معرفی و دانلود کتاب صوتی ماجراجو در لرستان

عکس جلد کتاب صوتی ماجراجو در لرستان
قیمت:
19900 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجراجو در لرستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجراجو در لرستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماجراجو در لرستان

کتاب صوتی ماجراجو در لرستان نوشته‌ی موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، به بررسی خصوصیات این استان پرجاذبه می‌پردازد و اطلاعاتی دقیق درباره ویژگی‌های جغرافیایی، صنایع دستی، سوغات، مناطق دیدنی، تاریخچه و شهرهای مختلف آن ارائه می‌دهد.

درباره کتاب صوتی ماجراجو در لرستان:

استان لرستان به عنوان یکی از تاریخی‌ترین مناطق غربی ایران، از طبیعت و پیشینه‌ی خاص و جالبی برخوردار است و کتاب صوتی ماجراجو در لرستان می‌تواند مهم‌ترین اطلاعات این استان را به شما معرفی کند تا بتوانید با دانشی کامل به این منطقه سفر کنید و از جاذبه‌های گردشگری آن لذت ببرید.

براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران در سال 1390 جمعیت استان لرستان 2/3 درصد از جمعیت ایران را دربرمی‌گیرد و خرم آباد نیز به عنوان مرکز استان، بیستمین شهر بزرگ کشور ایران به شمار می‌رود. همچنین این منطقه از طایفه‌ها و تیره‌‌های لر و لک تشکیل شده و گویش‌های مختلفی را همچون لری خرم آبادی، لری ثلاثی، لری بختیاری و... را در برمی‌گیرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص استان لرستان، قدمت تاریخی و باستانی آن است؛ این خصیصه باعث شده که یکی از چهار بخش اصلی موزه ملی ایران به این سرزمین اختصاص پیدا کند. همچنین آثار باستانی لرستان را می‌توان به سه دوره پیش از تاریخ، ایران باستان و دوران اسلامی تقسیم کرد که شامل مساجد، سفالینه‌ها، نقاشی‌ها، پل‌ها و دژها و اشیای مفرغی می‌شود.

در انتها باید گفت استان لرستان به خاطر وجود کوه‌های زاگرس و آب و هوای دلپذیر، طبیعت بکر و دیدنی دارد که برخی از مهم‌ترین مناطق گردشگری آن عبارتند از: «دریاچه گهر دورود، اشترانکوه، لاله‌های واژگون دالانی الیگودرز، پارک جنگلی شورآب، منطقه گلدشت، دریاچه کیو، مجموعه تالاب‌های پلدختر و آبشارها.»

کتاب صوتی ماجراجو در لرستان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر اهل سفر و گردشگری باشید و بخواهید با مناطق و مردمان مختلف ایران آشنا شوید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی ماجراجو در لرستان می‌شنویم:

صنایع دستی استان لرستان از سابقه طولانی و تنوع گسترده برخوردار است و از لحاظ خواستگاه اجتماعی می‌توان آن را به سه دسته شهری، روستایی و عشایری تقسیم کرد که هر یک به نوبه‌ی خود از جایگاهی ویژه برخوردار است.

عمده‌ترین صنایع دستی استان لرستان قلم زنی ورشو و ورشو سازی، رنگرزی گیاهی، ماشته بافی، گلیم بافی، سراجی، جاجیم بافی، قالی بافی، گیوه دوزی، نمدمالی، مشبک، چوقا بافی، سیاه چادر، سبدبافی، آلات موسیقی، ملیله دوزی، میناکاری، تذهیب و مجسمه سازی می‌باشد.

سوغات استان شامل مواد خوراکی از قبیل عسل محلی، لبنیات، کشک، دوغ، توف، قره قوروت، نان محلی، کلوچه محلی، انواع گیاهان معطر دارویی، ورشو و قلم زنی ورشو می‌باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
مقدمه
28 دقیقه
بخش اول
28 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماجراجو در لرستان
نویسنده،
راویعاطفه هشمتیان
ناشر صوتیانتشارات شکیب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های جهانگردی و گردشگری
قیمت نسخه صوتی
19900 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماجراجو در لرستان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماجراجو در لرستان

برای دریافت کتاب صوتی ماجراجو در لرستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.