معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟

عکس جلد کتاب صوتی چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟
قیمت:
۹۳۵۰۰ ۶۵,۴۵۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟

دکتر نیکول لپرا در کتاب صوتی چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟ رویکردی انقلابی برای درمان ناخوشی‌های مداوم روانی ارائه می‌دهد که با به کار گرفتن آن می‌توانید که از قدرت بی‌همتای خود برای ایجاد تغییرات پایدار استفاده کنید. این کتاب در زمره‌ی پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟

در زمانه‌ای به سر می‌بریم که جریان یکریز و مداومی از خمودگی و ناخوش‌احوالی، بسیاری از ما را به خود مبتلا کرده است. گویی ملودی ملال‌آور افسردگی و رخوت همواره در زیرمتن زندگی ما در حال پخش شدن است. خاصیت انسان مدرن است یا اقتضای تاریخ و جغرافیایی که در آن زیست می‌کنیم، در این روزها در خود یا اطرافیانمان کمابیش ناخوش‌احوالی‌های فکری و روانی را دیده‌ایم. در خانه خموده‌ایم. در پیاده‌رو شانه‌به‌شانه‌ی دیگر خمودگان قدم برمی‌داریم تا به جمع دوستانی برسیم که آن‌ها هم هر یک به دلیل و علتی با این خمودگی درگیرند. و این‌گونه است که زنجیره‌ای به‌پایان از ملال ساخته می‌شود و اگر به خودمان نیاییم، جهان زیر غباری از رخوت و ملال و اندوه پنهان می‌شود. اما چگونه می‌توانیم این زنجیره را بشکنیم و به داد خود، دیگران و جهان برسیم؟ نیکول لپرا (Nicole LePera) در کتاب صوتی چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟ (How to do the work) برای این پرسش پاسخی رهگشا دارد.

دکتر نیکول لپرا به‌عنوان یک روانشناس بالینی اغلب خود را از محدودیت‌های روان‌درمانی سنتی ناامید می‌دید. او که در پی ایده‌های بزرگتر و کارآمدتر برای بیمارانش بود، سفری پرپیچ‌وخم را برای خلق یک فلسفه‌ی واحد از سلامت ذهنی، جسمی و معنوی آغاز کرد و از خلال این سفر تصمیم گرفت که دیگران را نیز به ابزارهای بینارشته‌ای لازم برای خوددرمانی مجهز کند. پس از به دست آوردن نتایجی که زندگی دکتر نیکول لپرا را برای همیشه تغییر داد، او شروع به هم‌رسانی آموخته‌های خود با دیگران کرد و از خلال این تجربه‌ها بود که ایده‌ی بزرگ او با نام «روانشناسی کل‌نگر» متولد شد.

اکنون دکتر لپرا آماده است تا در کتاب صوتی چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟ ایده‌ی پیشنهادی مدنظر خود را با جهان به اشتراک بگذارد. در این کتاب صوتی او هم یک مانیفست برای خوددرمانی در اختیار شما می‌گذارد و هم یک راهنمای عملی برای ایجاد یک زندگی پرجنب‌وجوش‌تر و شادتر. دکتر لپرا با تکیه بر جدیدترین تحقیقات در زمینه‌های مختلف علمی و روش‌های درمانی، به ما کمک می‌کند تا بفهمیم که چگونه تجربیات نامطلوب و آسیب‌های روحی در دوران کودکی با ما زندگی می‌کنند، در ما رشد می‌کنند و منجر به اختلالات بسیاری در عملکرد بدن می‌شوند. این رفتارها و پیامدهای مخرب می‌توانند به‌سرعت شما را در چرخه‌ای سیاهچاله‌وار بیندازند. مگر اینکه دانش لازم برای رویارویی و مقابله با آن‌ها را بیاموزید. نیکول لپرا با این کتاب صوتی شما را در این مسیر یاری می‌کند.

کتاب صوتی چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟ را با ترجمه‌ی سحر غفوری و عباس عبداللهی، و با صدای مهدی فضلی می‌شنوید. این اثر به همت نشر صوتی جیحون و انتشارات پندار تابان در قالب کتاب گویا تهیه و منتشر شده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟

  • جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
  • کتاب پرفروش بین‌المللی

نکوداشت‌های کتاب صوتی چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟

  • این کتابی است که همه‌ی جهان به آن نیاز دارند! ما همیشه نمی‌توانیم اتفاقاتی را که برایمان رخ می‌دهد کنترل کنیم، اما نیکول به ما یک نقشه‌ی راه می‌دهد که چگونه به آرامش درونی دست یابیم. (لوئیس هاوس، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)
  • این کتاب یک راهنمای عملی و کاربردی برای بهتر شدن شدن حال شماست. دکتر لپرا در این کتاب با شما صحبت می‌کند و مسیر صحیح زندگی را نشان می‌دهد. (کارلین پرسیل-مرسیکا، مدیر عامل شرکت KDPM Consulting Group Inc)

کتاب صوتی چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهی هستید که روی پای خودتان بایستید و یک‌تنه در مقابل ناخوش‌احوالی‌ها شمشیر بزنید و آن‌ها را شکست دهید، این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با نیکول لپرا بیشتر آشنا شویم

نیکول لپرا یک روانشناس کل‌نگر است که اعتقاد دارد سلامت روان برای همه‌ی آدم‌ها لازم و ضروری است. او موسس مجموعه‌ی شفای ذهنی در مرکز سیتی فیلادلفیاست و تلاش می‌کند که مولّفه‌های مهم برای داشتن سلامت روان را به همه مردم جهان و پزشکان آموزش دهد.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟ می‌شنویم

من زمانی با مفهوم هشیاری آشنا شدم که کمتر به دنبال آن بودم. زمان سختی بود. بیست‌ساله بودم و برای اولین‌بار در شهر نیویورک، تنها زندگی می‌کردم. مقدار زیادی دارو برای درمان اضطراب مصرف می‌کردم و انواع مکمل‌ها و معجون‌های معجزه‌آسا را برای تسکین اضطراب و ناآرامی‌های عاطفی و جسمی که مرا احاطه کرده بودند سفارش می‌دادم. برای کسب درآمد بیشتر در دوره‌ی دانشجویی‌ام، کاری تحقیقاتی در منهتن انجام می‌دادم و در زمان صرف نهار که کار تعطیل می‌شد به پیاده‌روی می‌رفتم و از این طریق سعی می‌کردم از وقوع حمله‌ی اضطرابی جلوگیری کنم. به طرف کلیسای رومی زیبای آجری سنت مایکل و مجسمه‌ی فرشته‌ای می‌رفتم که در نزدیکی ساختمان امپایر استیت بود. بیرون آن می‌نشستم، نفس‌های عمیقی می‌کشیدم و به خدا التماس می‌کردم که از این وضعیت نجاتم دهد.

روزی در میان پیاده‌روی‌هایی که برای کنترل حمله‌ی پانیک خودم داشتم، در راه بازگشت از دانشکده خودم را جلوی ساختمانی دیدم که قبلاً به آن توجهی نکرده بودم. این ساختمان موزه‌ی هنر روبین بود، موزه‌ای که در آن هنر و منسوجات ادیان شرقی به نمایش گذاشته شده بود. روی ساختمان تابلویی بود که روی آن نوشته شده بود «ما روزها را به یاد نمی‌آوریم لحظات را به یاد می‌آوریم». چیزی در آن عبارت کوتاه توجه من را به خود جلب کرد.

وقتی به خانه رسیدم، آن عبارت را در گوگل جست‌وجو کردم (منبع آن معلوم شد: چزاره پاوزه شاعر ایتالیایی قرن بیستم) و این جست‌وجو باعث شد نوشته‌های متعددی درباره‌ی قدرت لحظه‌ی کنونی ببینم. این کنکاش منجر شد سؤال‌های زیادی برایم ایجاد شود و درنهایت به مفهوم هشیاری رسیدم. همه‌ی ما این کلمه را به‌عنوان اصطلاحی درمانی می‌شناسیم که به معنای بیداری و آگاهی است. بااین‌حال در راستای هدفمان به معنای گسترده‌تری از این واژه اشاره داریم: حالتی از آگاهی که به ما اجازه می‌دهد تا به خودمان و زندگی پیرامونمان بنگریم و برای ما قدرت انتخاب نیز فراهم می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
تقدیم
1 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
2 دقیقه
سعید زاشکانی
5 دقیقه
سخن ناشر
3 دقیقه
گنجینه نوشته‌ها
4 دقیقه
پیشگفتار مترجمان
2 دقیقه
یادداشتی درباره انجام کار
18 دقیقه
پیشگفتار نویسنده
12 دقیقه
دیباچه
23 دقیقه
فصل یکم: شما بهترین منجی خودتانید - قسمت اول
21 دقیقه
فصل یکم: شما بهترین منجی خودتانید - قسمت دوم
18 دقیقه
فصل یکم: شما بهترین منجی خودتانید - قسمت سوم
23 دقیقه
فصل دوم: خودآگاه آگاه شوید - قسمت اول
21 دقیقه
فصل دوم: خودآگاه آگاه شوید - قسمت دوم
19 دقیقه
فصل سوم: رویکردی نو به آسیب - قسمت اول
16 دقیقه
فصل سوم: رویکردی نو به آسیب - قسمت دوم
20 دقیقه
فصل سوم: رویکردی نو به آسیب - قسمت سوم
25 دقیقه
فصل سوم: رویکردی نو به آسیب - قسمت چهارم
22 دقیقه
فصل چهارم: آسیب یا ترومای جسمانی - قسمت اول
16 دقیقه
فصل چهارم: آسیب یا ترومای جسمانی - قسمت دوم
23 دقیقه
فصل چهارم: آسیب یا ترومای جسمانی - قسمت سوم
14 دقیقه
فصل پنجم: تمرین‌های بهبوددهنده - قسمت اول
21 دقیقه
فصل پنجم: تمرین‌های بهبوددهنده - قسمت دوم
28 دقیقه
فصل پنجم: تمرین‌های بهبوددهنده - قسمت سوم
19 دقیقه
فصل ششم: قدرت باور - قسمت اول
23 دقیقه
فصل ششم: قدرت باور - قسمت دوم
28 دقیقه
فصل هفتم: ملاقات با کودک درون - قسمت اول
25 دقیقه
فصل هفتم: ملاقات با کودک درون - قسمت دوم
27 دقیقه
فصل هشتم: داستان‌های ایگو - قسمت اول
14 دقیقه
فصل هشتم: داستان‌های ایگو - قسمت دوم
17 دقیقه
فصل نهم: پیوندهای آسیب‌زا - قسمت اول
25 دقیقه
فصل نهم: پیوندهای آسیب‌زا - قسمت دوم
18 دقیقه
فصل نهم: پیوندهای آسیب‌زا - قسمت سوم
20 دقیقه
فصل دهم: مرزها - قسمت اول
27 دقیقه
فصل دهم: مرزها - قسمت دوم
27 دقیقه
فصل دهم: مرزها - قسمت سوم
25 دقیقه
فصل یازدهم: بازوالدگری - قسمت اول
24 دقیقه
فصل یازدهم: بازوالدگری - قسمت دوم
23 دقیقه
فصل دوازدهم: بلوغ هیجانی - قسمت اول
17 دقیقه
فصل دوازدهم: بلوغ هیجانی - قسمت دوم
11 دقیقه
فصل دوازدهم: بلوغ هیجانی - قسمت سوم
24 دقیقه
فصل سیزدهم: وابستگیِ متقابل - قسمت اول
18 دقیقه
فصل سیزدهم: وابستگیِ متقابل - قسمت دوم
13 دقیقه
فصل سیزدهم: وابستگیِ متقابل - قسمت سوم
6 دقیقه
تشکر و قدردانی
16 دقیقه
واژه‌نامه‌ی اصطلاحات روان‌شناسی کل‌نگر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟
نویسنده
مترجمعباس عبداللهی، سحر غفوری
راویمهدی فضلی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی
۹۳۵۰۰ ۶۵,۴۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۵/۱۳
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. کتاب بسیار قوی و پر از نکات عالی و ارزشمندی که به دست نویسنده‌ای با علم و اندیشه‌های قدرتمند و قلمی روان نگارش شده است. در این کتاب فوق العاده ایشون به بررسی احساسات و عمق آن در بدن و افکار ما و چگونگی شکل گیری آن‌ها و فیزیولوژی در قلب و بدن مورد بررسی و قرار گرفته که برای فهم بهتر مطالب برای خوانندگان عزیز توضیحاتی داده شده. اینکه روانشناسانه با علم و تکیه بر تجربیات شخصی و دیده شده در جامعه به این سادگی نکات کاربردی را عنوان کرده‌اند که برای تغییر رفتار و کنترل رفتارها و افکار پراکنده بسیار موثر خواهد بود البته نظر شخصیه بنده است. ترجمه‌ی عالی و خوانش دلچسبی داره که کمک به بهتر درک شدن مطالب می‌کند. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
Mahboob S
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
این کتاب بی نظیر با صدای خاص و عمیق گوینده به تنهایی کار ده تا تراپیست رو انجام میده‌. توصیه میکنم حتما با حوصله و دقیق گوش کنید و تمام خودتان را درک کنید. ممنونم از کتابراه
وجیهه بهارستان
۱۴۰۲/۹/۵
در دنیای کنونی این نوع کتابها میتوانند آرامش نسبی به مخاطب بدهند تا برای ادامه راه پرفرازو نشیب روزگار با قدرت بیشتری ادامه دهند
هانیه هژبرالساداتی
۱۴۰۲/۲/۲۵
کتاب خیلی خوبیه.
حاوی اطلاعات مفیدی راجع به رابطه ما با ذهن و بدن و تجربیاتمان و دیگران است.
سمیرا صادقی
۱۴۰۲/۱/۳۰
شنیدن و خوندن این کتاب از نان شب واجب تره برای ما مردم آسیب دیده و نیازمند آگاهی و خودشناسی.
Hanie sadri
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
عالی بود و فکر می‌کنم هر کسی رو دوست داریم خیلی، میتونیم این کتاب رو بهش هدیه بدیم.
اکبری
۱۴۰۱/۱۱/۶
کتابی بسیار عالی هست به دوستان که تو زمینه روانشناسی می‌خوان مطالعه داشته باشند توصیه می‌شود
گیتا شایگان
۱۴۰۲/۷/۵
الان تازه این کتاب رو شروع کردم اینقدر جذابه که حتی نمیتونم یک لحظه بذارمش کنار برم غذا بخورم
النا
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
توصیه میکنم کتاب صوتیشو نگیرید گوینده واقعا افتضاح میخونه انگار رباطه هیچی نمیفهمید ازش
هدیه 🪴
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
کتاب خوبی بود به نظرم هر خانواده و پدر و مادر این کتاب حتما مطالعه کنن
باران تابستانی
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
باخواندن دقیق وتمرین, میتوان به خوب شدن حالمان کمک کنیم
ستاره عرفانی
۱۴۰۲/۵/۱۲
برا اینکه راحت بتونی خودتو بشناسی عالیه
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟

برای دریافت کتاب صوتی چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.