معرفی و دانلود کتاب صوتی ماهی! تداوم مسیر

عکس جلد کتاب صوتی ماهی! تداوم مسیر
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماهی! تداوم مسیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماهی! تداوم مسیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماهی! تداوم مسیر

استفان سی. لاندین، هری پل و جان کریستنسن، در کتاب صوتی ماهی! تداوم مسیر، با استفاده از داستانی کاربردی و آموزنده، به شما می‌آموزند که چگونه در محیط کار خود، همواره برای تغییرات گوناگون آماده باشید و در مواجهه با مسائل متنوع تمرکز خود را حفظ کرده و نیروی خویش را به نحوی مناسب به کار گیرید.

درباره کتاب صوتی ماهی تداوم مسیر:

اثری که پیش رو دارید ادامه‌ای بر کتاب موفق و پرفروش «ماهی: یک روش اثبات شده برای تقویت روحیه و بهبود نتایج» است. سه مولف نام‌آشنای این کتاب، یعنی استفان سی. لاندین، هری پل و جان کریستنسن، در کتاب صوتی ماهی تداوم مسیر (Fish! Sticks)، بار دیگر فلسفه‌ی ماهی را در جهت برطرف کردن مهم‌ترین موانع در محل کار به خدمت گرفته‌اند.

در این کتاب با داستان زندگی راندا آشنا می‌شوید که پس از ترفیع گرفتن، خود را از حفظ روند موفقیت‌آمیز شغلی‌اش ناتوان می‌بیند؛ مشکل او اینجاست که در برابر موج تغییرات به راحتی تسلیم شده است. در نتیجه ابتکار عملی که همیشه از ویژگی‌های اصلی شخصیت‌اش به شمار می‌رفته، از کف او گریخته است. مسئله‌ی اصلی برای او یافتن پاسخ این سوال است: چگونه می‌توانم شور و شوق کار کردن را همواره در همکاران جدیدم زنده نگه دارم؟

پاسخ سوال فوق در یک سوشی فروشی به نام تاکاراتو نهفته است. البته نه در خود آن، بلکه در نحوه‌ی اداره کردنش! پای راندا تقریباً اتفاقی به تاکاراتو باز می‌شود. اما آنچه آنجا می‌بیند به هیچ وجه به تصادف و اتفاق مربوط نیست. او از مدیریت این رستوران راز انعطاف در محل کار را می‌آموزد. یعنی همان چیزی را که مدت‌ها تشنه‌ی فهمیدنش بوده. این راز به سادگی در سه جمله خلاصه می‌شود: آن را بیاب. آن را زندگی کن. آن را مدیریت کن. اما منظور از آن چیست؟ خب، توضیح دقیق این مطلب را به سه نویسنده‌ی کاربلد کتاب ماهی! تداوم مسیر می‌سپاریم...

در نکوداشت کتاب صوتی ماهی تداوم مسیر:

- حاوی فلسفه‌ای برای زنده و سودده نگه داشتن کار و تجارت. (amazon)

کتاب صوتی ماهی تداوم مسیر مناسب چه کسانی است؟

افرادی که به دنبال بهبود عملکرد کاری خود هستند، بیشترین بهره را از کتاب حاضر خواهند برد.

با نویسندگان کتاب صوتی ماهی تداوم مسیر بیشتر آشنا شویم:

استفان سی. لاندین (Stephen C. Lundin) تجارب خود در زمینه‌ی تجارت و روانشناسی مثبت‌اندیش را (که بخش عمده‌‌ای از آن را در زمان نوشتن کتاب‌های ماهی به دست آورده) به تعداد زیادی از سازمان‌های گوناگون در ده‌ها کشور مختلف برد. گفتنی است که او این روزها بیشتر توان خود را صرف امور عام‌المنفعه می‌کند.

هری پل (Harry Paul) برای ارائه‌ی ایده‌های اصیل خود در سمینارهای گوناگون، سالانه به دور تا دور دنیا سفر می‌کند. او تزهای خود را براساس گفته‌هایش در کتاب‌های «ماهی: راهی اثبات شده برای تقویت روحیه و بهبود نتایج»، «چه کسی برتری را دزدیده است؟» و «تغییر جهت فوری» ارائه می‌دهد.

و اما جان کریستنسن (John Christensen)؛ او مؤسسه‌ی یادگیری چارت هووس را تأسیس کرده است. کار او توسعه‌بخشی به ابزارهای یادگیری‌ای است که به افراد کمک می‌کنند تا با اجرای تمرین‌های متنوع، نیروی بالقوه‌شان را شکوفا کنند. در اینترنت از جان و تیم‌ او، فیلم‌های زیادی وجود دارد که در آنها محیط‌های کاری‌ای که فلسفه‌ی ماهی را اجرا گذشته‌اند، دیده می‌شوند.

در بخشی از کتاب صوتی ماهی تداوم مسیر می‌شنویم:

یک ماه از زمانی که پینگ و بث درمورد برنامه‌ریزی در طبقه‌ی ششم با هم صحبت کرده بودند، گذشته بود. راندا سر کار برگشته بود، اما به وضوح تحت تأثیر فقدان غم‌انگیز دخترش بود. اغلب دیده می‌شد تنها به گوشه‌ای زل زده؛ به نظر می‌رسید که درگیری فعالانه در مراقبت از بیماران به صورت مستقیم به بهتر شدن حالش کمک می‌کند. بنابراین کارمندان مرتباً در موارد چالشی از او کمک می‌خواستند. به همین خاطر، حالا او رفتار بهتری نسبت به قبل داشت. راندا به پیشرفتِ کند اما پایدار تنا کوچولو در اتاق 611 در بخش اعصاب کودک، علاقه‌ی ویژه‌ای نشان می‌داد. نامه‌ی تنا روی تابلوی اعلانات راندا کنار تصویر آنی مکان ویژه‌ای داشت. راندا و خانم اسکالپل از برنامه‌ی بث و پینگ مطلع شده و خوشحال بودند. فیل به آنجا سری زد تا نشان دهد از تلاش آنها چقدر هیجان‌زده است...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
مقدمه
10 دقیقه
فصل اول: صبحانه‌ی دیرهنگام در برانچ
11 دقیقه
فصل دوم: دوشنبه صبح، بیمارستان سامری
2 دقیقه
فصل سوم: یک تماس به موقع
21 دقیقه
فصل چهارم: رستوران تاکاراتو
6 دقیقه
فصل پنجم: لحظات دیدگاهی
3 دقیقه
فصل ششم: یک پیاده‌روی سوشی‌طوری
6 دقیقه
فصل هفتم: مکالمات واقعی
5 دقیقه
فصل هشتم: پیشبینی هفته‌ی پیش رو
10 دقیقه
فصل نهم: اولین مکالمات
4 دقیقه
فصل دهم: غافلگیری
4 دقیقه
فصل یازدهم: لابد با من شوخی‌ات گرفته است
9 دقیقه
فصل دوازدهم: حرف سریع پخش می‌شود
5 دقیقه
فصل سیزدهم: یک تیم شکل می‌گیرد
20 دقیقه
فصل چهاردهم: سوشی برای پرستاران
4 دقیقه
فصل پانزدهم: بدترین کابوس والدین
7 دقیقه
فصل شانزدهم: برگشت به بیمارستان
2 دقیقه
فصل هفدهم: مراسم یادبود
4 دقیقه
فصل هجدهم: برنامه به بیمارستان سامری برمی‌گردد
13 دقیقه
فصل نوزدهم: بازگشت به تاکاراتو
6 دقیقه
فصل بیستم: دروازه‌ی تعهد؛ آن را پیدا کن
3 دقیقه
فصل بیست و یکم: خاطرات تصویری؛ آن را زندگی کن
5 دقیقه
فصل بیست و دوم: داوری مسابقه‌ی آن را زندگی کن
5 دقیقه
فصل بیست و سوم: آن را مربیگری کن
2 دقیقه
فصل بیست و چهارم: پایان
3 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماهی! تداوم مسیر
نویسنده، ،
مترجمسهیلا مختاری
راویگروه گویندگان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماهی! تداوم مسیر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماهی! تداوم مسیر

برای دریافت کتاب صوتی ماهی! تداوم مسیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.