معرفی و دانلود کتاب صوتی نوری که همراهمان است: غلبه بر لحظات تردید

عکس جلد کتاب صوتی نوری که همراهمان است: غلبه بر لحظات تردید
قیمت:
۱۰۹,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نوری که همراهمان است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نوری که همراهمان است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نوری که همراهمان است: غلبه بر لحظات تردید

اگر در اوقات سخت زندگیِ دیگران به کمک آن‌ها برویم، در زندگی خودمان نیز با مسیرهای جدید و فوق‌العاده‌ای روبه‌رو خواهیم شد که ما را به اهداف بزرگمان خواهند رساند. کتاب صوتی نوری که همراهمان است، براساس این باور قلبی میشل اوباما، بانوی اول سابق ایالات متحده‌ی آمریکا نوشته شده است. کتابی که پس از انتشار، به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز تبدیل شد.

درباره‌ی کتاب صوتی نوری که همراهمان است

«اکنون به این نتیجه رسیده‌ام که ناتوانی پدرم به من یک درس اساسی و مهم آموخت تا بدانم متفاوت بودن چه احساسی دارد. به من یاد داد پیش رفتن در این دنیا با چیزی که معلوم است خیلی نمی‌توانی کنترلش کنی چه احساسی دارد.» این درسی است که میشل اوباما (Michelle Obama) از همان سنین کودکی آموخت و بعدها در بزرگ‌سالی، زمانی که موفق شد آن را در زندگی خود عملی کند و نتایج درخشانی از آن بگیرد، عصاره‌ای از آن را در کتاب صوتی نوری که همراهمان است (The Light We Carry) در اختیار ما قرار داد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی نوری که همراهمان است

میشل اوباما و برادر بزرگ‌ترش از کودکی با ناملایمات مختلفی در زندگی خود روبه‌رو شدند. پدر آن‌ها از دوره‌ی جوانی و میان‌سالی خود، درگیر بیماری ام‌اس بود و به همین دلیل ناچار می‌شد که برای راه رفتن از عصا استفاده کند. راه رفتن این مرد با عصا، توجه همه را در خیابان برمی‌انگیخت و باعث می‌شد که بچه‌ها احساس عجیبی پیدا کنند. علاوه‌ بر آن دوره‌هایی که حملات ام‌اس شدیدتر می‌شد و ناگهان پدر در خانه یا بیرون از آن به زمین می‌خورد، آن‌ها دچار غم و اندوه زیادی می‌شدند. تجربه کردن همه‌ی این‌ها برای میشل اوباما، آن هم در آن سن‌وسال کم، بسیار سخت و ناراحت‌کننده بود؛ ولی در کنار همه‌ی تلخی‌ها به او یک درس مهم را نیز آموخت. بیماری پدر، واقعیت‌های سخت زندگی را به میشل نشان داد و به او فهماند که همیشه چیزهایی در زندگی وجود دارند که خارج از کنترل ما هستند؛ چیزهایی که به جای انکار کردن آن‌ها، باید تلاش کنیم با پذیرفتنشان بر آن‌ها غلبه کنیم و اهداف خود را پیش ببریم.

میشل اوباما از آن پس، در دوره‌های مختلف زندگی خود، از جوانی و دانشجویی گرفته، تا روزگار ورود به کاخ سفید و تبدیل شدن به بانوی اول ایالات متحده‌ی آمریکا، این درس را سرلوحه‌ی زندگی خود قرار داد. او در هر بخش از کتاب صوتی نوری که همراهمان است، تجربیات مربوط به یکی از دوره‌های زندگی خود و پیاده کردن این درس در آن برهه را بیان می‌کند. میشل اوباما با وجود این‌که به‌عنوان یکی از زنان برجسته‌ی دنیا شناخته می‌شود، در کتاب صوتی نوری که همراهمان است با بیان و لحنی دوستانه، تجربیات و راهکارهایی که به درد زندگی خودش خورده‌اند را با ما در میان می‌گذارد. او به ما یاد می‌دهد که چطور روابط مختلف زندگی‌مان را به رابطه‌هایی صادقانه و بادوام تبدیل کنیم؟ چگونه تفاوت‌های خود را تبدیل به نقطه‌ی قوت کنیم؟ وقتی همه‌چیز به ما فشار می‌آورد و زندگی، روی سخت و خشن خود را به ما نشان می‌دهد، چگونه برخورد کنیم؟ و...

میشل اوباما در کتاب صوتی نوری که همراهمان است، قصه‌هایی شنیدنی و جذاب از زندگی خود را روایت می‌کند. قصه‌هایی که حاوی استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی برای قوی ماندن و امیدوار بودن در شرایط سختی زندگی هستند. او مخاطبان خود را تشویق می‌کند که بر ترس‌هایشان غلبه کنند، با قدرت وارد جامعه شوند و خود را به‌عنوان شخصیتی برجسته، در ذهن دیگران تثبیت کنند. میشل اوباما در این کتاب به مسائل مختلفی مانند نژاد و جنسیت و نحوه‌ی برخورد جامعه با آدم‌های متفاوت در این دو عنصر نیز پرداخته است. کتاب صوتی نوری که همراهمان است را نشر صوتی ماه آوا با صدای شرگان انورزاده و براساس ترجمه‌ی مریم نفیسی‌راد منتشر کرده و نسخه‌ی متنی کتاب را انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسانده است.

جوایز و افتخارات کتاب نوری که همراهمان است

  • ازجمله کتاب‌های پرفروش فهرست نیویورک تایمز
  • ازجمله کتاب‌های پرفروش فهرست یواس‌ای تودی
  • راه‌یافته به فهرست کتاب‌های سال 2022 که باید آن‌ها را بخوانیم
  • از کتاب‌های منتخب ویراستاران و نویسندگان سایت آمازون
  • نامزد جایزه‌ی ایمیج در بخش بهترین بیوگرافی و اتوبیوگرافی در سال 2023

نکوداشت‌های کتاب نوری که همراهمان است

  • کتابی ارزشمند، خردمندانه، طنزآمیز و صادقانه. (نشریه‌ی تایمز)
  • بهترین دلیلی که می‌توانیم برای خریدن این کتاب در اختیار شما بگذاریم، انگیزه‌بخشی فوق‌العاده‌ای‌ست که در هر صفحه از آن نهفته شده است. (نشریه‌ی ابزرور)
  • کتاب نوری که همراهمان است سرشار از راهنمایی‌ها و نکاتی خردمندانه برای همه‌ی ماست. (نشریه‌ی تلگراف)
  • نقشه‌ی راه میشل اوباما برای لحظات تردید، راه‌هایی را پیش پای ما می‌گذارد که دیگر کتاب‌های خودیاری نمی‌گذارند. (نیویورک تایمز)
  • بانوی اول سابق آمریکا در عین راهنمایی ما برای غلبه بر لحظات تردید، به ارائه‌ی راهنمایی‌ها و بینش‌هایی برای تمام زندگی می‌پردازد. (نشریه‌ی استایلیست)

کتاب صوتی نوری که همراهمان است برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال کتابی خودمانی برای انگیزه‌بخشی می‌گردید و اگر منتظر شنیدن راهکارهایی مفید و عملی در مسیر زندگی خود هستید، کتاب صوتی نوری که همراهمان است را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی نوری که همراهمان است: غلبه بر لحظات تردید می‌شنویم

یکی از کارهایی که من بلافاصله پس از ترک کاخ سفید انجام دادم، کمک به تأسیس یک برنامه‌ی غیرانتفاعی به نام اتحادیه‌ی فرصت دختران بود. این اتحادیه از دختران نوجوان و رهبران مردمی که هدفشان پیشرفت تحصیلی دختران در سراسر جهان است حمایت می‌کند. اواخر سال 2021، از طریق آن برنامه، با گروهی از زنان جوان که همگی دانش‌آموز دبیرستان‌هایی از جنوب و غرب شیکاگو بودند، وقت گذراندم. آن‌ها دخترانی بودند که تا چهارده سال داشتند. حدود ده نفر از ما، در پنج‌شنبه‌روزی پس از مدرسه، گرد هم نشستیم و با هم گفت‌وگو کردیم. من خودم را در این دختران می‌دیدم. من در همهان خیابان‌ها، در همان سیستم مدرسه‌ی دولتی با مسائل مشابه بزرگ شده بودم و امیدوار بودم که آن‌ها نیز بتوانند خودشان را در من ببینند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
49 دقیقه
شناسنامه - پیشگفتار
42 دقیقه
بخش یک - فصل یک: قدرت چیزهای کوچک - قسمت اول
29 دقیقه
قدرت چیزهای کوچک - قسمت دوم
21 دقیقه
فصل دو: رمزگشایی ترس - قسمت اول
41 دقیقه
رمز گشایی ترس - قسمت دوم
22 دقیقه
فصل سه: آغازی مهربانانه
44 دقیقه
فصل چهار: آیا دیده می‌شوم؟ - قسمت اول
30 دقیقه
آیا دیده می‌شوم؟ - قسمت دوم
32 دقیقه
بخش دو - فصل پنج: میز آشپزخانه‌ی من - قسمت اول
40 دقیقه
میز آشپزخانه‌ی من - قسمت دوم
60 دقیقه
فصل شش: شراکت خوب - قسمت اول
30 دقیقه
شراکت خوب - قسمت دوم
70 دقیقه
فصل هفت: آشنایی با مادرم
26 دقیقه
بخش سه - فصل هشت: همه‌مان - قسمت اول
42 دقیقه
همه‌مان - قسمت دوم
56 دقیقه
فصل نه: زرهی که به تن می‌کنیم
41 دقیقه
فصل ده: اوج‌گیری - قسمت اول
35 دقیقه
اوج‌گیری - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نوری که همراهمان است: غلبه بر لحظات تردید
نویسنده
مترجممریم نفیسی راد
راویشرگان انورزاده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نوری که همراهمان است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نوری که همراهمان است

برای دریافت کتاب صوتی نوری که همراهمان است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.