثل بوی دارو، مرضی را به خاطر او می‌آورد که دیرزمانی در او شفا یافته بود...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
بخش اول: فصل اول
20 دقیقه
فصل دوم
29 دقیقه
بخش دوم: فصل اول
25 دقیقه
فصل دوم
32 دقیقه
فصل سوم
21 دقیقه
فصل چهارم
28 دقیقه
بخش سوم: فصل اول
25 دقیقه
فصل دوم
44 دقیقه
بخش چهارم: فصل اول
22 دقیقه
فصل دوم
49 دقیقه
فصل سوم
19 دقیقه
بخش پنجم: فصل اول
30 دقیقه
فصل دوم
35 دقیقه
بخش ششم: فصل اول (بخش یک)
29 دقیقه
فصل اول (بخش دو)
39 دقیقه
فصل دوم
24 دقیقه
فصل سوم (بخش یک و دو)
28 دقیقه
فصل سوم (بخش سه و چهار)
25 دقیقه
فصل سوم (بخش نهایی)

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فصل بارانی
نویسنده
مترجمیدالله آقاعباسی
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر چاپینشر نون
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
43000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فصل بارانی

Dr. Anahita Akbari
۱۴۰۱/۹/۲۸
گوینده مسلط وتغییر صدا عالی است
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فصل بارانی

برای دریافت کتاب صوتی فصل بارانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.