معرفی و دانلود کتاب صوتی من افسانه‌ام

عکس جلد کتاب صوتی من افسانه‌ام
قیمت:
66500 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من افسانه‌ام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من افسانه‌ام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من افسانه‌ام

کتاب صوتی من افسانه‌ام نوشته‌ی ریچارد متیسون به روایت زندگی مردی به نام «رابرت نویل» می‌پردازد که مجبور است به تنهایی وارد جنگی مرگبار شود و با یک فاجعه همه‌گیر و ترسناک مقابله کند. این کتاب فانتزی و تخیلی جزو تاثیرگذارترین رمان‌های خون‌آشامی قرن بیستم به شمار می‌آید و در سال 2012 برنده جایزه برام استوکر شد.

درباره کتاب صوتی من افسانه‌ام:

فرض کنید تمام آدم‌های جهان در اثر یک طاعون تبدیل به خون‌آشام شده‌اند و شما تنها انسان زنده دنیا هستید. کتاب من افسانه‌ام (I Am Legend) درمورد همین موضوع است. «رابرت نویل» شخصیت اصلی داستان، تنها فرد زنده در این کره خاکی است و روزهایش را با جنگیدن با خون‌آشام‌ها و شب‌هایش را با پنهان شدن از آن‌ها می‌گذراند.

رابرت تنها انسانی است که از بیماری مهلکی که انسان‌ها را تبدیل به خون‌آشام می‌کند جان سالم به در برده و مدت زیادی است که در خانه خود حبس شده است. همه مردان، زنان و کودکان اطرافش تشنه خون شده‌اند و قصد دارند او را شکار کنند. در زمان غروب خورشید خون‌آشام‌ها به دور خانه رابرت رفته و می‌خواهند به او حمله کنند.

اما او فقط در طول روز از خانه بیرون می‌رود تا خون‌آشام‌هایی را که به کما رفته‌اند بکشد. افسردگی ناشی از تنهایی و از دست‌دادن خانواده‌اش روح او را آزار می‌دهد و توان انجام کاری را ندارد. اما کم‌کم به این فکر می‌افتد که با انجام تحقیقات و آزمایش‌های مختلف بر روی کسانی که به این بیماری مبتلا شده‌اند، علت آن را بفهمد و بتواند درمانی قطعی و همیشگی برای این عارضه پیدا کند. اما آیا موفق می‌شود؟

این کتاب جزو 10 مطالعه انتقادی برتر ژانر وحشت است و ریچارد متیسون آن را در سال 1954 منتشر کرد. همچنین فیلم‌های آخرین مرد روی زمین (1964)، مرد امگا (1971) و من افسانه‌ام (2007) از روی همین رمان ساخته شده‌اند.

افتخارات کتاب صوتی من افسانه‌ام:

- برنده جایزه‌ی برام استوکر در سال 2012
- برنده جایزه ادبی Tähtivaeltaja در سال 2008
- دریافت جایزه ویژه رمان خون آشام قرن در سال 2012

نکوداشت‌های کتاب صوتی من افسانه‌ام:

- یکی از مهم‌ترین نویسندگان قرن بیستم. (Ray Bradbury)
- متیسون با همان سادگی که دارد الهام بخش است. (Brian Lumley)
- متیسون یکی از نام‌های بزرگ داستان‌های وحشت آمریکایی است. (The Philadelphia Inquirer)
- من فکر می‌کنم کسی که به عنوان نویسنده بیشترین تأثیر را در من داشت، ریچارد متیسون بود. کتاب‌هایی مانند من افسانه ام الهام‌بخش من بودند. (Stephen King)

کتاب صوتی من افسانه‌ام به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به مطالعه داستان‌های ژانر تخیلی و فانتزی یا خون‌آشامی علاقه دارید، کتاب من افسانه‌ام برایتان جذاب و شنیدنی خواهد بود.

با ریچارد متیسون بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و فیلمنامه‌نویس آمریکایی از استادان ژانر علمی- تخیلی شناخته می‌شود و از بسیاری رمان‌ها و داستان‌های او اقتباس سینمایی کرده‌اند. ریچارد متیسون (Richard Matheson) در ژانرهای مختلف از جمله وحشت، تخیلی، ماوراء الطبیعی، علمی و وسترن داستان نوشته است.

او علاوه بر نوشتن کتاب، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی ساخت. جوایز متعدد وی شامل جوایز جهانی فانتزی و برام استوکر، جایزه هوگو، جایزه ادگار، جایزه اسپور بهترین رمان وسترن و جوایز انجمن نویسندگان می‌شود و همچنین در سال 2010 به تالار مشاهیر علمی-تخیلی راه یافت. من افسانه‌ام سومین داستان بلند این نویسنده است که بعد از انتشار مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت.

در بخشی از کتاب صوتی من افسانه ام می‌شنویم:

بالاخره خانه دوباره جای زندگی شد. حتی بیشتر از قبل. بخاطر اینکه بالاخره سه روز وقت صرف کرده بود و دیوارهای خانه را در برابر صدا عایق‌بندی کرده بود. حالا آن‌ها می‌توانستند هر قدر می‌خواهند فریاد بزنند و زوزه بکشند. او دیگر مجبور نبود به صداهایشان گوش بدهد. مخصوصا از این که دیگر مجبور نبود صدای «بن کورتمن» را بشنود خیلی خوشحال بود. تمام این چیزها زمان گرفت و کار برد. موضوعی که بیشتر از همه اهمیت داشت، پیدا کردن ماشین جدید و جایگزین کردن آن با ماشینی بود که آن‌ها داغانش کرده بودند. این کار سخت‌تر از آن بود که فکر می‌کرد. مجبور شد به اطراف سانتامانیکا برود. به تنها مغازه ویلیزی که می‌شناخت. استشن واگن‌های ویلیز تنها مدلی بود که به آن کار کرده بود و چنین موقعی برای شروع تجربه جدید زمان مناسبی به نظر نمی‌رسید. نمی‌توانست تا سانتامانیکا پیاده برود و مجبور بود از یکی از ماشین‌هایی که در همسایگی‌اش پارک شده بودند، استفاده کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
29 دقیقه
بخش اول: ژانویه 1976 - فصل اول
18 دقیقه
بخش اول - فصل دوم
16 دقیقه
بخش اول - فصل سوم
19 دقیقه
بخش اول - فصل چهارم
16 دقیقه
بخش اول - فصل پنجم
23 دقیقه
بخش دوم: مارس 1976 - فصل ششم
14 دقیقه
بخش دوم - فصل هفتم
15 دقیقه
بخش دوم - فصل هشتم
24 دقیقه
بخش دوم - فصل نهم
20 دقیقه
بخش دوم - فصل دهم
16 دقیقه
بخش دوم - فصل یازدهم
21 دقیقه
بخش دوم - فصل دوازدهم
35 دقیقه
بخش دوم - فصل سیزدهم
19 دقیقه
بخش دوم - فصل چهاردهم
19 دقیقه
بخش دوم - فصل پانزدهم
18 دقیقه
بخش دوم - فصل شانزدهم
38 دقیقه
بخش دوم - فصل هفدهم
17 دقیقه
بخش دوم - فصل هجدهم
9 دقیقه
بخش دوم - فصل نوزدهم
18 دقیقه
بخش سوم: ژانویه 1979 - فصل بیستم
24 دقیقه
بخش سوم - فصل بیست و یکم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من افسانه‌ام
نویسنده
مترجمپریسا کاروند
راویمحمد ژیان
ناشر چاپیانتشارات پریان
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
66500 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من افسانه‌ام

hamid jafari
۱۴۰۰/۱۱/۳
سلام دوست عزیز.
میخوای این کتاب رو بشنوی؟
من وقتی عنوان کتاب رو دیدم یاده فیلم من افسانه ام‌ با بازی ویل اسمیت افتادم.
اون فیلم فوق العاده ست.
نفهمیدم اون فیلم از روی این کتاب بوده یا نه
بجز قسمت خون آشام بودن داستان و چنتا مورد دیگه
خیلی شباهتی با هم ندارن فقط اسمشون یکی هست. که منم کل
فکر کردم کتاب همون فیلمه برا همین دانلود کردم.
در بد نیست ولی آنچنان کشش و هیجانی که مثلا توی شنیدن و خواندن هر دو جلد کتاب سقوط مرگبار از آقای معین فرد تجربه کردم نداشت.
۱۴۰۰. ۱۱. ۳
نازنین ش
۱۴۰۰/۲/۲۰
ابتدای داستان رو واقعا باید با حوصله گوش داد، چون اصلا جذاب نیست ولی هرچه داستان جلوتر میره، تم جذاب تری به خودش میگیره. این رمان ترسناک نبود، بیشتر رمانی احساس گرایانه و درام بود، ممنون از همگی
صو صمیمی
۱۴۰۰/۶/۷
کتاب خوبی هست گاهی پر از هیجانه و گاهی خسته کننده میشه فیلم سینمایی این کتاب هم هست ک بازیگران خوبی هم داره پیشنهاد میکنم حتما هم فیلم رو ببینید هم کتاب رو بخونید عالیه
Nazanin Momeni
۱۴۰۰/۳/۱۸
خوب بود ادمو جذب میکنه زودتر کتابو تموم کنه ببینه اخرش چی میشه
ممنونم از کتابراه پ گوینده
Rahil najafi
۱۴۰۰/۳/۱۲
کتابی بود که گاهی خسته ات میکرد اما پایانش دور از انتظار بود
Saeed sayyahpour
۱۴۰۰/۲/۲۳
فیلمی باهنرنمایی ویل اسمیت ازاین کتاب ساخته شد که واقعالذت بردم
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من افسانه‌ام

برای دریافت کتاب صوتی من افسانه‌ام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.