معرفی و دانلود کتاب صوتی قهرمان

عکس جلد کتاب صوتی قهرمان
قیمت:
۷۰۲۰۰ 49140 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قهرمان

آیا تا کنون خود را در هیئت یک قهرمان تصور کرده‌اید؟ راندا برن در کتاب صوتی قهرمان به شما می‌آموزد که چگونه موانع موفقیت خود را یکی پس از دیگری کنار بزنید و به زندگی رویایی‌ای که آرزویش را دارید، دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی قهرمان

چه دلخواهتان باشد و چه نباشد، همین که پای شما به این جهان باز شده است و اکنون در حال زندگی کردن هستید، یک قهرمان بالقوه به شمار می‌روید. شما محکوم به موفق شدن هستید و فراموش نکنید که شکست‌هایتان نیز بخش مهمی از مسیر موفقیتتان هستند. اما راه و رسم این قهرمانی چیست؟ چه دست‌اندازهایی در این مسیر وجود دارد و چگونه می‌توان آن را آسوده‌تر سپری کرد؟ راندا برن در کتاب صوتی قهرمان (Hero) پاسخ سنجیده و کارآمد خود را به این پرسش‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد.

تصور کنید نقشه‌ای وجود داشت که قدم به قدم به شما نشان می‌داد چگونه از جایی که اکنون هستید به خواسته‌ی واقعی خود و زندگی‌ای که آرزویش را دارید، برسید. برنامه‌ای مدون و عملی برای دستیابی به درخشان‌ترین، غنی‌ترین، رضایت‌بخش‌ترین و خیره‌کننده‌ترین زندگی ممکن. در این‌صورت این شما بودید که باید دست‌به‌کار می‌شدید و با به‌کارگیری این برنامه زندگی خود را دستخوش تغییری بزرگ می‌ساختید. خبر خوب این که این برنامه اکنون در اختیار شما قرار دارد. راندا برن در کتاب صوتی قهرمان کوشیده است برنامه‌ای مفید و مفصل به مخاطبان خود ارائه دهد و در آن رهنمودهایی را برای تحقق خواسته‌های کوچک و بزرگ و رسیدن به یک زندگی رویایی گردآوری کند. در این مسیر، شما قرار است قهرمانی باشید که موانع و دشواری‌ها را طی می‌کند، در صورت شکست دوباره برمی‌خیزد و سرانجام به هدف خود دست می‌یابد.

او در این اثر دوازده پرتره را از میان موفق‌ترین افراد جهان انتخاب کرده است و می‌کوشد به شما بیاموزد با دنبال کردن سفرهای پرفرازو‌نشیب این افراد، یاد بگیرید که چگونه از قدرت‌های درونی خود برای غلبه بر موانع و تحقق رویاهای غیرممکن‌تان استفاده کنید. این کتاب شنیدنی با صدای بلند فریاد می‌زند که ما همه قهرمان هستیم و تنها با تمرکز، اراده و تسلط، می‌توانیم برخلاف همه‌ی احتمالات، به آنچه واقعاً خواهان آنیم برسیم.

ترجمه‌ی نفیسه معتکف را از این اثر با صدای محبوبه سعیدی می‌شنوید. کتاب صوتی قهرمان به همت نشر صوتی ماه‌آوا و انتشارات لیوسا تهیه و منتشر شده است.

کتاب صوتی قهرمان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به قانون جذب اعتقاد دارید و می‌خواهید که به زندگی رویایی خود دست پیدا کنید، شنیدن کتاب صوتی قهرمان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در نکوداشت کتاب صوتی قهرمان

  • نقشه مخفی شما برای رسیدن به یک زندگی غنی. (آمازون)

با راندا برن بیشتر آشنا شویم

این نویسنده و فیلمساز معروف در سال 1951 در ملبورن استرالیا متولد شد. راندا برن (Rhonda Byrne) با انتشار کتاب «راز» در سال 2006 به شهرت رسید. این اثر که به بیش از پنجاه زبان ترجمه شده و در شمار یکی از پرفروش‌ترین آثار تاریخ قرار گرفته، به تغییر و تحول در زندگی افراد بسیاری در سراسر دنیا کمک کرده است. این نویسنده چهار کتاب پرفروش دیگر نیز نوشته است: «قدرت» در سال 2010، «جادو» در سال 2012، «قهرمان» در سال 2013 و «بزرگترین راز» در سال 2020.

گفتنی‌ست که راندا برن در سال 2007 از سوی مجله تایمز به‌عنوان یکی از 100 شخصیت تأثیرگذار جهان انتخاب شد.

در بخشی از کتاب صوتی قهرمان می‌شنویم

سرانجام برای رسیدن به اهداف خود در زندگی باید بر این باور باشی که می‌توانی. این باور باعث شد که من بسیاری از عناوین جهانی را کسب کنم. (لرد همیلتون)

لازم است بر این باور باشی که همه‌چیز امکان‌پذیر است و این که تو می‌توانی هر کاری را انجام دهی. چه بسا خودباوری قدرتمندترین توانایی قهرمان درونت است که در دسترس تو می‌باشد. خودباوری باعث می‌شود بتوانی از پس وضعیت‌های دشوار یا شرایط پرچالش سربلند بیرون بیایی و سرانجام رسیدن به رویایت را میسر می‌کند. پیت کاردل در اولین دوره به‌عنوان مربی اصلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، یک جوان بااستعداد را به‌عنوان کوارتر بک در فوتبال آمریکایی یعنی رئیس تیم حمله و توپ‌انداز که استعداد او نادیده گرفته شده بود را زیر بال و پر خود گرفت.

مشکل آن بازیکن این بود که در برابر گفت‌وگوی منفی ذهنی با خودش خیلی مستعد بود. تا جایی که گاهی اوقات روی توانایی او برای بازی خوب تأثیر می‌گذاشت. به محض این که پیت متوجه اشتباه کوارتر بک خود شد، همراه با همکاران خود سعی کرد که گفت‌وگوی منفی ذهنی بازیکن خود را از بین ببرد. خدا را شکر دخالت آن‌ها باعث شد کوارتر بک چنان به خودباوری برسد که در دو دوره‌ی بعدی، او کاپ قهرمانی هیسمن را به‌عنوان بهترین بازیکن فوتبال کلج به خود اختصاص دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
مقدمه
28 دقیقه
قسمت اول
23 دقیقه
قسمت دوم
16 دقیقه
قسمت سوم
23 دقیقه
قسمت چهارم
18 دقیقه
قسمت پنجم
13 دقیقه
قسمت ششم
16 دقیقه
قسمت هفتم
30 دقیقه
قسمت هشتم
13 دقیقه
قسمت نهم
24 دقیقه
قسمت دهم
13 دقیقه
قسمت یازدهم
20 دقیقه
قسمت دوازدهم
29 دقیقه
قسمت سیزدهم
16 دقیقه
قسمت چهاردهم
18 دقیقه
قسمت پانزدهم
19 دقیقه
قسمت شانزدهم
8 دقیقه
قسمت هفدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قهرمان
نویسنده
مترجمنفیسه معتکف
راویمحبوبه سعیدی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۲۰۰ 49140 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قهرمان

علی عبدالهی
۱۴۰۲/۴/۱۳
کتاب‌های راندا برن رو باید هر انسانی بخونه
بهمن بهادری
۱۴۰۲/۱/۳۱
بسیارعالی وروحیه دهنده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قهرمان

برای دریافت کتاب صوتی قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.