معرفی و دانلود کتاب صوتی ماجراجو در کرمان

عکس جلد کتاب صوتی ماجراجو در کرمان
قیمت:
29900 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجراجو در کرمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجراجو در کرمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماجراجو در کرمان

کتاب صوتی ماجراجو در کرمان نوشتۀ موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، جاذبه‌های گردشگری، آب و هوا، سوغاتی‌ها، غذاهای محلی و ویژگی‌های خاص این استان را شرح می‌دهد.

دربارۀ کتاب صوتی ماجراجو در کرمان:

استان کرمان یکی از استان‌های بزرگ ایران به شمار می‌رود که شهرهای رفسنجان، سیرجان، بافت و... این استان از شهرت بیشتری برخوردارند. این شهرها به دلیل بافت سنتی زیبایشان کاروانسراها، ییلاقات، امامزاده‌ها، قلعه‌ها و آب‌انبارهای بسیاری را درون خود دارند.

بزرگ‌ترین بنای خشتی دنیا یعنی ارگ بم در این استان واقع است، هر چند به علت زلزلۀ چندین سال گذشته در بم، خسارات جدی به این سازه وارد شد اما پس از ترمیم و مرمت آن دوباره به شکل سابق خود بازگشت.

آب‌وهوای خاص این استان باعث شده تا محصولات گرمسیری و سردسیری متنوعی در آن وجود داشته باشد. یکی از زیباترین مجموعه‌های تاریخی به نام گرمعلی‌خان در این استان قرار دارد که از دوران صفویه باقی مانده است.

از دیگر خصوصیات این استان می‌توان به صنایع دستی آن اشاره کرد که در رأس آن‌ها قالی کرمان به عنوان گران‌بهاترین قالی‌های ایران خودنمایی می‌کند. همچنین این استان به شاعر بزرگش یعنی خواجوی کرمانی بسیار افتخار می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی ماجراجو در کرمان به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب به تمام افرادی که به گردشگری و سفر و آشنایی با شهرهای دیگر علاقه‌مند هستند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی ماجراجو در کرمان می‌شنویم:

ارگ بم شاهکار معماری خشت و گِل و هنر کهن ایران، بزرگ‌ترین سازۀ خشتی جهان می‌باشد و قدمت آن به بیش از 2500 سال می‌رسد. در سال 1143 هجری قمری پس از آنکه نادرشاه افاغنه را درهم شکست، استحکاماتی بر آن افزود.

ارگ بم در فروردین 1345 در فهرست آثار ملی و در سال 2004 میلادی در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. اگرچه در پنجم دی ماه 1382 بر اثر زلزله شدیدی بخش عمدۀ آن ویران گشت ولی همچنان برافراشته و پابرجاست.

ارگ بم بر فهرست جهانی یونسکو با عنوان بم و فضای فرهنگی آن به ثبت رسیده است. این ارگ عظیم که در مسیر جادۀ ابریشم قرار دارد، در سدۀ پنج پیش از میلاد ساخته شده است و تا سال 1850 پس از میلاد نیز همچنان مورد استفاده بود. به طور قطع مشخص نیست چرا پس از آن دیگر مورد استفاده قرار نگرفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
37 دقیقه
مقدمه
34 دقیقه
باغ و عمارت شاهزاده ماهان
39 دقیقه
شاهکار معماری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماجراجو در کرمان
نویسنده،
راویعاطفه هشمتیان
ناشر صوتیانتشارات شکیب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های جهانگردی و گردشگری
قیمت نسخه صوتی
29900 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماجراجو در کرمان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماجراجو در کرمان

برای دریافت کتاب صوتی ماجراجو در کرمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.