معرفی و دانلود کتاب صوتی نفرین جغد

عکس جلد کتاب صوتی نفرین جغد
قیمت:
۷۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نفرین جغد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نفرین جغد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نفرین جغد

کتاب صوتی نفرین جغد اثری از الهام فلاح در حوزه‌ی ادبیات نوجوان است. نفرین جغد، رمانی ماجراجویانه، هیجان‌انگیز و ترسناک است که نه تنها برای مخاطبان خود، یعنی نوجوانان 11 تا 15 ساله که برای بزرگسالان نیز جذاب است. فلاح در این کتاب داستانِ بچه‌های یک مدرسه را روایت می‌کند که درگیر اتفاقاتی عجیب‌وغریب می‌شوند.

درباره‌ی کتاب صوتی نفرین جغد

کتاب صوتی نفرین جغد، اثر الهام فلاح، روایتِ بچه‌های یک مدرسه است که متوجه رازی شده‌اند و برای فهمیدن این راز، هر کاری که از دستشان برمی‌آید را انجام می‌دهند. روزِ دادنِ کارنامه‌ها و اعلام نتایج است. آرتینِ کلاس پنجمی که از شاگرد اولی خودش مطمئن است، کت‌وشلواری که در جشن‌های عروسی‌ می‌پوشد را تن کرده است. مادرِ آرتین، موهای پسرش را خیلی مرتب آب و شانه زده و چند بار تمام لباس و ظاهر او را از سر تا پا چک کرده است. برای مادر هیچ‌چیز مهم‌تر از این نیست که پسرش بهترین شاگرد و نمونه‌ی مدرسه باشد. همه صف بسته‌اند تا آقای مدیر اسامی شاگردانِ اول تا سوم را اعلام کند. آرتین بی‌صبرانه منتظر است تا اسم خودش را بشنود و برود جایزه‌اش را بگیرد. آقای مدیر از روی کاغذ می‌خواند: شاگرد اول، بامداد کمالی، دوم آرتینِ... و آرتین دیگر بقیه حرف‌های مدیر را نمی‌شنود. بامداد کمالی دیگر کیست؟ مگر بامداد کمالی همانی نیست که هر روز غایب است؟ اصلاً تا حالا یک روز هم مدرسه آمده که شاگرد اول شده است؟ کنجکاوی امانِ آرتین را بریده و احساس می‌کند کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است. آرتین و دوستش سام با کمک نارگل، دختر مدیرِ مدرسه، باید راهی برای کشف راز بامداد پیدا کنند. آن‌ها متوجه می‌شوند یک جغد، بامداد را در خانه و در قفسی زندانی کرده و بامداد گرفتارِ نفرین اوست. بچه‌ها تصمیم می‌گیرند بامداد را از نفرین جغد رها کنند اما آیا موفق می‌شوند دوست خود را نجات دهند؟

معرفی و دانلود کتاب صوتی نفرین جغد

الهام فلاح در کتاب صوتی نفرین جغد، داستانی ماجراجویانه و ترسناک را برای مخاطبانِ نوجوان خود تعریف می‌کند. رمان نفرین جغد نمونه‌ای موفق از آثار ژانر تخیلی در ادبیات نوجوان است. ارتباط معنادار رویدادها، پیوستگی روایی، زبان ساده و بی‌پیرایه، باورپذیری اتفاقات و وجود مایه‌های طنز موجب شده تا این کتاب با استقبال خوانندگان مواجه شود. الهام فلاح دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی مهندسی کامپیوتر است. فلاح اولین کتابش را زمانی منتشر کرد که هنوز سی ساله نشده بود و توانست در اندک زمانی، به نویسنده‌ای نام‌آشنا تبدیل شود. فلاح هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان و نوجوانان می‌نویسد. از دیگر کتاب‌های او در حوزه‌ی کودک و نوجوان می‌توان به نفرین گربه اشاره کرد. کتاب صوتی نفرین جغد را نشر صوتی لحن دیگر با خوانش پوریا نوش‌مهر در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان قرار داده است.

کتاب صوتی نفرین جغد مناسب چه کسانی است؟

شنیدن کتاب حاضر به نوجوانان 11 تا 15 ساله‌‌ای که طرفدار داستان‌های معمایی، هیجان‌انگیز و ترسناک هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی نفرین جغد می‌شنویم

دو روز بعد که آمد یک کیف سیاه براق هم روی دوش‌اش بود. به مچ دستش یک ساعت مچی قرمز بسته بود و خیلی تابلو نگاهمان می‌کرد و لبخند می‌زد. خیلی خیلی تابلو! منتظر بودیم تا از آقای مدیر دور بشود تا برویم و بپرسیم که توانست سرنخی از پرونده‌ی بامداد کمالی پیدا کند یا نه. زنگ استراحت اول را که زدند، رفتیم و الکی خودمان را مشغول خواندن روزنامه‌دیواریِ کهنه‌ی روی تابلوی نزدیک دفتر کردیم بلکه از توی دفتر بیرون بیاید و گزارش پیشرفت‌اش را به ما بدهد. دیگر داشتیم از خواندنِ روزنامه‌ی دیواری کهنه و مطالب مسخره‌اش درباره‌ی گرم شدن زمین و آب شدن برف‌های قطب خسته می‌شدیم که بالاخره بیرون آمد.

تا دهن باز کرد که بگوید سلام، سامی پابرهنه دوید وسط و پرسید: «چیزی پیدا کردی؟» خودش را کج و معوج کرد و کمی این‌ور و آن‌ور کش آمد و من حسابی بُهتم زده بود که این دختر چقدر قرار است سوسه بیاید تا دهن باز کند و چیزی بگوید. شنیده بودم که چند باری مامان به بابا گفته بود که دختر یک چیز دیگر است و مردی که دختر ندارد خیلی بدبخت است و همیشه هم مامان می‌گفت باباجون که چهار تا دختر دارد و اصلاً پسر ندارد به‌هیچ‌وجه شبیه بدبخت‌ها نیست. تابلو بود که بابا همیشه دلش می‌خواسته یک دختر داشته باشد و وقتی من پسر شدم، باز هم ناامید نشده و خیال کرده بعدی حتماً دختر می‌شود و او به آرزویش می‌رسد اما مامان همیشه همه‌جا توی جمع فامیل و دوست و آشنا می‌گفت: «همین یکی بسمه.» نمی‌دانم برای این می‌گفت که من زیادی خوبم یا اینکه زیادی بد. در هر حال، الان که فکرش را می‌کنم، می‌بینم اصلاً حال و حوصله‌ی یک دختری شبیه دختر آقای مدیر را نداشتم که جانِ آدم را به لبش می‌رساند تا یک کلمه حرف بزند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
نمونه
16 دقیقه
قسمت اول
15 دقیقه
قسمت دوم
9 دقیقه
قسمت سوم
10 دقیقه
قسمت چهارم
8 دقیقه
قسمت پنجم
6 دقیقه
قسمت ششم
8 دقیقه
قسمت هفتم
8 دقیقه
قسمت هشتم
7 دقیقه
قسمت نهم
11 دقیقه
قسمت دهم
4 دقیقه
قسمت یازدهم
8 دقیقه
قسمت دوازدهم
4 دقیقه
قسمت سیزدهم
9 دقیقه
قسمت چهاردهم
5 دقیقه
قسمت پانزدهم
8 دقیقه
قسمت شانزدهم
7 دقیقه
قسمت هفدهم
7 دقیقه
قسمت هجدهم
6 دقیقه
قسمت نوزدهم
3 دقیقه
قسمت بیستم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نفرین جغد
نویسنده
راویپوریا نوش مهر
ناشر چاپیانتشارات هوپا
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نفرین جغد

فاطمه بهرامی
۱۴۰۳/۲/۶
جنبه سرگرمی داره ومطالب خاصی برای یادگیری به مخاطب نداره
هم چنین تو کتابهای ایشون همیشه یک دختر بادو تا پسر هست که بیشتر به فرهنگ غرب شبیه
Mohtaram hajipour
۱۴۰۲/۹/۲۸
از کتابهای این نویسنده خوشم اومد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نفرین جغد

برای دریافت کتاب صوتی نفرین جغد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.